stichting intocht sint nicolaas nijmegen was het volgens mij, ik heb t ook een paar jaar gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Djahani het volgende:
Ik wil zwarte piet spelen bij de waalkade met sinterklaar, iemand een idee hoe ik me daarvoor kan aanmelden?
Ik was gister in de VBquote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stichting intocht sint nicolaas nijmegen was het volgens mij, ik heb t ook een paar jaar gedaan
hij komt niet zo heel vaak idd, maar ik vond hem op de momenten dát ie technisch bezig was wel prima, maar idd veel stop en playquote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik was gister in de VB
PS : Kan je mij aub een plezier doen en zorgen dat die DJ nooit meer van zen leven daar komt draaien, oh fuck wat was die slecht, hij drukte gewoon letterlijk op stop en op de andere cd speler op play, soms een echt gefaalde special effect erdoorheen..
Ghehe ik was er ook heel fftjes maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee of ik je gezien heb trouwens, k had je hyves foto niet echt onthouden
Pingu!quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef morgane het volgende:
Ah daar zijn jullie. Inmiddels heb ik weer een usericon
Zo ongeveerquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera.html
Staat er file?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kardinaal komt nu om de dag in het ziekenhuisje, maar mijn huisje gaat maar traag.quote:Op maandag 29 november 2010 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
kardinaal, hoe is t nu met je huisje, moeten we nog een klusteam samenstellen ?
Over 3 dagen weer langs de chirurg voor wondcontrole.quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef IrishBastard het volgende:
En nou is 'ie geneesklaar?
Ik weet nu in ieder geval dat je voor laminaat de marges niet dubbel moet rekenen, en ze dan maar aan 1 kant in moet meten op het eindresultaat
Nee, kon even echt niet anders.quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Had gepost in het Fok!kers voor Fok!kers topic of hier, dan had vast half het Nijmegentopic kunnen/komen helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Gewoon even de laatste 300 topics teruglezen ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef vogelkooi het volgende:
Dat is me nogal en wond? Ongeluk gehad met de auto ofzo?
Volgens mij nu wel. Vroeger leek me dat zinloos voor die anderhalve maand wat ijs. Nu heb je gewoon na de zomer al meteen de ijstijd tot de lente!quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik mooi zien of die winterbandjes nou nut hebben
Wie was het slachtoffer?quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
Eerste sneeuwballen van het seizoen zijn geworpen
Een Duitser? Ja, die had sowieso nog wat tegoed! Moeilijk te raken? Zeker langzaam terug getrokken en zichzelf zeker ingegraven? Zo zijn ze! Mollen en Duitsers!quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn kleine Duitse collegaHij was wel moeilijk te raken
Iets met Blitzkriegquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Duitser? Ja, die had sowieso nog wat tegoed! Moeilijk te raken? Zeker langzaam terug getrokken en zichzelf zeker ingegraven? Zo zijn ze! Mollen en Duitsers!
Die chirurg maakte mijn wond open met zijn vinger! Gewoon plop erin en spreiden maar! Niets verdoving hupsakee! Leek wel een Russische marteltechniek!quote:
Constant 1 km/uur of stop 'n go, stop 'n go?quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, nieuw record
5 kwartier van ongeveer Takenhofplein naar huis
ventweg pakken, bijleveldsingel evtquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef IrishBastard het volgende:
Stop 'n go. Van KKP tot aan de eerste kruising van de Oranjesingel (bij Scheve Havikstraat) duurde 25 minuten
Teveel armoe, teveel religie en gedoe dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Werkelijk... sprakeloos
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Kan je bij de c.v. ketel? Staan de andere aan maar doen niets?quote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Meesterchef het volgende:
Alleen de verwarming bij mn bed doet het ineens nog maar... :|
Nee volgens mij kan ik daar niet bij. Ja de andere twee staan wel aan maar geven geen warmte af.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je bij de c.v. ketel? Staan de andere aan maar doen niets?
En, nog heelhuids thuisgekomen? Fietsen was vandaag écht niet grappig inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ik moet zo nog door de sneeuw naar huis fietsen vanaf de uni. Wordt wat.
Zwaar leven toch, dat Erasmus projectquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Vandaag naar school om daar te leren. Fucking vroeg voor mij
Ik loop er geen vertraging mee opquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zwaar leven toch, dat Erasmus project
Ik zie wel waarom sommige mensen vinden dat studenten bij vertraging door dit soort dingen best zelf wat mogen betalen
Ik probeer elke dag voor het donker wordt uit bed te komen en naar de supermarkt te gaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Winterdepressie?![]()
Kan je geen vitamine D krijgen in tabletvorm?
Nou ja de rest van de vitamines boeien niet zo. Behalve dan D, want dat maak je aan onder invloed van de zon, weinig zon, weinig D.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag voor het donker wordt uit bed te komen en naar de supermarkt te gaan![]()
Vitaminetabletten doe ik niet aan. Alhoewel, als ik hier nog veel langer zou zitten dan zou ik het zeker gaan overwegen. Je merkt echt dat je minder energie hebt.
Mijn cijfers worden door m'n school niet eens omgezet. Wordt puur een gehaald of niet gehaald. Maar toch vind ik het leuk om goede cijfers te halen. Super interessante vakken, je doet het ook een beetje voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is echt fucked up
Mijn beoordeling van Erasmus is wat ik van Yasha meegekregen heb, en studiegenoten van haar enzo. Sloeg echt helemaal nergens op, puur niets doen en goede cijfers halen
René heeft er 2 uur over gedaan om naar huis te komen vanuit Wageningen... met de motorquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:50 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, die langste file gister. Om 18.00 was 'ie 48 kilometer, en groeiende
Tof programma, maar ben er voor serieuze presentaties nog niet helemaal tevreden over. Kost vrij veel tijd en het is lastig om het niet te fancy te makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef Dupje het volgende:
Met Prezi wordt het nog leuk om aan school te werken
Voordeel is dat ik m nu voor mijn POPquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tof programma, maar ben er voor serieuze presentaties nog niet helemaal tevreden over. Kost vrij veel tijd en het is lastig om het niet te fancy te maken
Heb je die zwarte Pieten piemel van nature of is dat opvulling?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, Sint en Pietenpak gehaald bij de Makro netSamen met de 7 kilo strooigoed moet het donderdag wel een geslaagde sinterklaasborrel worden
er ligt nog 1 pak in de borrelkast hè?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:20 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, Sint en Pietenpak gehaald bij de Makro netSamen met de 7 kilo strooigoed moet het donderdag wel een geslaagde sinterklaasborrel worden
Ik sprak ooit een M1 bij de overheid (hoge, hoge functie) wiens email mijn attachments niet toeliet. Moest ik hem maar even op zijn persoonlijke adres mailen, [bla]@live.nlquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:37 schreef IrishBastard het volgende:
Omfg, ik moet een gemaakte case insturen naar de docent per e-mail. Is het adres 'docentnaam@hotmail.com'![]()
![]()
@hotmail, yahoo, gmail en zulks als bedrijfs-email!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:37 schreef IrishBastard het volgende:
Omfg, ik moet een gemaakte case insturen naar de docent per e-mail. Is het adres 'docentnaam@hotmail.com'![]()
![]()
En 100 klanten weggejaagd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:49 schreef IrishBastard het volgende:
Toch weer 10 euro per jaar bespaard hè
Heb je al gebeld om het te melden?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:55 schreef Meesterchef het volgende:
Wordt weer een nachtje Stalingrad straks.. verwarming doet t nog steeds niet
En wat hebben we van Stalingrad geleerd? Uitbreken, niet vastvriezen, geen genade, geen overgave! EINZ!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:55 schreef Meesterchef het volgende:
Wordt weer een nachtje Stalingrad straks.. verwarming doet t nog steeds niet
Ja dat was minder prettig! Heb maar een extra deken gepakt en mn ochtendjas aangedaanquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je al gebeld om het te melden?
dat ik dat nog mee maak dat jij het te koud hebt![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:07 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja dat was minder prettig! Heb maar een extra deken gepakt en mn ochtendjas aangedaanMaar ze nemen niet op daar bij de storingsdienst
Blijven bellen! Blijven bellen! Straks valt Stalingrad in handen van de Sovsujetten!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:07 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja dat was minder prettig! Heb maar een extra deken gepakt en mn ochtendjas aangedaanMaar ze nemen niet op daar bij de storingsdienst
Altijd wat hè! In de winter de Russen en in de zomer Vietnamezen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijven bellen! Blijven bellen! Straks valt Stalingrad in handen van de Sovsujetten!
Hij heeft een elektrische kookplaat....zo goed als nieuwquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef vogelkooi het volgende:
Ga in de keuken zitten en met alle gaspitten aan, soort verwarming:)
Alsof iedereen op een gang woont en de keuken deelt!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef vogelkooi het volgende:
Ga in de keuken zitten en met alle gaspitten aan, soort verwarming:)
Waar gaat ie aan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft een elektrische kookplaat....zo goed als nieuw
Ik houd ze in de gaten! Vooral die ene iin de stad met zijn kar uit de Mekong-delta!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Altijd wat hè! In de winter de Russen en in de zomer Vietnamezen!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft een elektrische kookplaat....zo goed als nieuw
Zit er geen ON knop op?quote:
Das tegenwoordig toch meestal dezelfde knop als de ON knop? Zon ON/OFF knop?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:16 schreef Laysa het volgende:
Doe maar niet...dadelijk vergeet je het uit te zetten
Ik zie alleen uh draaidingus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das tegenwoordig toch meestal dezelfde knop als de ON knop? Zon ON/OFF knop?
ON - eitje koken - OFF?
Draaien dan!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:19 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik zie alleen uh draaidingus?
Geniaal droogquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:58 schreef IrishBastard het volgende:
http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/
Hoe ver poeft ie straks een Lego-piloot?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een hoop werk... Eerder uitgetekend 3d model wil ik uitwerken in kunststof, vacuum vormen om een 2 delige malZodat er een echt profi ding uit komt rollen. Way over the top van wat verwacht wordt van me, geweldig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zit zo al een kleine 8 uur werk inEn dat 3d tekenwerk was ook een ruime middag werk.
Ligt aan de sterkte van de torsieveerquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe ver poeft ie straks een Lego-piloot?![]()
Leuk om zoiets zelf van begin tot eind te maken!
Leuk! Misschien kunnen we vanaf Nijmegen Lent bestoken met lego-blokken!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ligt aan de sterkte van de torsieveer![]()
![]()
Het is zeker wel leuk, maar kost wel veel tijd. Zeker als ik het nog in de gestelde periode wil doen. Is een 4 weken project van begin tot eind
Het zou niet helpen maar alles beter dan hotmailquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorryik zal die email eens gaan opdoeken en overgaan op mn gmail met msn..
going strong since 1999quote:Op woensdag 1 december 2010 07:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Het zou niet helpen maar alles beter dan hotmail
Als hij op de vlucht blijft dan heb ik ook het vermoeden dat er meer aan de hand is. Als je onschuldig bent dan kunnen ze je toch niks doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:14 schreef IrishBastard het volgende:
WikiLeaks-oprichter Assange gezocht door Interpol
Juist ja, op de lijst voor meest gezochte criminelen voor een verkrachting?
Sinds wanneer komen verdachten van verkrachting op die lijst? Is het toeval dat dat juist nu gebeurt? Denk je echt dat er alleen maar schuldige mensen opgepakt en vastgehouden worden?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als hij op de vlucht blijft dan heb ik ook het vermoeden dat er meer aan de hand is. Als je onschuldig bent dan kunnen ze je toch niks doen?
Ik denk niet dat de Amerikaanse overheid het alleen met je wil hebben over een verkrachtingquote:Op woensdag 1 december 2010 12:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als hij op de vlucht blijft dan heb ik ook het vermoeden dat er meer aan de hand is. Als je onschuldig bent dan kunnen ze je toch niks doen?
Kom op, dit is toch zo doorzichtig als ietsquote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef AMDB het volgende:
Het zijn de Illuminati man.
Als ik straks niks meer post dan weten jullie dat het door deze onthulling komt
Illuminatiequote:Op woensdag 1 december 2010 12:40 schreef AMDB het volgende:
Het zijn de Illuminati man.
Als ik straks niks meer post dan weten jullie dat het door deze onthulling komt
quote:
Ik geloof ook wel dat ze hem om andere redenen willen pakken hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kom op, dit is toch zo doorzichtig als iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:55 schreef IrishBastard het volgende:
Is er een baby nijlpaard geboren in Pieterburen?Eén van de verzorgsters was zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(y) Das mooi! Wel even dat nummer in je foon opslaan voor het geval je gebouw zonder stroom zit en zulksquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Meesterchef het volgende:
Zow als het goed is komt er straks iemand de verwarmingen fixen
Eerst hem de boel laten fiksen! Daarna zet je hem in een vuilniszak in de gang.quote:
Oke, die was fucking grappigquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef AMDB het volgende:
http://twitter.com/#!/jeremyduns/status/9950963003555840
![]()
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef AMDB het volgende:
http://twitter.com/#!/jeremyduns/status/9950963003555840
![]()
Het is stervenskoud...dus als je niet hoeft lekker binnen blijvenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:50 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe koud is het buiten? Moet nog wat boodschappen doen maar vraag me af of ik niet beter binnen kan blijven en brood als avond eten nemen.
Nee het is echt koud....ik stierf bijna afquote:Op woensdag 1 december 2010 18:05 schreef vogelkooi het volgende:
Dan zal het wel meevallen als ik die pi zie.
Frituren is gewoon iets koken in olie!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
En wij eten friet, omdat ik te moe ben om te koken....
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frituren is gewoon iets koken in olie!![]()
Ik heb een piemel dus ik hoef niet te koken! Dat staat in de Bijbel en de Bijbel is waar! Behalve dan waar die zichzelf tegenspreekt of het mij niet uitkomt!
amoxicilline/clavulaanzuur!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welke medicijnen slikt ie nu weer dat ie zo aan het zwetsen is
Ghehehe alleen antibioticum, maar meneer voelt zich voor het eerst in bijna 2 weken iets beter....Vandaar de babbelsquote:Op woensdag 1 december 2010 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Welke medicijnen slikt ie nu weer dat ie zo aan het zwetsen is
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ghehehe alleen antibioticum, maar meneer voelt zich voor het eerst in bijna 2 weken iets beter....Vandaar de babbels
Hij mag niet eens koken...hij kan zelfs water nog laten verbrandenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Goede zaak D_K
Vooral trouwens het argument 'ik heb een piemel dus ik hoef niet te koken'
Komt omdat ze in de stad pas strooien als het echt koud is! Die boerenkinkels zijn niets gewend!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:13 schreef HostiMeister het volgende:
Matigjes zeg, kom je in wijchen aan, overal gestrooid. Maar in Nijmegen zelf, ho maar
PBFquote:Op donderdag 2 december 2010 09:47 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat want er liggen al een hoop vlokjes.
Bron
Gheghe, wat ben je af en toe toch schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Komt omdat ze in de stad pas strooien als het echt koud is! Die boerenkinkels zijn niets gewend!
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gheghe, wat ben je af en toe toch schattig
Moet je ook alleen eten als je klein bent, maffe IB!quote:
Ach ik ben de afgelopen paar dagen pas twee keer omgekieperd met me awesome-ass nieuwe fietskequote:Op donderdag 2 december 2010 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
Heb gewoon geen zin in gladheid. Vanavond Beestfeest bij Doornroosje. Afgezien van het uur dat je buiten in de kou staat (daar is de drank dan weer goed voor) moet je daarna met je benevelde hoofd over de gladde wegen terug fietsen
Voel me al wat beter... Ga straks weer de lange reis naar school proberen... (heb een verplichte opdracht...)quote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
al wat beter? punt punt punt
Geen punt, bij Karwei..quote:Op donderdag 2 december 2010 11:46 schreef Sander het volgende:
Punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt punt
Je bent gezellig, dus je komt. Einde discussiequote:Op donderdag 2 december 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dilemmaaa, ik wil naar de sinterklaasborrel van IB, maar ik heb eigenlijk dan college.. En kan ook niet na college want dan heb ik zelf een sinterklaasactiviteit.. Het is ook nog eens het laatste college maar ik heb dat vak al wel ooit eens gevolgd
Rechten kan je dat niet allemaal digitaal volgen dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar laatste college
Even kijken wat IB zegt
Dan blijf je toch gewoon lekker binnen?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, bestanden die mensen op blueboard gezet hebben
Had er één met aantekeningen van hoorcollege, werkgroepen en samenvatting van het boek
Is het gratis? Dan gaan! Dat is ook een soort van antivries alcohol! Heel veel drinken dan bevries je ook niet!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ik wil juist naar een borrel ipv college
Ik ken dat met eigen familiequote:Op donderdag 2 december 2010 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet het niet, vorig jaar waren we niet bij hem met kerst, sowieso weet ie volgens mij nog niet eens dat we met kerstavond komenMisschien moeten we dat ook eens gaan regelen
O, ik ken dat hoor! Dat soort dingen zijn mij niet vreemd. Afspraken die gemaakt worden voor de volgende dag, die ineens verschuiven of niet meer doorgaan et cetera.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar dat komt een beetje doordat de opa en oma van IB van zijn moeders kant, altijd heel laat laten weten wat zij doen met kerst.. Dus we gaan er nu maar vanuit dat zij 1e kerstdag ons mee uit eten nemen.. (zijn oma wil dat het liefste op eerste kerstdag doen, dus ben benieuwd, vorig jaar kondigde ze dat ook pas 5 december aan) en 2e kerstdag gaan we bij mijn oom en tante eten en dan komt daar de hele familie van mijn moeders kant
Hoeveel broers heeft IB? Het klinkt nu als IB en de zeven broers?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, maar gewone afspraken, oke.. Maar kerst.. je weet dat je kleinkinderen nu ook allemaal groot zijn en een eigen leven hebben, dat kan je dan niet 2 weken van te voren aankondigen
Vorig jaar konden wij niet mee omdat ze het eigenlijk op eerste kerstdag wilde doen, maar toen konden de 2 broers van IB niet, en die konden wel 2e kerstdag.. Dus zijn ze toen gegaanNaja ben benieuwd
Oud en Nieuw staat wel vast, gaan we naar IB zijn oudste broer en als het goed is is zijn middelste broer daar dan ook!
Nogal ja!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
In totaal zijn het er 4 en nog een zus. Maar het is complex
Om beltegoed te besparen heb ik net een goed weer dansje gedaan voor de zonnegoden!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hebben jullie al stop sneeuw aan gesmst want het schijnt niet echt te werken
Das beter. Weer warmte?quote:
Ja gelukkig weer wel. Alleen was er uiteindelijk iemand anders langesgekomen dan degene die ik in eerste instantie had gebeld, want die was het vergeten ofzo. Maar goed uiteindelijk doet de boel het weerquote:
Koortsvrij, vandaag heeft de chirurg nog wat in de wond lopen roeren en wat open gemaakt, omdat er nog ergens wat liep te ontsteken, zag er verder wel ok uit. Mocht het weer de verkeerde kant uitgaan dan meteen aan de bel trekken.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja gelukkig weer wel. Alleen was er uiteindelijk iemand anders langesgekomen dan degene die ik in eerste instantie had gebeld, want die was het vergeten ofzo. Maar goed uiteindelijk doet de boel het weer![]()
Hoe gaat ie met jou nu?
Gaat weer de goede kant op dus? Gaat de vloer d'r binnenkort in?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koortsvrij, vandaag heeft de chirurg nog wat in de wond lopen roeren en wat open gemaakt, omdat er nog ergens wat liep te ontsteken, zag er verder wel ok uit. Mocht het weer de verkeerde kant uitgaan dan meteen aan de bel trekken.
Verder verhuis gedoe.
Met mij wel, dat mag ook wel na 2 weken.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Gaat weer de goede kant op dus? Gaat de vloer d'r binnenkort in?
Ma/ di wordt de vloer gelegd....quote:Op donderdag 2 december 2010 17:44 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Gaat weer de goede kant op dus? Gaat de vloer d'r binnenkort in?
Wanneer kunnen we lego-piloten *poefen*? Hoe vlotten de experimenten daar mee uitvinder CP?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tell me about it.
Vanochtend 4.5 u onderweg geweest op een ritje van normaal 2 uur :R
Je staat er een aantal keer briljant op, zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef IrishBastard het volgende:
Maar niet naar Beestfeest gegaan. Sinterklazen was wel super vetVolgens mij zijn er wel geniale foto's gemaakt door Sander
Schaduw internet!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef IrishBastard het volgende:
Overheid wil alle internetverkeer tappen
Zomfg
Is alweer gedateerd, schijnt dat de woordvoerder van VVD heeft lopen blunderen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef IrishBastard het volgende:
Overheid wil alle internetverkeer tappen
Zomfg
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
Die deed alleen stomme films toch
Maar, het zijn wel mokkelsquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
Omfg, zijn er van die mokkels die voor een feest van 4 studieverenigingen flyers besteld hebben (400 stuks) en ze dubbelzijdig hebben laten drukken
Hoe achterlijk kun je zijn. Dan heb je dus enkelzijdig bedoelde plaatjes op 2 kanten staan, tegen praktisch dubbele kosten
Tuurlijk niet. Als je maar aan éen zijde een afbeelding wilt hebben (bij ons is het een verkleinde versie van een poster zegmaar) druk je die toch gewoon aan één kantquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
flyers zijn toch altijd 2zijdig bedrukt
of bedoel je posters die op de muur geplakt worden
Wat zijn de dimensies van dat ding? Nu ziet het eruit alsof je er mensen mee tegen de maan kan *poefen*!quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Modelletje ingeleverd vandaag.. Helaas niet helemaal af zoals hij moest maarjaIk kan ook niet meer doen dan ik gedaan heb...
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |