stichting intocht sint nicolaas nijmegen was het volgens mij, ik heb t ook een paar jaar gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Djahani het volgende:
Ik wil zwarte piet spelen bij de waalkade met sinterklaar, iemand een idee hoe ik me daarvoor kan aanmelden?
Ik was gister in de VBquote:Op zondag 28 november 2010 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stichting intocht sint nicolaas nijmegen was het volgens mij, ik heb t ook een paar jaar gedaan
hij komt niet zo heel vaak idd, maar ik vond hem op de momenten dát ie technisch bezig was wel prima, maar idd veel stop en playquote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ik was gister in de VB
PS : Kan je mij aub een plezier doen en zorgen dat die DJ nooit meer van zen leven daar komt draaien, oh fuck wat was die slecht, hij drukte gewoon letterlijk op stop en op de andere cd speler op play, soms een echt gefaalde special effect erdoorheen..
Ghehe ik was er ook heel fftjes maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee of ik je gezien heb trouwens, k had je hyves foto niet echt onthouden
Pingu!quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef morgane het volgende:
Ah daar zijn jullie. Inmiddels heb ik weer een usericon
Zo ongeveerquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nijmegen1.nu/camera.html
Staat er file?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kardinaal komt nu om de dag in het ziekenhuisje, maar mijn huisje gaat maar traag.quote:Op maandag 29 november 2010 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
kardinaal, hoe is t nu met je huisje, moeten we nog een klusteam samenstellen ?
Over 3 dagen weer langs de chirurg voor wondcontrole.quote:Op maandag 29 november 2010 13:37 schreef IrishBastard het volgende:
En nou is 'ie geneesklaar?
Ik weet nu in ieder geval dat je voor laminaat de marges niet dubbel moet rekenen, en ze dan maar aan 1 kant in moet meten op het eindresultaat
Nee, kon even echt niet anders.quote:Op maandag 29 november 2010 14:10 schreef IrishBastard het volgende:
Had gepost in het Fok!kers voor Fok!kers topic of hier, dan had vast half het Nijmegentopic kunnen/komen helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Gewoon even de laatste 300 topics teruglezen ofzoquote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef vogelkooi het volgende:
Dat is me nogal en wond? Ongeluk gehad met de auto ofzo?
Volgens mij nu wel. Vroeger leek me dat zinloos voor die anderhalve maand wat ijs. Nu heb je gewoon na de zomer al meteen de ijstijd tot de lente!quote:Op maandag 29 november 2010 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik mooi zien of die winterbandjes nou nut hebben
Wie was het slachtoffer?quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
Eerste sneeuwballen van het seizoen zijn geworpen
Een Duitser? Ja, die had sowieso nog wat tegoed! Moeilijk te raken? Zeker langzaam terug getrokken en zichzelf zeker ingegraven? Zo zijn ze! Mollen en Duitsers!quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn kleine Duitse collegaHij was wel moeilijk te raken
Iets met Blitzkriegquote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een Duitser? Ja, die had sowieso nog wat tegoed! Moeilijk te raken? Zeker langzaam terug getrokken en zichzelf zeker ingegraven? Zo zijn ze! Mollen en Duitsers!
Die chirurg maakte mijn wond open met zijn vinger! Gewoon plop erin en spreiden maar! Niets verdoving hupsakee! Leek wel een Russische marteltechniek!quote:
Constant 1 km/uur of stop 'n go, stop 'n go?quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, nieuw record
5 kwartier van ongeveer Takenhofplein naar huis
ventweg pakken, bijleveldsingel evtquote:Op maandag 29 november 2010 19:14 schreef IrishBastard het volgende:
Stop 'n go. Van KKP tot aan de eerste kruising van de Oranjesingel (bij Scheve Havikstraat) duurde 25 minuten
Teveel armoe, teveel religie en gedoe dan krijg je dat.quote:Op maandag 29 november 2010 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Werkelijk... sprakeloos
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.html
Kan je bij de c.v. ketel? Staan de andere aan maar doen niets?quote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Meesterchef het volgende:
Alleen de verwarming bij mn bed doet het ineens nog maar... :|
Nee volgens mij kan ik daar niet bij. Ja de andere twee staan wel aan maar geven geen warmte af.quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je bij de c.v. ketel? Staan de andere aan maar doen niets?
En, nog heelhuids thuisgekomen? Fietsen was vandaag écht niet grappig inderdaad.quote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Dupje het volgende:
Ik moet zo nog door de sneeuw naar huis fietsen vanaf de uni. Wordt wat.
Zwaar leven toch, dat Erasmus projectquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Vandaag naar school om daar te leren. Fucking vroeg voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |