Bezigheidstherapiequote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
Het gaat om activiteiten in een museum waar kinderen zelf dingen kunnen uitproberen/maken/doen. Het woord programm mag in het Duits niet genoemd worden.
Zien en doen heet dat in het Continium (Kerkraads doe-museumquote:Op maandag 29 november 2010 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
Het gaat om activiteiten in een museum waar kinderen zelf dingen kunnen uitproberen/maken/doen. Het woord programm mag in het Duits niet genoemd worden.
Vik heeft misschien nog wat tijd overquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb geen zin meer. Leuk zo'n onverwachte opdracht, maar het kost tijd
Volgens mij kan Vik niet vertalen. Toch?quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Vik heeft misschien nog wat tijd over![]()
Daarvoor is het helaas te weinig. Het meeste is vertalen. Maar wie weet, als er weer wat op mijn pad komt.quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Wel herschrijven lijkt me, maar dat kun je beter zelf vragen.
Ging Vik vandaag nou werken/overdragen?
Dattem, als je wilt.quote:Op maandag 29 november 2010 13:17 schreef conleche het volgende:
Doe eens PM pief, ik ben nieuwsgierig. Zowel naar verhaal ex, als naar nieuwe vlam!
Grenzen stellen, zeggen dat je de komende uren geconcentreerd gaat werken en dus niet reageert op haar berichtjes. Blijkbaar neemt ze alle ruimte die ze denkt te krijgen, afbakenen die ruimte!quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef AKnynke het volgende:
weten jullie die collega, waar ik vorige week over klaagde dat ze zoveel aan het praten was terwijl ik geconentreerd aan het werk was? Ze werkt vandaag vanuit huis, en nu blijft ze m op msn lastigvallen, ongeloofelijk.....
Dit is een echte Zweedse, die kan niet tegen zoveel directheid, dan heb ik ruzie. Ze is al opgehouden, gelukkig!quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Grenzen stellen, zeggen dat je de komende uren geconcentreerd gaat werken en dus niet reageert op haar berichtjes. Blijkbaar neemt ze alle ruimte die ze denkt te krijgen, afbakenen die ruimte!
Ga anders op offline en als je haar weer ziet doe je alsof je oren dicht zitten dus je haar niet hoort.....quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is een echte Zweedse, die kan niet tegen zoveel directheid, dan heb ik ruzie. Ze is al opgehouden, gelukkig!
Ken de omgangsvormen van Zweden niet zo goed. Uit eigen ervaring weet ik dat bepaalde mensen meer aandacht vragen dan anderen en dat hoe meer je geeft, des te hardnekkiger ze blijven terugkomen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit is een echte Zweedse, die kan niet tegen zoveel directheid, dan heb ik ruzie. Ze is al opgehouden, gelukkig!
tsja, het probleem is dat ze op de computer naast me zit op het werk. Lastig te negeren dus, we delen een kantoor. En msn moet wel aan, want dat is de methode om met elkaar te communiceren hier, voor een snelle vraag of koffie drinken ofzo...quote:Op maandag 29 november 2010 13:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ga anders op offline en als je haar weer ziet doe je alsof je oren dicht zitten dus je haar niet hoort.....
dat heb ik gister gedaan. Hij was alleen nog niet echt dik vannochtend..wellicht dat ik nog wat erwten kook vanavond en erbij gooi, in de hoop dat die het dik maken....quote:
Een aardappel extra erbij in wil ook helpenquote:Op maandag 29 november 2010 13:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat heb ik gister gedaan. Hij was alleen nog niet echt dik vannochtend..wellicht dat ik nog wat erwten kook vanavond en erbij gooi, in de hoop dat die het dik maken....
Nu ga ik weer dooien tellen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Alles over je date natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Sorry voor de saaie kamer verhalen
Wat wil je weten VMW?
quote:Op maandag 29 november 2010 14:16 schreef progje het volgende:
@Vik: wat goed van je! Ik weet hoe moeilijk het is daar nu te zijn. Je mag echt trots op jezelf zijn!!
Ben ik ook geweest niet zo lang geleden: ik had de kreeft. Lekker, maar weinig.quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef progje het volgende:
Lijstje:
O: roerei van 2 eieren
T: handje pepernoten
L: salade met bleekselderij + gerookte kipfilet + augurk + tomaat + paprika
dressing van volle kwark + mayo + mosterd + kruiden
T: 300gram volle kwark + lijnzaad
D: uit eten bij Red in Amsterdam met collega's (kreeft & tournedos)
ik neem meestal de Surf & Turfquote:Op maandag 29 november 2010 14:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest niet zo lang geleden: ik had de kreeft. Lekker, maar weinig.![]()
Ik zit nu aan een heerlijke maar niet zo slanke salade: met geitenkaas, uitgebakken spekjes, in dat vet uitgebakken stukjes brood en honingmosterddressing.
Dat bedacht ik me idd ook. Maar ik vind het ook wel prettig om hier te zijn, afleiding enzoquote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vik, kunnen ze niet op schrift zetten dat je vrijgesteld bent van werk?
Dan hoef je alleen te antwoorden dat je desondanks beschikbaar bent en hoef je niet op te komen draven.
Zoek ik ook morgen uitquote:Ik las dat mensen je vertelden dat concurrentiebeding niet geldt bij ontslag, maar dat is niet waar.
Toen mijn collega een paar jaar geleden vanwege economische redenen werd ontslagen, werd hij wel degelijk gehouden aan het concurrentiebeding.
Het hangt nogal af van de omstandigheden en mate van concurrentie, maar ik zou het toch even navragen als ik jou was.
Stoerrr. Willen wel pics zien he, van het resultaatquote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo laatste muur aan 't verven!
Roller in verf dopen en verven? Of zit het hoog ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja ik heb nu een moeilijk stukje om te verven.. dus moet er nog even over na denken hoe ik dat ga doen!
Ja ik wil die randjes nadoenquote:Op maandag 29 november 2010 16:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Misschien gaat Pief die randjes nadoen?
Mij niet gezien, zo'n verfster ben ik niet
www.mp3shop.nl/product/93599/akai-d-light-lichtwekker.htmlquote:Op maandag 29 november 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto Puff?
Feli DaD!!!!!
en de spits is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig!
Mr.Mo moet nog thuis komen, en de auto's rijden hier al stapvoets: flink pak sneeuw ligt er
quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van Utrecht naar Arnhem
Tussen knooppunt Oudenrijn en afrit Veenendaal-West
34 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 110 minuten.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Syrena het volgende:
Het houdt hier ook niet ophopelijk hebben ze goed gestrooid als ik naar huis moet (al moet ik eerst over een rotweggetje met een slootje ernaast, hoop dat ik de weg nog een beetje kan zien).
http://www.nu.nl/binnenla(...)egen-winterweer.htmlquote:Door sneeuwval regende het maandagmiddag vooral meldingen over aanrijdingen in Limburg. Dat vertelden woordvoerders van de beide Limburgse politiekorpsen.
De aanrijdingen doen zich zowel op snel- als binnenwegen voor. Het gaat vooral om glijpartijen met blikschade; rond halfvijf was er één aanrijding met letsel gemeld.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef conleche het volgende:
Zeurpietjes!
Ik heb net hardgelopen in de sneeuw en ik vond het wonderschoon!
Horroooooorrrrrr.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)egen-winterweer.html
Was er ook even bang voor, maar ging goed! Ik denk omdat het verse sneeuw is zonder ijsplakkaten eronder. Ik werd wel bekogeld met sneeuwballen. Ik heb maar tegen ze gebromd, wat ik heel niet meende, maar anders is er natuurlijk geen klap aan voor ze.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
gaat dat goed ja? ik zou bang zijn dat ik uit zou glijden denk ik..
ik wil ook zo graag hardlopen maar ik heb nog steeds last van mijn enkelvoel me meteen heel blubberig ook
![]()
maar goed: sneeeeeeuweindelijk! en straks erwtensoep met rookworst eten
sinds vorige week zondag.. iets té ver gelopen denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Was er ook even bang voor, maar ging goed! Ik denk omdat het verse sneeuw is zonder ijsplakkaten eronder. Ik werd wel bekogeld met sneeuwballen. Ik heb maar tegen ze gebromd, wat ik heel niet meende, maar anders is er natuurlijk geen klap aan voor ze.
Hoe lang heb je al last van je enkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |