quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van Utrecht naar Arnhem
Tussen knooppunt Oudenrijn en afrit Veenendaal-West
34 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 110 minuten.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef Syrena het volgende:
Het houdt hier ook niet ophopelijk hebben ze goed gestrooid als ik naar huis moet (al moet ik eerst over een rotweggetje met een slootje ernaast, hoop dat ik de weg nog een beetje kan zien).
http://www.nu.nl/binnenla(...)egen-winterweer.htmlquote:Door sneeuwval regende het maandagmiddag vooral meldingen over aanrijdingen in Limburg. Dat vertelden woordvoerders van de beide Limburgse politiekorpsen.
De aanrijdingen doen zich zowel op snel- als binnenwegen voor. Het gaat vooral om glijpartijen met blikschade; rond halfvijf was er één aanrijding met letsel gemeld.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:27 schreef conleche het volgende:
Zeurpietjes!
Ik heb net hardgelopen in de sneeuw en ik vond het wonderschoon!
Horroooooorrrrrr.quote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)egen-winterweer.html
Was er ook even bang voor, maar ging goed! Ik denk omdat het verse sneeuw is zonder ijsplakkaten eronder. Ik werd wel bekogeld met sneeuwballen. Ik heb maar tegen ze gebromd, wat ik heel niet meende, maar anders is er natuurlijk geen klap aan voor ze.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
gaat dat goed ja? ik zou bang zijn dat ik uit zou glijden denk ik..
ik wil ook zo graag hardlopen maar ik heb nog steeds last van mijn enkelvoel me meteen heel blubberig ook
![]()
maar goed: sneeeeeeuweindelijk! en straks erwtensoep met rookworst eten
sinds vorige week zondag.. iets té ver gelopen denk ikquote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Was er ook even bang voor, maar ging goed! Ik denk omdat het verse sneeuw is zonder ijsplakkaten eronder. Ik werd wel bekogeld met sneeuwballen. Ik heb maar tegen ze gebromd, wat ik heel niet meende, maar anders is er natuurlijk geen klap aan voor ze.
Hoe lang heb je al last van je enkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |