Ik gok dat ze wat wil afsprekenquote:
Ik moet weer in dat dorpje bij Nijmegen zijn!quote:
Wat leuk! Hoe?quote:Op maandag 29 november 2010 09:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een koelkast gewonnen![]()
.
Ik ga maar eens. Eerst richting UWV op Scheveningen en daarna terug richting centrum. Zal even zwaaien als ik langs je fiets, XM.
Ik heb net vanuit bed mijn sokken aangetrokken (handig dat de kledingkast vrij dichtbij staat). En ik wil een verwarming die ik kan aanzetten met een smsje.quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef conleche het volgende:
Beterschap coco en heul gefeliciteerd voor de DaD!!
* moed verzamelt om voetjes uit warm bed, op koude vloer te zetten
Winterbandenquote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Syrena het volgende:
Gefeliciteerd DaD! En beterschap voor Coco en Puff (cocopuffs)
Hier belde de hypotheker net, mijn paperassen zijn naar de notaris verstuurd!! YES!!
Het begint alleen nu met sneeuwen en dat is niet tof want ik moet rond 12 uur naar Maastricht rijden en dan avonddienst tot 21 uur en ik knijp hem zoOV is geen optie, heen wel, maar ben bang dat ik niet meer terug kom
(erg laat en wat als ze de bus cancellen).
Maar ik heb een huis!
quote:Op maandag 29 november 2010 10:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb net vanuit bed mijn sokken aangetrokken (handig dat de kledingkast vrij dichtbij staat). En ik wil een verwarming die ik kan aanzetten met een smsje.
Ja. Maar ik heb een veel minder fijn rondje waar ik nu woon. Eerst woonde ik bij het plantsoen, kun je lekker daar om heen lopen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:12 schreef neen het volgende:
[..]
Hoi, is dat hardlopen in het Groningse nog wat te doen?
Ik heb in mijn slaapkamer van 10m2 een gaskachel staan. Dat is één seconde eruit, dik volop aan en binnen 5 minuten is het ongeveer een sauna in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dat kan nog veel makkelijker. Volledig automatiseren, aanwezigheidsdetectie gekoppeld aan de buitentemperatuur, met een afstandsbediening etc.
Ik ga naar Tirol met O&N. Koud!quote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef Perruche het volgende:
Nybke dat is koud ja! Ik ga denk ik naar Oost Duitsland met O&N, dat word ook lekker koud
Lekker hoor die gure zeewind!quote:Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef AKnynke het volgende:
ik ga naar kijkduin met O&N. Lekker warm!
Ja, ik had 'm ook al gezienquote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef loveli het volgende:
![]()
http://translate.google.n(...)sa=N&hl=en&tab=wT#de|nl|Mitmachangebote
"Word lid van aanbiedingen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |