Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik was ook in 2 minuten klaar... even ontdooier erop spuiten, schoontrekken en klaar. Het duurde alleen wat langer voor ik aan de binnenkant weer zicht hadquote:Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
een halve moniut. Ikde linker helft, trev de rechterhelft
Je postte er weer doorheen he?quote:Op zondag 28 november 2010 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als dat niet lukt, mag het ook bij mij hoor.
te laatquote:Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik las ergens dat er een sinterklaas-quiz werd gehouden? Die wil ik wel eens maken.
Ja, MPG ook... even oefenen voor de 500quote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je postte er weer doorheen he?![]()
hier is wel lekker veel ruimte voor slapers(mits de jongens uit slapen gaan
)
Ik ben voor!quote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je postte er weer doorheen he?![]()
hier is wel lekker veel ruimte voor slapers(mits de jongens uit slapen gaan
)
Ook als ik alleen voor de leut en niet voor de prijsjes meedoe?quote:
dan moet je damart lief aankijkenquote:Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik las ergens dat er een sinterklaas-quiz werd gehouden? Die wil ik wel eens maken.
oh dat is ook aardig wat jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG ook... even oefenen voor de 500.
Maar ik kan hier ook wel 6 a 7 slapers hebben, denk ik. Maar we houden jouw huis als eerste optie, en kijken dan wel.
De prijzen waren trouwens chocoladeletters voor de 3 besten:quote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook als ik alleen voor de leut en niet voor de prijsjes meedoe?
Ah!quote:
als de meet ergens in april plaats vind neemt Damart speciaal de sinterklaas-quiz voor je meequote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook als ik alleen voor de leut en niet voor de prijsjes meedoe?
Een Paasquizquote:Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als de meet ergens in april plaats vind neemt Damart speciaal de sinterklaas-quiz voor je mee
wil hij vast wel doen
Top! Ik hou van quizjes.quote:Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als de meet ergens in april plaats vind neemt Damart speciaal de sinterklaas-quiz voor je mee
wil hij vast wel doen
Ja hoe dat hele spel überhaupt werkte, geen flauw ideequote:Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
De prijzen waren trouwens chocoladeletters voor de 3 besten:
#1: K
#2: S
#3: C
En de rest kreeg een kleurplaat.
Hoiquote:Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu thuis en hier even gezillig doen
Heel simpel:quote:Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoe dat hele spel überhaupt werkte, geen flauw ideeAan het eind was ik wel tweede
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Die dingen zwemmen heul niet door sop heen!
Nee dat zeg ik. Ondingenquote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef suikertaartje het volgende:
Die dingen zwemmen heul niet door sop heen!
Nogalquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef DaMart het volgende:
De friteuse is bijna klaar, dus ik ga ook eens eten.
Geen flauw idee, heb het niet echt bijgehoudenquote:Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja.
Hoeveel topics hebben jullie vol gepost?
hoe zag ie eruit?quote:Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Stuart het volgende:
* Stuart kan zijn avatar uit 2004/2005 niet meer vinden
teringquote:
Het avondeten van echte Goden.quote:
Hoelang Heb je daar over gedaan?quote:
Ik heb daar ruim een uur voor staan bakkenquote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoelang Heb je daar over gedaan?
spek [smileymethandwaarvanikddcombobenvergeten]quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb daar ruim een uur voor staan bakken
IK?quote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoelang Heb je daar over gedaan?
hoeveel pannen?quote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En warm gehouden in de ovenquote:Op zondag 28 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo prinsje.quote:
quote:
3 pannen en pannenkoekenbakskills jeweetsquote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoeveel pannen?
Dat is echt ziek snel
Heel snel, toen ik er 2 op had, was de hele stapel al opquote:Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De hamvraag is natuurlijk, hoe snel was het op?
knap hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
3 pannen en pannenkoekenbakskills jeweets
ik had er ook maar 3quote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, toen ik er 2 op had, was de hele stapel al op![]()
Zo te lezen heb ik het nog goed gedaan met 4 stuksquote:Op zondag 28 november 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel snel, toen ik er 2 op had, was de hele stapel al op![]()
Oefening baart kunst denk ikquote:
Jupquote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef pgrferrari het volgende:
Zit je nou weer in je uppie met de katten thuis Marijke?
Ja, wij zijn een fantastisch pannenkoekbakduoquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
En ik ben heel goed in boter, spek en beslag gooien
4 nog wel, ik had er na 3 al genoegquote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik het nog goed gedaan met 4 stuks
Ik had er nog wel wat gelustquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
4 nog wel, ik had er na 3 al genoeg
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakkenquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er nog wel wat gelustis het je dan vanmorgen niet op gevallen hoeveel boterhammen ik op had?
Kijk je wel uit voor een druiper?quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje een luidruchtig pannenkoekenbakduo :
Jawelquote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er nog wel wat gelustis het je dan vanmorgen niet op gevallen hoeveel boterhammen ik op had?
Je had ook nog genoeg andersquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakken
Jouw timing was ook tot op de seconde nauwkeurig.quote:
Was dat er danquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, misschien had ik toch dat 4e pak nog moeten bakken
Pakken?quote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat er dan?!?
Ik had er nog wel 2 of 3 meer op gekund.
Ja, die was er nog, maar de stapel was al zo groot, we dachten dat het genoeg wasquote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat er dan?!?
Ik had er nog wel 2 of 3 meer op gekund.
Duh. Ik heb een ingebouwde radar voor lekker etenquote:Op zondag 28 november 2010 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jouw timing was ook tot op de seconde nauwkeurig.
De pannenkoeken waren klaar en jij belde aan.
Ik dacht dat je mij wel een beetje kendequote:Op zondag 28 november 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die was er nog, maar de stapel was al zo groot, we dachten dat het genoeg was
jij kan echt veel eten hequote:Op zondag 28 november 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijne avondquote:
Fijne avondquote:
Jij was er nog niet toen ze aan het bakken warenquote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende![]()
![]()
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?quote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel een beetje kende![]()
![]()
Ze wist dat ik zou komenquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijne avond.
[..]
Jij was er nog niet toen ze aan het bakken waren.
Wat je overigens erg goed hebt gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?En ik had daar al heel lang op staan bakken
quote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb altijd al een gezonde eerlust gehad
Das waar. En ze waren heel lekkerquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar zag je niet hoe groot de stapel was?En ik had daar al heel lang op staan bakken
ik ook wel maar ik ken mijn grenzen welquote:Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb altijd al een gezonde eerlust gehad
Ik gok dat als hij de volgende dag nog eens een flinke hoop bammetjes smeert de grens nog lang niet bereikt was.quote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook wel maar ik ken mijn grenzen wel
behalve als ik een euforische vreet kick heb dan snaai ik wel en veel ook
op een normale dag eet ik 1 boterham beetje groente en een stukje vleesquote:Op zondag 28 november 2010 18:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik gok dat als hij de volgende dag nog eens een flinke hoop bammetjes smeert de grens nog lang niet bereikt was.
Ieder zijn ding.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een normale dag eet ik 1 boterham beetje groente en een stukje vlees
meer niet
is dit een subtiele diss?quote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
ik had 3 pannenkoeken op....
en dat waren er eigenlijk ook 3 teveel
Mijne is bijna klaarquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat mijn eten klaar moet zijn.
Ik voorzie een pannenkoek meet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een volgende meet wil ik wel weer pannenkoeken bakken en dan een pak of 2 meer![]()
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoekenquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voorzie een pannenkoek meet.
Komt:
Woeste_Woerd
Over 1 minuut is mijn soep gemagnetronneerdquote:Op zondag 28 november 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat mijn eten klaar moet zijn.
Ik hoorde dat je vaker in Zwolle was, dan kom je toch een keer met Trev?quote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik voorzie een pannenkoek meet.
Komt:
Woeste_Woerd
Tsss. Dan ga ik wel een privemeet houden met Marijke en gaan we samen 2 meter aan pannenkoeken bakken.quote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoeken
doe dat, maar je mag niet zomaar een meet organiseren hoorquote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tsss. Dan ga ik wel een privemeet houden met Marijke en gaan we samen 2 meter aan pannenkoeken bakken.
Barbecuemeetquote:Op zondag 28 november 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pleurt op de volgende meet is bij mij en dan word er wel iets anders gegeten dan pannenkoeken
Eerste keer van dit jaar eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je vaker in Zwolle was, dan kom je toch een keer met Trev?
Wie zitten er dan in de 'meet-approval' commissie eh?quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe dat, maar je mag niet zomaar een meet organiseren hoor
ik had dat gewoon besloten en niemand sprak mij tegenquote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wie zitten er dan in de 'meet-approval' commissie eh?
Ik weiger je gezag te erkennen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had dat gewoon besloten en niemand sprak mij tegen
dus
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en STquote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vrouwen en multitasking is ook wel handig bij pannenkoeken bakken gok ik zo.
Het lukt mij met veel moeite om nog een ovenschotel te maken. Ik was iets te verwend met mijn ex.quote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en ST![]()
Enfer ging het nog het beste af![]()
Haat je buuv ons al MZ??
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik weiger je gezag te erkennen.
Niets gehoord, dus het zal welquote:Op zondag 28 november 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I challenge you. 5 minuten in de keuken met MZ en ST![]()
Enfer ging het nog het beste af![]()
Haat je buuv ons al MZ??
Ja, het was echt super leukquote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?
mis je weer zo'n enorm gezellige avond
Ja, maar dan krijg ik wel een pannenkoekenmeet voor terug.quote:Op zondag 28 november 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het prima, dan kom je toch lekker niet?
mis je weer zo'n enorm gezellige avond
Het was met Haley Joel van The Sixth Sensequote:Op zondag 28 november 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe zag ie eruit?
Ik moet ook broodnodig een nieuwe na le 5 decembre!
Neem wel eentje met het hoofd van Einstijn (:
Met appelquote:
Ahaquote:
Klinkt goed. Ben daar overigens nooit geweest. Wel ooit op een schip in Beverwijkquote:Op zondag 28 november 2010 19:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met appelEn eigenlijk, als het even kan van 't pannenkoekenrestaurant in 't Amsterdamse bos
Die hebben echt de beste pannenkoekenquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben daar overigens nooit geweest. Wel ooit op een schip in Beverwijk
Ja, ik ben voor. Als ik namelijk in Nederland verblijf is dat bijna altijd in Hoofddorpquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die hebben echt de beste pannenkoekenVolgende meet daar?
Heb jij ook van die lekkere pannenkoeken dan?quote:
Waar is dat als ik zo brutaal mag zijnquote:
nog steeds in Hoornquote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is dat als ik zo brutaal mag zijn
quote:
Sorry, korte termijn geheugen enzoquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, korte termijn geheugen enzo
Hoorn is geloof ik ook nog wel aardig te doen in dat geval
Vroeger toen ik nog heel klein was heb ik voor korte tijd in Wijdewormer gewoond. Dat is redelijk dichtbij tochquote:
jawel is richting zaandamquote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog heel klein was heb ik voor korte tijd in Wijdewormer gewoond. Dat is redelijk dichtbij toch
Ik heb ook ff een inkakmomentquote:Op zondag 28 november 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
Ik begin een beetje in de dutten nu.
Volgende keer toch maar zorgen dat mijn luchtbed echt helemaal goed opgepompt is, en dat er geen lucht ontbreekt waardoor ik in een kuil kom te liggen. Als ik me omdraaide leek het alsof ik op een waterbed klotste.
fijne avond giertjequote:
Ik ben zelfs 1x in mijn leven in Hoorn, Bovenkarspel en Hoogkarspel geweestquote:
Wat goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben zelfs 1x in mijn leven in Hoorn, Bovenkarspel en Hoogkarspel geweest
Ja, vind ik ook wel. Met name in die kleine gehuchten had ik het idee in een heel andere wereld te zijnquote:
* Stuart mocht helaas niet komenquote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Hadden jullie een meet in Zwolle gisteren?
Nee, waar was men niet.quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als men in Timeless was en er iemand compleet debiel stond te doen op Turbo, dan was ik dat [ afbeelding ]
goed he?quote:Op zondag 28 november 2010 19:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Hadden jullie een meet in Zwolle gisteren?
ik ga ook op tijd hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben je hondje nog niet tegengekomen LLMaar zal morgen even verder zoeken, ja?
En ik heb net even wat gegeten, voel me wel weer iets fitterMaar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Zo niet: Hup, stemmen op Marijke en pgr.
Ik heb gedoucht, en net een kop thee naar binnen gegoten en voel me ook wel weer iets minder duf. Maar ook ik ga het zeker niet laat maken vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben je hondje nog niet tegengekomen LLMaar zal morgen even verder zoeken, ja?
En ik heb net even wat gegeten, voel me wel weer iets fitterMaar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed
![]()
Ze lachte mij vanmiddag nog uit om mijn druiperquote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over Enfer gesproken... hebben we na de meet nog iets van haar vernomen?
Da's niet zo raarquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar man, ik ben echt moe, ga denk ik om half 10 al op bed![]()
Ik ga zeker stemmen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Vooral strakjes met de finale op ons stemmen
Pgr is in elk geval door met z'n V&A gedicht
![]()
hihihihiquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's niet zo raarJe rebbelde iedereen de oren van de kop vanoggel pffffffff
![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze lachte mij vanmiddag nog uit om mijn druiper
Alleen vanochtend?quote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Smoel houden en maffenquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
GMTAquote:
Sorryquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Vond ik welquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stiekem was dat wel heel gezellig he
Keequote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het maakte het nog gezelliger.
Ik ook... alleen is er een witte vlek te zien op de plek van zijn blote onderbenen... en ik gebruikte niet eens een flitserquote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Van MPG heb ik nog wel een charmant portret
Oh ik zal gisteravond zelf ook best nadrukkelijk aanwezig geweest zijnquote:
das toch alleen maar fijn?quote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vond ik welEn sorry als ik wat druk was, maar dat kwam omdat ik me wel goed voelde bij jullie
![]()
Ga ik nu zo doenquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
Stemtopic Sinterklaas gedichten actie GC
Zo niet: Hup, stemmen op Marijke en pgr.
Dat dusquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het maakte het nog gezelliger.
Welterustenquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
net de gedichten gelezen..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
en marijke.. jouw gedicht loopt echt lekker.. er zit een goed ritme in..
nu lekker Resident evil 4 kijken ..
met champagne want ik heb vanmiddag DE jurk gevonden!!
en voor de vermoeide fok!ertjes.. truste!
Bis Laterquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
Wat fijn!quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
Heb in het begin even meegelezen daar. Verder niet echt vermakelijk genoeg wmbquote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kill the banks - op 7 december 2010, halen we ons geld uit de banken!
Een zeer vermakelijk alu-economie-hoedjes topic.
IK ga niet slapen..quote:
Sorry. Veel plezier dan maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
en jup.. 22 april is DE dag!
whaaa wat een goeie datumquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
zeg ik nou april?!?!quote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whaaa wat een goeie datum![]()
Ik heb op die dag mijn vriend leren kennen en dan zijn we 4 jaar samen
hopelijk wordt het een hele mooie lente-achtige dag
Dat is ook de trouwdag van mijn oudersquote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
Zo te lezen heb je er al gewoon veel zin inquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg ik nou april?!?!![]()
Ik bedoel Juni ...
haha 7 april mag ik de jurk weer aan.. in de juiste maat!
helemaal van slag..
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb in het begin even meegelezen daar. Verder niet echt vermakelijk genoeg wmb
Trouwen in de lente.quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK ga niet slapen..
resident evil 4 kijken!!
Ik irriteer me dan iets sneller dan jou vrees ik. Waar jij je kunt vermaken zit ik me dan te ergeren. Wellicht dat het topic het daarom niet voor mij doetquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.
In theorie is dat ook het geval maar in de praktijk niet echtquote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat mensen zo naief zijn om te denken dat de banken en het monitaire systeem te laten omvallen (en daarmee dus het systeem dat de relatieve ruilwaarde van producten inzichtelijk maakt) zou helpen. En dat vaak het ook deze mensen zijn die denken dat communisme een werkbaar systeem is. Vermakelijk.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik bedoel Juni ...
helemaal van slag..
Hoeveel berichtjes zijn daarvoor nodig danquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
suikertaartjes pmbox is weer vol
populair kreng
Lolquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
populair kreng
Mijn verhaaltje voor haar paste niet in 1 PM... sorryquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
populair kreng
een hoopquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel berichtjes zijn daarvoor nodig dan
quote:Op zondag 28 november 2010 20:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik bedoel Juni ...
helemaal van slag..
Die van mij ook niet. Niemand houdt van mijquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hoop
de mijne is nog NOOIT vol geweest
Ook een beetje nieuwsgierigheid, wat is hun redenatie erachter?quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik irriteer me dan iets sneller dan jou vrees ik. Waar jij je kunt vermaken zit ik me dan te ergeren. Wellicht dat het topic het daarom niet voor mij doet
Zelfs in theorie zou het niet werken als je zelfbehoud en egoisme meeneemt. Bijna elk persoon zal voor zichzelf het beste willen, daarna voor zijn vrienden en familie, dan zijn omgeving en dan pas ergens een dorpje in Afrika. Om die welstand te bereiken gaan personen ver, zowel binnen als soms buiten de wet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
In theorie is dat ook het geval maar in de praktijk niet echt
Net zo ver uit het oog en uit het hart als jij.quote:
Ik heb hem weggehaaldquote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Waar de fuck is m'n UI?
Zowel hier als in de OP?
De mijne welquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een hoop
de mijne is nog NOOIT vol geweest
dat weet ik nog welquote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijne welmaar dat is ook omdat ik mijn box niet op tijd leeg
Wacht maarquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Niemand houdt van mij
Whehehequote:Op zondag 28 november 2010 20:25 schreef eer-ik het volgende:
Dr fles
Hoe kan ik quoten... Fok is nogal veranderd sinds de vorige keer dat ik ehm... present was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Leukemiequote:Op zondag 28 november 2010 20:27 schreef eer-ik het volgende:
He, wat lees ik over sebasser... Wat had ie?
een tijdje niet geweest begrijp ik?quote:
Luister hier, fanboysquote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Mja, dat werkt zeker niet op de eppel. Kutding.
18 of zo?quote:Op zondag 28 november 2010 20:29 schreef eer-ik het volgende:
Leukemie, nasty. Hoe oud is ie geworden?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Vooral strakjes met de finale op ons stemmen
Pgr is in elk geval door met z'n V&A gedicht
![]()
DEquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef eer-ik het volgende:
@ LL (en nee, niet LennyLeonard) klopt, ben superlang niet geweest. Dacht ineens: oh, ik werk bij DE, laat ik eens in de KSC kijken.
eer-ikquote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef eer-ik het volgende:
Waar de fuck is m'n UI?
Zowel hier als in de OP?
We zullen het in de gaten houden. Succes!quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Ik ga 'ff' mijn moeder bellen....
Eens zien of ik er binnen een uur weer ben
Je tijd gaat nu inquote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Hihiquote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
ze zijn goed!!
pgrsamen thee drinken
Hey STquote:
Suc6quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
Let op wat ik zeg.....
Nee precies. Niemand wist hetquote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef eer-ik het volgende:
Veel te jong. Veel te dol. Was dat ineens bekend of wat? Had geen idee dat er iets met 'm was...
Heb ik ook net gedaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik mag mijn pm-box ook wel weer eens legen ja
Popie jopiequote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, ik mag mijn pm-box ook wel weer eens legen ja
Hier gaat het goed hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef eer-ik het volgende:
Martin![]()
Goed hoor, werk bij DE, best leuk.
Hoe is 't daar?
Couldn't care less about the UI eigenlijk ook, ik kom hier toch eigenlijk nooit. Puur toeval dat ik vanavond ineens dacht hier te buurten.
quote:
Dat valt mee toch? Ik bel ook vaak een uur met mijn moeder en dat 2x per weekquote:
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehadquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
Haha, MPG kan 't vergeten. Gratis koffie weggeven doe ik alleen aan grote klanten
MPG kun je wel beschouwen als een zeer grote klant, hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef eer-ik het volgende:
Haha, MPG kan 't vergeten. Gratis koffie weggeven doe ik alleen aan grote klanten
doe maar hoor, ik vermaak me prima in mijn huidige baanquote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef eer-ik het volgende:
Zeg fles, ik zoek wel banen die een beetje bij jou passen he... Eerst NS, nu DE...
Hoelang hebben we nou samen op de chaise gezeten?quote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar whatever works for you, snoetje
Kan eer-ik mij gratis koffie sturenquote:Op zondag 28 november 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier gaat het goed hoor.
Geloof het of niet, maar gisteren is er historie geschreven... de eerste grote KSC-meet die doorging.
Laat MPG trouwens maar niet horen waar je werkt. Voor je het weet, zit je PM-box vol met verzoeken voor gratis koffie.
nou het duurt altijd zo lang en uiteindelijk heb ik nog niet kunnen vragen wat ik wilde vragenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt mee toch? Ik bel ook vaak een uur met mijn moeder en dat 2x per week
MPG drinkt minstens voor het dubbele aan koffie... per maandquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef eer-ik het volgende:
Mijn grote klanten zetten 500.000 euro op jaarbasis om, minstens. Zie ik hem niet doen ;-)
like drie potten leeg voordat hij ging douchenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehad
Ik heb volgens mij nog een filmpje van MPG met koffiepotquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heeft vandaag ook al meer dan genoeg gehad
Alleen vanmorgen al 3 kannenquote:Op zondag 28 november 2010 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG kun je wel beschouwen als een zeer grote klant, hoor.
Lolquote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een filmpje van MPG met koffiepot.
Hier is het ook vaak luisterenquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou het duurt altijd zo lang en uiteindelijk heb ik nog niet kunnen vragen wat ik wilde vragen
per minuut ja. Wat de Amazone en de Nijl samen aan water afvoeren, doet hij aan koffie. In dezelfde tijd.quote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG drinkt minstens voor het dubbele aan koffie... per maand.
ik zeg...5 secondenquote:Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
Hoelang hebben we nou samen op de chaise gezeten?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
per minuut ja. Wat de Amazone en de Nijl samen aan water afvoeren, doet hij aan koffie. In dezelfde tijd.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
like drie potten leeg voordat hij ging douchen
Ik zzeg jouw jonguhquote:
Nou, maar het scheelde maar weinig of het was helemaal niet gebeurdquote:
Eer-ikquote:
Dan moet je oppassen, want hij is bijna vol.quote:Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef eer-ik het volgende:
Zeg, ik ga gaan nieuw topic maken hoor, ik snap geen zak van deze site. So much for usability.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |