100% eens!quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
100 jaar geleden sloegen ze je in elkaar als je uit dorp A kwam en je versierde een meisje uit dorp B. JE hebt gelijk de wereld is fucked up maar doe nu niet alsof het vroeger zoveel beter was. Het is gewoon menselijke psyche om vooral goede dingen te onthouden en dus het verleden te idealiseren.
Diep is anders vet, en kakkers zijn geijlquote:
Alsof kakkers uitgaan in Wassenaar. Daar komt alleen het plebsquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef leeell het volgende:
[..]
Diep is anders vet, en kakkers zijn geijl
valt mee hoor, de cas is wel leuk wou je zeggen? of Noordwijk waar alles <14 isquote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof kakkers uitgaan in Wassenaar. Daar komt alleen het plebs
Ik ga alleen uit in Den Haagquote:Op zondag 28 november 2010 20:56 schreef leeell het volgende:
[..]
valt mee hoor, de cas is wel leuk wou je zeggen? of Noordwijk waar alles <14 is
te ver om elke week te doenquote:
Ik woon praktisch in Den Haag, heb alleen wat vrienden wonen in Wassenaar zodat ik er heel af en toe kom. Altijd weer blij dat Den Haag dichtbij isquote:
ik woon zowat op loopafstand van Wassenaar dus ik zit dichtbij Leiden, Den Haag dus alles binnen bereik qua uitgaanquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik woon praktisch in Den Haag, heb alleen wat vrienden wonen in Wassenaar zodat ik er heel af en toe kom. Altijd weer blij dat Den Haag dichtbij is
Dat ontkennen en de maar zwijgen of het tweede deel van zijn reply, lekker hoor.quote:
Dat jij een autistische bosmongool bent waar niemand op staat te wachten met de stem van je waaraan vele oma's aan zijn overleden waaronder jouw gevoel voor humor. Diklip.quote:
Wat is er dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |