De lamborghini's komen eraan, ik heb er schijt aan.quote:
Hoezo? Geloof je me niet? Denk je dat dit photoshop is?quote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, Paul?
Vergiste je je in de afslag naar ONZ?
Wat heeft ONZ hier nou mee te maken? MENSEN ER IS IN EEN UFO GELAND! DAN GA JE TOCH NIET AAN ONZ DENKEN? ER IS EEN UFO GELAND!quote:Op zondag 28 november 2010 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh, Paul?
Vergiste je je in de afslag naar ONZ?
Hoezo zou ik dat nu denken hequote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo? Geloof je me niet? Denk je dat dit photoshop is?
GA zelf kijken dan! Voor hoeveel wedden we dat daar een ufo geland is!quote:
En zijn er ook aliens uitgestapt? Want dán wordt het pas echt interessant !!quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat heeft ONZ hier nou mee te maken? MENSEN ER IS IN EEN UFO GELAND! DAN GA JE TOCH NIET AAN ONZ DENKEN? ER IS EEN UFO GELAND!
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zijn er ook aliens uitgestapt? Want dán wordt het pas echt interessant !!
Okee, stap nu in mijn auto en ga het checkenquote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Paul het volgende:
[..]
GA zelf kijken dan! Voor hoeveel wedden we dat daar een ufo geland is!
Moest er gelijk aan denken.quote:
JONGE KONTRAST VERHOUDING! De ene staat dicht bij, de andere ver weg. Teken noob! Schaam je!quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Té groot, passen nooit allemaal in dat kleine vliegende schoteltje
Sorryquote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
JONGE KONTRAST VERHOUDING! De ene staat dicht bij, de andere ver weg. Teken noob! Schaam je!
Ja, ik kan daar heel boos om worden.quote:
en terecht, en om je verder niet boos te maken zal ik dit topic verplaatsen naar ONZ, is iedereen tevredenquote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar heel boos om worden.
Neequote:Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef aight1 het volgende:
hey toefal in eindhoven ook eentje gelant
[ afbeelding ]
bLIJF UIT MIJN ONZ JAquote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
en terecht, en om je verder niet boos te maken zal ik dit topic verplaatsen naar ONZ, is iedereen tevreden
Ohjaquote:Op zondag 28 november 2010 14:02 schreef honkeytonk het volgende:
In Houten hebben ze een ufolandingsbaan![]()
quote:De verwachting, de hoop,
staat centraal in dit werk.
Mocht de landing plaatsvinden dan staat Houten
in het middelpunt van de belangstelling.
wereldnieuws
Voor altijd een historische plek.
De verwachting
en de hoop blijven,
zolang er nergens anders
in de wereld een landing plaatsvindt.
whehe die gast ken ik ;') bekende zwerver in utrecht.quote:
Mooi gezegt paps.quote:
Jij bent een kunstenaar.quote:
En dan maak je er maar een winkel inquote:Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef Doutzen het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is er eentje neergestort!
geen krater=fake.quote:Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef Doutzen het volgende:
[ afbeelding ]
is niet gecrasht maar zodanig geparkeerd dat ze via de voordeur naar buiten kunnenquote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Fake? Heb je die aliens bovenop de ufo al gezien?
zijn dino'squote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Fake? Heb je die aliens bovenop de ufo al gezien?
what is dat, een soort area 51?quote:Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef Whutzur het volgende:
[..]
jij noemt rechts nederland net aliens.
you got problems with Powned.
Wie niet, wie niet..quote:Op zondag 28 november 2010 15:51 schreef Beach het volgende:
Paul, ik wou dat ik net zo tof als jij was
is dat echtquote:Op maandag 29 november 2010 14:52 schreef Rucky het volgende:
Tja als een Sartunus raket in de binnenstad kan...
[ afbeelding ]
Ja, maar die raket was wel heeeeel erg plat. Tjee dat dat alweer 24 en een half jaar geleden was... die Ufo op de inktpot is het enige wat niet is weggehaald.quote:
dat was ook voor wat anders, was een kunst project voor gebouwen, ze waren allemaal vanaf de dom te zien. er is nog een toren waar in neon "ik' op staat, bij het station, en nog een paar zijn overgebleven daarvan, eentje naast de neiuwe rabotoren (kun je zien vanaf de van zuilenweg) en op huis aan de werf ook een geloof ik. en die ufo.quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:17 schreef barthol het volgende:
[..]
Ja, maar die raket was wel heeeeel erg plat. Tjee dat dat alweer 24 en een half jaar geleden was... die Ufo op de inktpot is het enige wat niet is weggehaald.
[ afbeelding ]
Noize Suppressorquote:Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
Kijk paps, ik sta op de foto met hem:
[ afbeelding ]
Oh noesquote:Op zondag 28 november 2010 14:09 schreef Doutzen het volgende:
[ afbeelding ]
ik zeg dat PowNed tv vanavond een breakingnews item er aan wijdt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Bel de krant! Bel de krant! Bel de krant!
quote:AMSTERDAM – De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA beweert een ontdekking te hebben gedaan die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven.
© NASADe nieuwe bevindingen op het gebied van astrobiologie worden donderdag gepresenteerd op een persconferentie die plaatsvindt rond 20.00 uur Nederlandse tijd.
De ontdekking zal volgens de NASA grote impact hebben op de zoektocht naar bewijzen voor het bestaan van buitenaards leven. De persconferentie zal live te volgens zijn via het online televisiestation van de NASA op http://www.nasa.gov/ntv.
Mars
Bij de presentatie zullen onder meer bioloog Steven Benner, oceanograaf Felisa Wolfe-Simon en geobioloog Pamela Conrad een verklaring afleggen.
De aanwezigheid van de laatste wetenschapper voedt de speculaties dat het om een ontdekking op Mars gaat, omdat ze in het verleden onderzoek deed naar leven op de rode planeet.
Op microblogdienst Twitter wordt al druk gespeculeerd over de mogelijk vondst van buitenaards leven. De NASA zal tot donderdag echter geen verdere details bekend maken over de bevindingen.
imro van hetten...ooit een groot man geweest waar veel mensen nog steeds diep respect voor hebben.quote:
Die gozer leeft toch nog gewoon? Kwam hem laatst nog tegenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:15 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
imro van hetten...ooit een groot man geweest waar veel mensen nog steeds diep respect voor hebben.
OT: die ufo staat al zo lang als ik me kan herinneren op dat dak.
hij zal wel bedoelen, voordat ie doordraaide op de drugs..quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Die gozer leeft toch nog gewoon? Kwam hem laatst nog tegen
Al 4.000 jaar geleden, sloeber. Je leven is een onbeduidende spil in het complot van de Zllllnovty van de planeet XPKRLGRR om de mensheid te ondrukken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:18 schreef dakraam het volgende:
WTF WTF WTF, HOE KAN DIT!?! Hebben ze de wereld al overgenomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |