quote:Op zondag 28 november 2010 11:57 schreef Rob.Dude het volgende:
[..]
Waar heb jij die powerball gekocht?
En weer verder.quote:Perry SportVoor 6 euro geloof ik.
Die heeft mn leven gered vorig jaar, nooit meer boarden zonder helmquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Bermotter het volgende:
http://www.livenation.nl/(...)ld-tour-2011-tickets
Dit heb ik gekocht![]()
![]()
strak hoorquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 10:57 schreef Zwappel het volgende:
Deze komen wss mijn kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dat is?quote:
quote:
waaaaaaaaaaarquote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
7 euro; weinig geld, veel geil.
Play.comquote:
Geen idee. Ik denk dertig jaar, maar bij bepaalde rugzakken (in beperkte oplages) is het twee jaar.quote:
Oh oké, mooie tas trouwensquote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dertig jaar, maar bij bepaalde rugzakken (in beperkte oplages) is het twee jaar.
Staat dus vast en zijn onderwegquote:Op maandag 29 november 2010 10:57 schreef Zwappel het volgende:
Deze komen wss mijn kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een grap toch?quote:Op zondag 12 december 2010 20:52 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Staat dus vast en zijn onderweg
Kan niet wachten.
Moo Cards?quote:Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens een piepklein mooi doosje.
[ afbeelding ]
Daarin zaten een paar kaartjes! Met op de voorkant mijn gegevens en op de achterkant een foto!
M'n Moo Cards zijn er dus
Jupperdepup.quote:
Heb ik mij gisteren een hemd van gescoordquote:
Op de scooter met dit weer.. Respect.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef trolololo het volgende:
[ afbeelding ]
En toen op de scooter meegenomen, tussen mijn benen geklemd
Nouja hier in Noord-holland valt het wel mee hoor, ik heb meer medelijden met het zuiden van Nederland...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:12 schreef Treces het volgende:
[..]
Op de scooter met dit weer.. Respect.
Meld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nouja hier in Noord-holland valt het wel mee hoor, ik heb meer medelijden met het zuiden van Nederland...
Wéér 250 euro verbrand. Graflelijke dingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef x3ro het volgende:
Wéér een nieuw paar schoenen
[ afbeelding ]
gastquote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef x3ro het volgende:
Wéér een nieuw paar schoenen
[ afbeelding ]
Maar wel echte Botticelli!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wéér 250 euro verbrand. Graflelijke dingen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Wéér 250 euro verbrand. Graflelijke dingen.
*mompelt iets over smaken die verschillen*quote:
Heb ik ook nog een paar van op 't oogquote:
Welke schoenen zijn dit????quote:
Haha, nee zekers geen Belg! Wordt drieënhalf uur treinenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef Agentperry het volgende:
Ben je een Belg op ga je naar Antwerpen voor dat feestje? Wat voor muziek, hardstyle? Niet mijn ding, hoewel ik wel naar defqon/decibel ga.
Beter nog, koop een fatsoenlijke Playstation 3, ipv een Playstation 1quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Trek dat plastic er eens snel af! Heb je iets nieuws ziet het er niet uit..
Beter geen PlayStation.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beter nog, koop een fatsoenlijke Playstation 3, ipv een Playstation 1
Tv's van LG is niets mis mee, het zijn de telefoons.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Beter geen PlayStation.![]()
Ook geen LG trouwens.
Het logo ziet er al kut uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tv's van LG is niets mis mee, het zijn de telefoons.
quote:
Nou hehe, het stond er al 2 minuten....quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Trek dat plastic er eens snel af! Heb je iets nieuws ziet het er niet uit..
Dan zal het wel tik van mij zijn. Voor dat hij aan staat zijn de stikkers eraf.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou hehe, het stond er al 2 minuten....
Hij was ook nog niet eens aangeweest..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zal het wel tik van mij zijn. Voor dat hij aan staat zijn de stikkers eraf.
Jammer van de pauper horror filmsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Conekiller het volgende:
lang leven de cash converters
[ afbeelding ]
Is Martyrs die Franse film? Die is echt hartstikke sterk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
The Descent 1 en 2
Eden Lake
[Rec]
Martyrs
Midnight Meat Train
Ja, die Franse horror film. Had hem nog niet gezien en zag hem liggen bij de Art House films.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:52 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Is Martyrs die Franse film? Die is echt hartstikke sterk.
Hal-lo zeg.quote:
Oh wow, NICE!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:56 schreef x3ro het volgende:
Lamslere jack van Ralph Lauren Blacklabel voor de lente.
[ afbeelding ]
Dat is beter te pruimen dan het origineel waar ik een leuke 2ehands oto van had kunnen aanschaffenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Oh wow, NICE!
Kost zeker een eurotje of 700?
Zit een flink prijskaartje aan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Xantalien het volgende:
Oh, en over één á twee weken komt zoiets deze kant op
Al komt er dan wel iets meer cc onder.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Zit een flink prijskaartje aan!
Geil, maar veuls te duur voor een rubberen zweethorloge. Of heb je die met leren band?quote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef Kaasisbaas het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort te zien om mijn pols
En de wasmachines.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tv's van LG is niets mis mee, het zijn de telefoons.
Dat valt nog best te doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef Xantalien het volgende:
[..]Ja, waarom die prijs erbij staat snap ik ook niet helemaal. Hij kost rond de 1050 euro. Met kenteken en inclusief BTW dan he.
Nope.quote:Op zondag 13 februari 2011 04:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat valt nog best te doen.
Maar dan ben je nog niet klaar hè?
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nope.
Ouders betalen alles.Verwend.
En er komt waarschijnlijk na 2 weken een 110 CC motor onder. Pa is automonteur en wil er van alles aan gaan verbouwen.
Vraag 't 'm eens.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je pa geen T5-r onder mijn amazon gooien?
Welke omgeving woon je? Bereid om naar zuidwest Drenthe te komen? Zo ja, moet je nog even wachten want papsie is nog steeds herstellende van een zware operatie en 4 chemokuren.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:24 schreef Hyman het volgende:
papa van xantalien, wil je in mn amazon een t5-r gooien?
ktnhxbai!
Eeeeen dat gaat dus nog even niet door. We zijn er net bij wezen kijken, en de prijs was ineens veel hoger. De quad reed 25 km/u en kon niet worden opgevoerd. Naiisssss.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Xantalien het volgende:
Quad voor brommerrijbewijs is sowiesoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:54 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Eeeeen dat gaat dus nog even niet door. We zijn er net bij wezen kijken, en de prijs was ineens veel hoger. De quad reed 25 km/u en kon niet worden opgevoerd. Naiisssss.
Je moet eentje uit Duitsland halen. Daar staan allemaal gekke dingen op met 16+ enzo, de politie begrijpt het zelf niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Quad voor brommerrijbewijs is sowiesoDoor hun formaat (kleiner) rijden deze een stuk irritanter dan hun grote broers. Tevens missen ze gewoon t.o.v hun formaat echt een hele hoop vermogen. Ik zou in jou geval gaan voor of een opgevoerde schakelbrommer of een 200+ cc quad op bromkenteken(niet zo erg legaal
)
omdat ik geen belang bij een 3D uitvoering heb.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom de DSi, als over niet al te lange tijd de 3ds komt?
aah, brings back memories...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Lego, omdat ik daar zin in had...
[ afbeelding ]
Zeur niet zo. Als ik het nou tof vind, laat mij het dan tof vinden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Quad voor brommerrijbewijs is sowiesoDoor hun formaat (kleiner) rijden deze een stuk irritanter dan hun grote broers. Tevens missen ze gewoon t.o.v hun formaat echt een hele hoop vermogen. Ik zou in jou geval gaan voor of een opgevoerde schakelbrommer of een 200+ cc quad op bromkenteken(niet zo erg legaal
)
Ik geef je alleen een tip gebaseerd op mijn bevindingen met die ondingen. Heeft niks met zeuren te maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Als ik het nou tof vind, laat mij het dan tof vinden.
Maar goed, pa heeft erop gereden, laatst, is de controle over het stuur verloren. Gevolg; gefrustreerde pa die MIJN quad verkoopt en een Gilera GSM er waarschijnlijk voor terug koopt.
Wat is dat eerste?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef Pencile het volgende:
Kleertjes, dacht ik maak even webcamfototjes maar dat ging zo makkelijk nog niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
donkerblauwe ballerinas
[ afbeelding ]
spijkergiletje, staat een beetje gaar op de foto
Nice ik heb zelf de 500D eos, goede koop!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
aah, brings back memories...![]()
ik zelf:
[ afbeelding ]
Er bestaat ook zo een edit knop he?quote:
Dat hoop ik ook, maar ik zal 'm voorlopig waarschijnlijk niet veel gebruiken. Van 't zomer pas denk ik...quote:Op maandag 4 april 2011 19:01 schreef HMF1643 het volgende:
[..]
Nice ik heb zelf de 500D eos, goede koop!
Het gaat er toch om dat je hem gebruikt :pquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar ik zal 'm voorlopig waarschijnlijk niet veel gebruiken. Van 't zomer pas denk ik...
Ik vind het meer op een fietspomp lijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef Unsub het volgende:
[ afbeelding ]
(verstelbare zadelpen voor mijn mountainbike)
Als ik mn zadel hoger wil hebben haal ik hem er gewoon een stukje uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:37 schreef Unsub het volgende:
[ afbeelding ]
(verstelbare zadelpen voor mijn mountainbike)
wil je dit 5 a 10 keer doen per rit wordt het al een stuk minder overdreven.quote:Op maandag 18 april 2011 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik mn zadel hoger wil hebben haal ik hem er gewoon een stukje uitbeetje overdreven zo'n verstelbare LOL
Jij groeit en krimpt wel veel tijdens een ritquote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef Unsub het volgende:
[..]
wil je dit 5 a 10 keer doen per rit wordt het al een stuk minder overdreven.
Komt er nog bij dat ik er nu een pen van een euro of 80 in heb zitten, en ik het bijzonder zonde vind deze te bekrassen.
maar uiteraard is het overdreven, pure luxe etc.
Tofquote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef Høken het volgende:
Met een beetje mazzel dinsdag:
[ afbeelding ]
50CCquote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef Høken het volgende:
Met een beetje mazzel dinsdag:
[ afbeelding ]
Jouw fiets is ook mooi hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Denk ik, plaats ik ff me nieuwe tweewieler heb je weer van die na-apers
Lieve schat, ik ben 16.quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Fleauris het volgende:
[..]
50CC![]()
De R6 die ik op het oog heb heeft 600CC, leuk om mee te starten!
Een TZR(of wat 't ook is) vergelijken met een R6quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Fleauris het volgende:
[..]
50CC![]()
De R6 die ik op het oog heb heeft 600CC, leuk om mee te starten!
Ukkie.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef Høken het volgende:
[..]
Dankje!Deze is wat kleiner dan de Yamaha TZR50, waardoor een stuk geschikter.
Kan er niks an doen.quote:
Hahaha. Sowieso, de TZR waar we toen bij zijn wezen kijken was helemaal plat geschaafd. had een mooie val gemaakt. Zonder dat aan te geven toen we kwamen kijken, natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef Lamabal het volgende:
Haha die rieju wou ik eerst ook kopen. Maar in tegenstelling tot hoken. Was ik te groot muahah.
Toch maar voor een tzr gegaan
Vandaag maar eempies een zak snoep gekocht
Mooie phone is dat. Echt handig als je niet zo'n grote telefoon wil zoals de Galaxy Squote:
Klopt, maar dan moet er iemand naast zitten die een x aantal jaar het rijbewijs al heeft, en kan ik nog steeds niet zelfstandig weg. En dat wil ik toch wel heel graag kunnen. Vooral in een dorp waar de dichtstbijzijnde stad zo'n 20 km verderop is, en er verder niks voor jongeren is te doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mooie phone is dat. Echt handig als je niet zo'n grote telefoon wil zoals de Galaxy S
@hoken
Ja mooi balen is dat altijd. Dat ze dat dan weer niet zeggen. Ik had het zelfde ook eigenlijk wel. En dan willen ze meestal ook nog niks van de prijs afdoen
Maar hoezo koop je nu eigenlijk nog een brommer. Binnenkort kun je eigenlijk wel al heel snel voor je auto rijbewijs gaan
Hoewel ik al best een tijd m'n autorijbewijs heb enzo, pak ik afhankelijk van het weer en afstand ook vaak zat m'n brommerquote:Op donderdag 28 april 2011 09:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mooie phone is dat. Echt handig als je niet zo'n grote telefoon wil zoals de Galaxy S
@hoken
Ja mooi balen is dat altijd. Dat ze dat dan weer niet zeggen. Ik had het zelfde ook eigenlijk wel. En dan willen ze meestal ook nog niks van de prijs afdoen
Maar hoezo koop je nu eigenlijk nog een brommer. Binnenkort kun je eigenlijk wel al heel snel voor je auto rijbewijs gaan
Ja geef je groot gelijk. Ik rij zelf ook wel op een scooter en het geeft wel vrijheid. Toch zou ik wel voor de auto gaan. Als je je rijbewijs dan hebt ben je 17 en half of dan doe je er iets langer over. Dan heb je je auto rijbewijs. Mag je al weer op een scooter rijden als je het er echt voor over hebt. Maar ja, het is ideaal zo'n scooter. En dan lekker opvoeren <33quote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hoewel ik al best een tijd m'n autorijbewijs heb enzo, pak ik afhankelijk van het weer en afstand ook vaak zat m'n brommer
Mijn brommer rijdt 75, haha.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja geef je groot gelijk. Ik rij zelf ook wel op een scooter en het geeft wel vrijheid. Toch zou ik wel voor de auto gaan. Als je je rijbewijs dan hebt ben je 17 en half of dan doe je er iets langer over. Dan heb je je auto rijbewijs. Mag je al weer op een scooter rijden als je het er echt voor over hebt. Maar ja, het is ideaal zo'n scooter. En dan lekker opvoeren <33
Nja, ik doe 'm niet tot 80. Bang dat 'k dan m'n rijbewijs 2 maand kwijt ben, er staan hier nogal wat rollerbanken vaak.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same hier. Tzr liep 80. Schakelbrommers opvoeren gaat 20x makkelijker dan een scooter
Mijn oude brom fox deed 115 op de gps en mijn voormalige snor zenith liep 'n 80/85 op de gps en 't voorwieltje was bij wegrijden niet aan de grond te houdenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same hier. Tzr liep 80. Schakelbrommers opvoeren gaat 20x makkelijker dan een scooter
Vroegaaah, nu word je om de 5 weken gepakt voor een rollerbank. Stelletje homosquote:Op donderdag 28 april 2011 16:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijn oude brom fox deed 115 op de gps en mijn voormalige snor zenith liep 'n 80/85 op de gps en 't voorwieltje was bij wegrijden niet aan de grond te houdenVroegah
Kameraad van me is 2 keer in één week gepakt. Politie; Tot de volgende keer he.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vroegaaah, nu word je om de 5 weken gepakt voor een rollerbank. Stelletje homos
Dat was 2 jaar geledenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:23 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vroegaaah, nu word je om de 5 weken gepakt voor een rollerbank. Stelletje homos
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:30 schreef x3ro het volgende:
Overigens is 115 op de gps en op de teller 360 graden het klokje rond ook niet zo gek geweldi op een brommer van net iets meer dan 50kg met 2 trommelremmenliep tot de 90 wel harder dan die runner 180 's
Na een tijdje wil je wel snellerquote:Op donderdag 28 april 2011 16:39 schreef Høken het volgende:
[..]Ik vind 75 op een brommer van 101 kilo eigenlijk al genoeg. Iets harder, oké, maar hij hoeft geen 115.
De vraag is; laten m'n ouders dat toe?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Na een tijdje wil je wel snelleren met zo'n RS2 kan dat makkelijk.
Met zo'n RS2 kun je imho zonder al te veel problemen rustig een top hebben van net wat over de 120. Die dingen kunnen die snelheden etc allemaal perfect aan. Het is ook niet zo extreem gevaarlijk als oom agent je wil doen geloven. T gevaar hangt volledig af van jouw rijstijlquote:Op donderdag 28 april 2011 16:39 schreef Høken het volgende:
[..]Ik vind 75 op een brommer van 101 kilo eigenlijk al genoeg. Iets harder, oké, maar hij hoeft geen 115.
Geen last van gehad, boetes waren uiteraard wel voor m'n eigen portemonneequote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef Høken het volgende:
[..]
De vraag is; laten m'n ouders dat toe?
Nooit wat van boetes gehad voor te hard rijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 16:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen last van gehad, boetes waren uiteraard wel voor m'n eigen portemonnee.
Tja, ik ben uiteindelijk ook het minste kwijt geweest aan de rollerbankquote:Op donderdag 28 april 2011 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nooit wat van boetes gehad voor te hard rijden(op brommer that is) Alleen voor zaken als niet goed voorsorteren en dat soort fratsen
Die is echt fucked up man.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
ray-ban wayfarer 2140 (size 47)
Ben alleen te bang dat die size misschien te klein is?
[ afbeelding ]
quote:
Gaaf, hoeveel heeft die gekostquote:
Ouch, iets te duur om mee te beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef StraalZeik het volgende:
[..]
875
http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html
ik moet het doen met de american audio vms4... Wel traktor pro 2 gehaald. dat dan weer welquote:
Verkoop je die?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:05 schreef StraalZeik het volgende:
Daarom ben ik begonnen met een DJ-tech i Mix Noob-edition Shizzle met traktor 4 á 130 euro
[ afbeelding ]
Flugelquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:04 schreef Høken het volgende:
[ afbeelding ] x geen idee
[ afbeelding ] x 5En een toegangskaartje voor het Mooi Wark optreden van gister. Was echt een machtig mooi feest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoarmapapa
Watquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef TTTNL het volgende:
Mini gas brander aansteker
[ afbeelding ]
Die plastic pippa's, want je weet zelluff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In totaal ongeveer €20, gratis verzenden. Dealextreme![]()
Gaan we gokken of de douane dit eruit pikt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef TTTNL het volgende:
Mini gas brander aansteker
[ afbeelding ]
Die plastic pippa's, want je weet zelluff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In totaal ongeveer €25, gratis verzenden. Dealextreme![]()
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaan we gokken of de douane dit eruit pikt?
Veeeeeeeeetquote:
Ja, ik ben m'n brommer al aan het versleutelen, maar tot die tijd moet ik nog even op benzine rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef TTTNL het volgende:
[..]
Niet haten op me pippas
Benzine, stoom is tegenwoordig helemaal de shit
Alluminium BB guns op dealextreme? Link danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:54 schreef StraalZeik het volgende:
K heb ook al 200 bestellingen bij DX gedaan en nog geen 1x een briefje van de douane erbij. Terwijl ik toch VAAK aanstekers heb gekocht in de vorm van wapens, handgranaten etc.
Toch heb ik de ballen niet om een alluminium BB gun te bestellen
Ze zijn gewoon door de douane heen gegaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaan we gokken of de douane dit eruit pikt?
Riejuquote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Regina Ketting 420 144schakels voor op mn Rieju RR.
RIEJU RRquote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef shoarmascooterturk het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:37 schreef TTTNL het volgende:
Strobe lampen voor mijn brommobiel €13,-:
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)sories#ht_4766wt_722
http://v.youku.com/v_show/id_XMTIyMDY1MTIw.html
Hey, trouwen?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef shoarmascooterturk het volgende:
NiCequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:13 schreef Xantalien het volgende:
[ afbeelding ] Hier lijken ze spijkerstof, maar ze zijn gewoon zwart.
en een kettinkje.
Haha, die quad is inmiddels al weer verkocht, en heb intussentijd ook al een RS2 gehad. En nu heb ik een peugeot speedfight.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef stinow het volgende:
[..]
NiCe
Vorige week gekocht:
[ afbeelding ]
http://www.luckyscent.com/shop/detail.asp?itemid=52300
Ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Høken het volgende:
[..]
Haha, die quad is inmiddels al weer verkocht, en heb intussentijd ook al een RS2 gehad. En nu heb ik een peugeot speedfight.
[ afbeelding ]
Wel jammer, quad en Rieju RS2 waren geweldig, maar kapot. Speedfight vind 'k niet zoveel an, maar het is beter dan 'n fiets.
Oh, die heb ik haast nooit aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef stinow het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Maar 't ging me om je schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |