JE WORDT BEROEMTquote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef Rossdale het volgende:
Ja prima, van mij mag je hem opsturen hoor
quote:Op zondag 28 november 2010 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben gestopt met campaign nadat je uit je helikopter zwemmend verder moet, weet niet wat ik moet doen en wordt steeds doodgeschoten
Kga wel online spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
demolition op fire rangequote:Op maandag 29 november 2010 00:14 schreef SoldMayor het volgende:
Vanmiddag ff 66 kills in een potje demolition en ik maar hard roep van te voren dat demolition maar een saaie en klote game mode was.![]()
Precies ja op fire rangequote:
Lol en dan nog hard falenquote:
Stuur hem die link via xbox, met de tekst "your life must suck pretty hard, if it's entertaining to sit in virtual corners all the time"quote:
ja dan heb je hem echt te pakken. Wat zou die er van balen!quote:Op maandag 29 november 2010 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Stuur hem die link via xbox, met de tekst "your life must suck pretty hard, if it's entertaining to sit in virtual corners all the time"
Misschien is ie wel daar gaan zitten om even afk te staan ofzo...quote:
Nee. Toen ie dood was ging hij meteen verder.quote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Misschien is ie wel daar gaan zitten om even afk te staan ofzo...
Zo snel mogelijk lvl 14 worden en de famas kopen met red dot sight en dual mag.quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Swennus het volgende:
Ik ben van het weekend ook maar eens begonnen met het online spelen van de game.
Wat zijn in het begin veel gebruikte wapens? ben nu lvl 8![]()
En welke attachments gebruiken jullie veel? vindt de red dot tot nu toe wel fijn
Ohhh, ja. Dan campt ie wel.quote:Op maandag 29 november 2010 12:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Toen ie dood was ging hij meteen verder.
BIj lvl 20 de Galil, verderop de AUGquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk lvl 14 worden en de famas kopen met red dot sight en dual mag.
Voor de levels later is de famas nog steeds het best (imo)
Ok zal mijn best doen:Pquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk lvl 14 worden en de famas kopen met red dot sight en dual mag.
Voor de levels later is de famas nog steeds het best (imo)
Dat zal (met mijn kwaliteiten gezien) nog wel even kunnen gaan duren. Wordt zeer vaak doodgeschoten nlquote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BIj lvl 20 de Galil, verderop de AUG
Oefening baart kunstquote:Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef Swennus het volgende:
Dat zal (met mijn kwaliteiten gezien) nog wel even kunnen gaan duren. Wordt zeer vaak doodgeschoten nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |