abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 december 2010 @ 10:15:08 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89543433
Mja, ikzelf ook wel hoor, maar blijkbaar is het dus niet de gewoonte om dat te doen. Ik denk dat ik zelf toch geneigd zou zijn een antwoordmailtje zou sturen inderdaad. Iets van: we hebben uw verzoek ingewilligd, u krijgt geen mailing meer van ons.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 december 2010 @ 12:15:54 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89545644
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Netjes. :D Krijg je ook bonussen dan?
Bij dit project helaas niet, bij Vodafone 1,50 per sale.
Wel krijgen we hier vaak kadotjes bij bijv. de 450'e sale. Of de gene met de meeste sale per dag. Maar dat word altijd van te voren aangegeven.

Wat ik ook netjes vind is dat ze elke zaterdag even regelen voor het personeel om 12 00. Staan altijd zakken patat klaar van de snackbar haha. :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 5 december 2010 @ 12:18:21 #28
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89545709
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:40 schreef Gulo het volgende:
Ik heb het een tijdje naast mijn studie gedaan. Inbound vond ik wel relaxed.

'Koude' klanten bellen om ze dingen aan te smeren vond ik echter een hel. Het ging me nog wel redelijk goed af, maar ik voelde me erg echt niet goed bij. Heb dat dan ook niet lang volgehouden.

Zou dat echt nooit meer doen, dan wordt ik nog liever zwerver.

Maar sowieso, te commerciële functies liggen mij sowieso niet.

Klantenservice vind ik nog wel leuk.
Koud bellen is heerlijk joh, helemaal als je je target al ruimschoots hebt gehaald. Kan je daarna rustig bellen en mensen die meteen pissig worden of beginnen te schelden een beetje ''netjes'' uitdagen of een ''perongeluk'' een TBA afspraak maken voor de zelfde avond en dan opnemen als Violet. _O-
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_89545891
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Koud bellen is heerlijk joh, helemaal als je je target al ruimschoots hebt gehaald. Kan je daarna rustig bellen en mensen die meteen pissig worden of beginnen te schelden een beetje ''netjes'' uitdagen of een ''perongeluk'' een TBA afspraak maken voor de zelfde avond en dan opnemen als Violet. _O-
Mja, ik ervaarde het als een ernstige inbreuk op de persoonlijk levenssfeer van mensen. Ik bedoel, je belt op de meest ongelegen tijdstippen met impertinente vragen.

Nu kan je je tegenwoordig daarvoor afmelden geloof ik. In die zin hebben de mensen het nu zelf in de hand of ze gebeld worden of niet. Dat was toen ik daar werkte niet.

Waar ik me over verbaasde ik dat ik van iedereen die ik kende hoorde dat ze een hekel hadden aan telemarketing, en dat ze daar nooit iets van zouden kopen. Toch liep het als een tierelier... En nog waarschijnlijk, anders zou er niet zoveel werk in zijn.
  zondag 5 december 2010 @ 12:55:16 #30
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_89546904
Nja, ik heb ook tijden die ik niet wil werken..

Zoals van 08.00 tot 11.00 op de zaterdag.. dan bel je mensen wakker voor verkoop aan de telefoon dat gaat me ook te ver hoor.

Het is net hoe je het ervaart natuurlijk. De eerste dag vond ik het moeilijk wat brutaler te zijn aan de telefoon. Ik ben gewoon altijd erg mezelf, maak een grapje als degene het kan waarderen en ik ga niet opdringen. Hiermee onderscheid je jezelf mee van andere die hun script ''oplezen'' ;)

Dat Bel Me Niet Register inderdaad. Ik moet na elk belletje mensen doorverwijzen naar het BMNR en dat is best irritant. :P
Behalve bij TBA (terug bel afspraken) want dan bel je ze terug uiteraard. Als nog worden mensen weer gebeld als ze weer hun gegevens in internet invoeren etc.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_89550632
Ik werk op de helpdesk van een internetprovider.

Het loon, geen call-tijden targets en de collega's zorgen ervoor dat ik het werk zeer leuk vind :-)

Ohjah!

Ik kan ook nog FOK!ken onder werktijd :D
pi_89553170
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef Dionysiou het volgende:
Behalve bij TBA (terug bel afspraken) want dan bel je ze terug uiteraard. Als nog worden mensen weer gebeld als ze weer hun gegevens in internet invoeren etc.
Kan nog een leuke boete worden voor jullie bedrijf dan; ook bij terugbelafspraken is de BMNR-melding verplicht.
I was an atheist until I realized I was God
pi_89556596
Zelf een half jaar voor een energiebedrijf gewerkt via een callcenterbureau Cendris..
Belachelijk weinig geld ten opzichte van de werknemers vast in dienst..

Nu sinds kort bij upc :-) Maar zit puur op klantenservice, de sales zijn niet verplicht maar als je het doet kan je sparen voor leuk weekendje weg of dingetjes...
das wel weer gaaf!!!
Doelen zijn dromen met een deadline
pi_91818487
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef aanhetwerk het volgende:
Ik werk op de helpdesk van een internetprovider.

Het loon, geen call-tijden targets en de collega's zorgen ervoor dat ik het werk zeer leuk vind :-)

Ohjah!

Ik kan ook nog FOK!ken onder werktijd :D
Waar vind ik meer van dit soort vacatures ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91823564
heb als student bij de dsb op een callcenter gewerkt, kon je best flink bonussen scoren als je afspraken inplande voor de adviseur.
dont get high on your own supply
pi_91831267
Vandaag mijn eerste training gehad, vanaf volgende week ga ik beginnen met bellen.
pi_91831571
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
Vandaag mijn eerste training gehad, vanaf volgende week ga ik beginnen met bellen.
en wat is het precies ?
pi_91831953
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

en wat is het precies ?
Outbound bellen voor Pretium telecom.

In mijn beltest moest ik een script doen voor een of andere loterij, waarbij ik echt leugens moest verkopen. Dat vond ik toch minder tof. Maar gelukkig hoeft dat dus niet echt. :')
pi_91832052
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Outbound bellen voor Pretium telecom.

In mijn beltest moest ik een script doen voor een of andere loterij, waarbij ik echt leugens moest verkopen. Dat vond ik toch minder tof. Maar gelukkig hoeft dat dus niet echt. :')
Het gaat dus om contracten. En hoe is de sfeer daar ? Lopen ze ook in je nek te hijgen om targets ?


btw Myraela, niet daten met Fok!kers maar je wel laten naaien door je werkgever :')
pi_91832172
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het gaat dus om contracten. En hoe is de sfeer daar ? Lopen ze ook in je nek te hijgen om targets ?

btw Myraela, niet daten met Fok!kers maar je wel laten naaien door je werkgever :')
Sfeer lijkt wel okay, ik heb nog niet daadwerkelijk gebeld, dus qua targets weet ik niet of ze moeilijk doen. :') Gezien het niveau mensen dat er rondloopt denk ik dat dat prima te doen is.

Ik heb wel met FOK!kers gedate hoor. :')
pi_91833257
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Outbound bellen voor Pretium telecom.
Ga je niet lang volhouden vrees ik...
Althans, als ik alle sollicitanten die er gewerkt hebben moet geloven :o.

Ben trouwens wel benieuwd of ze je nog steeds aan gaan raden om de opening van het gesprek zo snel en onduidelijk mogelijk te doen zodat men denkt dat je KPN Telecom zei :X.
I was an atheist until I realized I was God
pi_91833446
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:26 schreef kastanova het volgende:

Ben trouwens wel benieuwd of ze je nog steeds aan gaan raden om de opening van het gesprek zo snel en onduidelijk mogelijk te doen zodat men denkt dat je KPN Telecom zei :X.
Het hele script is gebaseerd op een vergelijking met KPN, maar we moeten wel duidelijk laten merken dat we niet KPN zijn.
pi_91834196
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
Het hele script is gebaseerd op een vergelijking met KPN, maar we moeten wel duidelijk laten merken dat we niet KPN zijn.
Ik heb voor tig opdrachtgevers gewerkt, zowel inbound als outbound en daarbij ook regelmatig projecten overgenomen...
En geloof me maar dat men je op een gegeven juist áf gaat raden om duidelijk te maken dat je niet van KPN bent... Hopelijk alleen door collega's, maar ik vrees zelfs door je manager(s)...
I was an atheist until I realized I was God
pi_91835186
Paar dagen gedaan nadat ik restaurant waar ik werkte failliet was gegaan. Wat een oplichtersbende was het daaro heb er ontslag genomen omdat het niet strookte met mijn waarden en normen.

Nu werk ik weer in de Horeca kijk ik in ieder geval de mensen in hun gezicht wie ik onzin probeer te verkopen. :P
pi_91840103
Ik werk bij Wegener Media op het KCC... Heb het erg naar m'n zin, als ik een x overdag kan werken zit ik op de service.
En 's Avonds zit ik op sales. Maar het zijn alleen warme contacten (mensen die al een abonnement hebben, of een proef hebben gehad)
Er word niet moeilijk gedaan over targets, het loon is uitstekend en je krijgt 150% als je 's avonds werkt :D
pi_91841392
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb voor tig opdrachtgevers gewerkt, zowel inbound als outbound en daarbij ook regelmatig projecten overgenomen...
En geloof me maar dat men je op een gegeven juist áf gaat raden om duidelijk te maken dat je niet van KPN bent... Hopelijk alleen door collega's, maar ik vrees zelfs door je manager(s)...
Ach, ik merk het nog wel. Ik denk sowieso niet dat ik het heel lang vol kan houden, voor welk project dan ook. Maar voor nu verdient het tenminste wat geld. :')
pi_91858132
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik merk het nog wel. Ik denk sowieso niet dat ik het heel lang vol kan houden, voor welk project dan ook. Maar voor nu verdient het tenminste wat geld. :')
Nah, geen idee waar je studeert, maar als het in Nijmegen/Twente of omgeving zou zijn had ik wel even wat voor je kunnen ritselen..
2 callcenters die in ieder geval tot m'n vertrek netjes en prettig zaken deden :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_91860048
Ik werd gisteren benaderd door Mercedes die hier in Maastricht hun klantencontactcentrum hebben.

Hun zijn 24 uur per dag geopend, en als klanten met pech langs de weg gaan moet je hun te woord staan.

Het basis-salaris voor werken van 8:00 tot 17:00 van maandag tot vrijdag is bar slecht.
Vandaar dat het eigenlijk alleen maar lucratief is om te werken in de avonden en zaterdag en zondagen, eigenlijk de dagen die ik niet eens wil werken, en dan nog vind ik het erg tegenvallen.
pi_92035579
Werd gisteren gebeld over een inbound functie, dus die ga ik maandag even terugbellen om een afspraak te maken. Leuk voor erbij of misschien om heel dat outbound bellen te vervangen.
pi_92035959
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
Werd gisteren gebeld over een inbound functie, dus die ga ik maandag even terugbellen om een afspraak te maken. Leuk voor erbij of misschien om heel dat outbound bellen te vervangen.
Direct doen! Tenzij het T-mobile is (of "bepaalde" facilitaire callcenters)
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')