Waar vind ik meer van dit soort vacatures ?quote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef aanhetwerk het volgende:
Ik werk op de helpdesk van een internetprovider.
Het loon, geen call-tijden targets en de collega's zorgen ervoor dat ik het werk zeer leuk vind :-)
Ohjah!
Ik kan ook nog FOK!ken onder werktijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat is het precies ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
Vandaag mijn eerste training gehad, vanaf volgende week ga ik beginnen met bellen.
Outbound bellen voor Pretium telecom.quote:
Het gaat dus om contracten. En hoe is de sfeer daar ? Lopen ze ook in je nek te hijgen om targets ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Outbound bellen voor Pretium telecom.
In mijn beltest moest ik een script doen voor een of andere loterij, waarbij ik echt leugens moest verkopen. Dat vond ik toch minder tof. Maar gelukkig hoeft dat dus niet echt.
Sfeer lijkt wel okay, ik heb nog niet daadwerkelijk gebeld, dus qua targets weet ik niet of ze moeilijk doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat dus om contracten. En hoe is de sfeer daar ? Lopen ze ook in je nek te hijgen om targets ?
btw Myraela, niet daten met Fok!kers maar je wel laten naaien door je werkgever
Ga je niet lang volhouden vrees ik...quote:
Het hele script is gebaseerd op een vergelijking met KPN, maar we moeten wel duidelijk laten merken dat we niet KPN zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:26 schreef kastanova het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ze je nog steeds aan gaan raden om de opening van het gesprek zo snel en onduidelijk mogelijk te doen zodat men denkt dat je KPN Telecom zei.
Ik heb voor tig opdrachtgevers gewerkt, zowel inbound als outbound en daarbij ook regelmatig projecten overgenomen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:32 schreef Myraela het volgende:
Het hele script is gebaseerd op een vergelijking met KPN, maar we moeten wel duidelijk laten merken dat we niet KPN zijn.
Ach, ik merk het nog wel. Ik denk sowieso niet dat ik het heel lang vol kan houden, voor welk project dan ook. Maar voor nu verdient het tenminste wat geld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb voor tig opdrachtgevers gewerkt, zowel inbound als outbound en daarbij ook regelmatig projecten overgenomen...
En geloof me maar dat men je op een gegeven juist áf gaat raden om duidelijk te maken dat je niet van KPN bent... Hopelijk alleen door collega's, maar ik vrees zelfs door je manager(s)...
Nah, geen idee waar je studeert, maar als het in Nijmegen/Twente of omgeving zou zijn had ik wel even wat voor je kunnen ritselen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik merk het nog wel. Ik denk sowieso niet dat ik het heel lang vol kan houden, voor welk project dan ook. Maar voor nu verdient het tenminste wat geld.
Direct doen! Tenzij het T-mobile is (of "bepaalde" facilitaire callcenters)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:00 schreef Myraela het volgende:
Werd gisteren gebeld over een inbound functie, dus die ga ik maandag even terugbellen om een afspraak te maken. Leuk voor erbij of misschien om heel dat outbound bellen te vervangen.
Het is bij HCN, voor iets met tijdschriften. Heb daar eerder gesolliciteerd voor een outbound-functie maar toen vonden ze me eerder iets voor de inbound. Het zag er daar wel netjes uit, ken je ze toevallig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Direct doen! Tenzij het T-mobile is (of "bepaalde" facilitaire callcenters)
Alleen HCN/Unamic Enschede, ooit een sollicitatie gehad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Het is bij HCN, voor iets met tijdschriften. Heb daar eerder gesolliciteerd voor een outbound-functie maar toen vonden ze me eerder iets voor de inbound. Het zag er daar wel netjes uit, ken je ze toevallig?
De incassoafdeling bij @Home was mijn favoriet, de beste bijbaan ooitquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb jaren op een inbound-helpdesk gezeten. Prachtig mooi werk. Ook als de mensen kwaad werden, begonnen te schelden, te dreigen en noem maar op, ik had de grootste lol.
Waterleidingbedrijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Schopje. Zijn hier nog mensen die in de non-profitsector voor een callcenter werken?
Jazeker, ik werk op de servicedesk afdeling van de Belastingdienst. Maar we dienen ook de Douane, FIOD, Toeslagen en bepaalde onderdelen van het Ministerie van Financiën.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Schopje. Zijn hier nog mensen die in de non-profitsector voor een callcenter werken?
Dan zit je zeker in Utrecht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef Wielrem het volgende:
[..]
Jazeker, ik werk op de servicedesk afdeling van de Belastingdienst. Maar we dienen ook de Douane, FIOD, Toeslagen en bepaalde onderdelen van het Ministerie van Financiën.
Zo zou je het kunnen noemen, schadebehandelaar voor een verzekeraar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Je bedoelt Callcenters, misschien kun jij een magazijnmedewerkers topic openen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |