Het is bij HCN, voor iets met tijdschriften. Heb daar eerder gesolliciteerd voor een outbound-functie maar toen vonden ze me eerder iets voor de inbound. Het zag er daar wel netjes uit, ken je ze toevallig?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Direct doen! Tenzij het T-mobile is (of "bepaalde" facilitaire callcenters)
Alleen HCN/Unamic Enschede, ooit een sollicitatie gehad...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Myraela het volgende:
Het is bij HCN, voor iets met tijdschriften. Heb daar eerder gesolliciteerd voor een outbound-functie maar toen vonden ze me eerder iets voor de inbound. Het zag er daar wel netjes uit, ken je ze toevallig?
De incassoafdeling bij @Home was mijn favoriet, de beste bijbaan ooitquote:Op zondag 28 november 2010 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
Ik heb jaren op een inbound-helpdesk gezeten. Prachtig mooi werk. Ook als de mensen kwaad werden, begonnen te schelden, te dreigen en noem maar op, ik had de grootste lol.
Waterleidingbedrijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Schopje. Zijn hier nog mensen die in de non-profitsector voor een callcenter werken?
Jazeker, ik werk op de servicedesk afdeling van de Belastingdienst. Maar we dienen ook de Douane, FIOD, Toeslagen en bepaalde onderdelen van het Ministerie van Financiën.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Schopje. Zijn hier nog mensen die in de non-profitsector voor een callcenter werken?
Dan zit je zeker in Utrecht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef Wielrem het volgende:
[..]
Jazeker, ik werk op de servicedesk afdeling van de Belastingdienst. Maar we dienen ook de Douane, FIOD, Toeslagen en bepaalde onderdelen van het Ministerie van Financiën.
Zo zou je het kunnen noemen, schadebehandelaar voor een verzekeraar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:53 schreef Andromache het volgende:
Je bedoelt Callcenters, misschien kun jij een magazijnmedewerkers topic openen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |