Ben toevallig vrijdag aangenomen. Had dinsdag een kennismakingsronde en donderdag een 4 uur durende trainingsronde (3,5 theorie) en daarna moesten we 10 klanten opbellen waarna de trainster vrijdag alle gesprekken ging afluisteren om te kijken of we vooral; enthousiast, rustig, zelfverzekerd, en een aantal regels hadden toegepast.. van de 15 waren er 8 afgevallen.quote:Op zondag 28 november 2010 01:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Druk aan het solliciteren bij callcenters, dus ik ga hier even meelezen.
Werk je nog bij Ziggo danquote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef kastanova het volgende:
Nah, hier zal ik me ook maar eens in gaan mengen dan.
Dat is toch al wel weer een aantal promoties en opdrachtgevers geleden hoorquote:
Ik heb jaren support gedaan, voor verschillende merken. Daar kwam geen sales bij kijken. Als mensen iets wilden kopen, verwezen we ze naar een winkel (voor zover er winkelinformatie beschikbaar was).quote:Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hm, dat laatste klopt niet helemaal denk ik. Bij ons (energiebedrijf) wordt van helpdeskmensen wel degelijk verwacht dat ze ook proberen te verkopen. Bijvoorbeeld een onderhoudscontract of een doos met spaarlampen o.i.d.
Ik werk sinds kort bij de afdeling waar klachten en vragen die per e-mail binnenkomen worden beantwoord (waarbij veel klanten overigens per telefoon worden benaderd, omdat dat makkelijker en sneller is).
En dat besef lijkt er tegenwoordig steeds minder te zijn...quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Light het volgende:
Zorgen dat het probleem wordt opgelost, moet belangrijker zijn dan het aansmeren van een product, in ieder geval op een supportlijn.
Het UWV is ook inbound, daar wordt niets verkocht. Het hoeft dus niet perse verkoop te zijn. Hier heb ik jaren met plezier gewerkt.quote:Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Hm, dat laatste klopt niet helemaal denk ik. Bij ons (energiebedrijf) wordt van helpdeskmensen wel degelijk verwacht dat ze ook proberen te verkopen. Bijvoorbeeld een onderhoudscontract of een doos met spaarlampen o.i.d.
Ik werk sinds kort bij de afdeling waar klachten en vragen die per e-mail binnenkomen worden beantwoord (waarbij veel klanten overigens per telefoon worden benaderd, omdat dat makkelijker en sneller is).
Netjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Dionysiou het volgende:
Had dinsdag gewerkt had toen 8 sales. Ging erg goed, donderdag had ik er maar 4 weer minder. en Vandaag had ik er 10!![]()
Ik kan me wel voorstellen dat de klant een bevestiging wil krijgen als wordt aangevinkt dat hij geen mail meer wil ontvangen. Da's ook meteen een bevestiging dat de mail is aangekomen.quote:Op zondag 5 december 2010 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Had wel een leuke van de weekIk ben nog in opleiding en kijk dus met een collega mee.
Iemand had gemaild dat ze geen mail/post enz. meer wilde ontvangen. Prima, mijn collega vinkt dat dus aan in het systeem. Mailtje afgehandeld.
Vijf dagen later mailt de klant waarom ze niets gehoord heeft van onsEhm ja, dat wilde je toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |