Nou ja, het staint natuurlijk wel, zeker als je precies de verkeerde te pakken hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buffen met een glansvijl. Overigens kan nagellak totaal geen kwaad
quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Boobies!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter had ik heul niet besteld (had er maar 4 besteld ipv 5), maar altijd leuk
Oei, wat een boel moois!quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Boobies!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter had ik heul niet besteld (had er maar 4 besteld ipv 5), maar altijd leuk
De groene is het klassieke kerstgroen, nr 56!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
welk nr is die tweede van links, die groenige? Die vind ik echt tof!
Is dat de nieuwe collectie van de essence??quote:Op woensdag 22 december 2010 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Berlin lakjes!
Hee, lang geen nagelpics van jou gezien! Tof lakjequote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Show Must Go On
@Loqi bij jou is ie wel erg mooi
Danke!! Nu Indigo Illusion nog zien te scorenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
@ amygrace, nubar douchromesen wat krijg je ze toch weer mooi op de foto!
Je taart had ik al gepraised op je blog
Een van mn favo's purple beachquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Purple Beach ..duochrome!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lieveheersbeestnagels (rood is Zoya Kristi en de zwarte details met Konad stempellak):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Offtopic, m'n inspiratie: de lieveheersbeesttaart die ik afgelopen weekend gemaakt heb:
[ link | afbeelding ]
Prettyquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Show Must Go On
@Loqi bij jou is ie wel erg mooi
Dat lieveheersbeestje! Leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar Purple Beach ..duochrome!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lieveheersbeestnagels (rood is Zoya Kristi en de zwarte details met Konad stempellak):
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Offtopic, m'n inspiratie: de lieveheersbeesttaart die ik afgelopen weekend gemaakt heb:
[ link | afbeelding ]
Nee, wel twee andere, ik geloof 60 en 54 ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
@ zoeper, had jij die #52 niet ooit al in de swapdoos getieft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |