Mooi! Staat je goed!quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
China Glaze - Mahagony![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 maar? Das best netjes voor zo'n kleur!quote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef AmyGrace het volgende:
@Loqi, dit was 2 laagjes...
Een saai lakje is er om op te fleuren..Vind het resultaat zelf uiteindelijk niet zo geslaagd, maar ach..
(gebruikte plates: M69 en M66)
[ link | afbeelding ]
ja tof! Heb dr in de slowchat wat over verteldquote:
www.transdesign.com!quote:Op maandag 13 december 2010 10:28 schreef CyclingGirl het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik online OPI nagellak kan bestellen?
transdesign is minstens 3 keer zo goedkoop he?quote:Op maandag 13 december 2010 12:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er ook sites in NL waar ik deze kan bestellen?
Volgens mij niet meer, die werden allemaal aangeklaagd en zijn ermee gestopt. Dacht ik.quote:Op maandag 13 december 2010 12:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn er ook sites in NL waar ik deze kan bestellen?
Die staat je heel erg goed! Echt een kleur voor bij jouw huidskleur!quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
China Glaze - Mahagony![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerstkleurtjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Emerald sparkle
[ afbeelding ]
Groen
Staat je mooi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Groen
Heeel mooi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Groen
Nomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Groen
Weet iemand in hoe verre deze verschilt van H&M Envy Me? Ik heb namelijk Envy Me, en steeds als ik Emerald Sparkle zie moet ik gelijk aan dat lakje van H&M denken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Groen
Heel veel, Emerald Sparkle is een glitter en Envy me een shimmer, de kleur van Emerald Sparkle is ook veeeeel dieper groen. Ik heb ze allebei op een wiel, moet ik ff eenplaatje schieten?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Weet iemand in hoe verre deze verschilt van H&M Envy Me? Ik heb namelijk Envy Me, en steeds als ik Emerald Sparkle zie moet ik gelijk aan dat lakje van H&M denken...
Hey wat tof die kleurtjes er inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nom
China Glaze Sugar Plums zonder flips:
[ afbeelding ]
En met flits, to show tha sparklies!
[ afbeelding ]
Dit lakje dekt als een tiet, maar je moet er wel echt een dikke laag topcoat overheen smeren anders is ie bijna fugly
Geen idee, sorry. Heb Envy me niet, maar SQ wel lees ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Weet iemand in hoe verre deze verschilt van H&M Envy Me? Ik heb namelijk Envy Me, en steeds als ik Emerald Sparkle zie moet ik gelijk aan dat lakje van H&M denken...
goeie nagelriemcreme it is (lemony flutter van lush zweren veel mensen bij, waaronder ik)quote:Op donderdag 16 december 2010 01:09 schreef honne het volgende:
Zucht, wat een mooie lakjes komen er allemaal voorbij!
Maar wat mij opviel dat er best wel hele mooie verzorgde handen/nagels bij zitten.
Bijvoorbeeld geen rare nagelriemrandjes enzo.
Misschien rare vraag maar hoe doen jullie dat?
Hebben jullie misschien ook foto's van hoe je nagelriemen te doen voor je gaat lakken enzo?
Ik heb doorgaans geen lange nagels ivm heel af en toe werken in de catering maar het gaat er naar uitzien dat ik voorlopig bij huis ben dus jeukt het mij om van die verzorgde nagels te hebben.
Niet zozeer om ze te lakken hoor ( al hebben mijn meiden wel een paar lakjes) .
Ben al gestopt met nagels kort te knippen.
Handbutter van P2 werkt ook heerlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 01:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
goeie nagelriemcreme it is (lemony flutter van lush zweren veel mensen bij, waaronder ik)
en cuticle remover
Knippen is eigenlijk nooit goed, en werkt vooral averechts. Als je een goede cuticle remover hebt (Nfu-ohquote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef honne het volgende:
Er hoeft dan dus niks geknipt te worden aan de nagelriemen als het goed gesmeerd wordt ?
Ik heb zowiezo wel last van droge rimpelige handjes dus ik ga zo snel mogelijk wat goeie cremepjes kopen.
Helpt het ook tegen droge nagels?
zoya lunaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil die 'kleur', anyone know someeee?
Moooiquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:59 schreef Loqi het volgende:
Sneeuw NOTD:
Orly - Winter wonderland met steentjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met verborgen sneeuwvlokjes in het goede licht![]()
[ afbeelding ]
Ik ken hem, in het echt nóg mooier dan op deze fotoquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef Skaai het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar deze kleur kan ik met geen enkele mogelijkheid op de foto krijgen zoals ie eruit ziet.. Heb vandaag dus Sally Hansen Uptempo Plum gescoord (1+1 gratis, goedkoopste gratis, bij ICI PARIS), maar mijn camera faalt. Dus maar een snelle webcamfoto omdat het toch niks uithaalt
.
Is een quick dry lakje, erg fijn. Grote kwast ook
[ afbeelding ]
Dit plaatje dus van het internet gejat, zo is ie dus(klik op de foto)
[ afbeelding ]
AUWquote:Op zondag 19 december 2010 20:51 schreef AmNaBa het volgende:
ik had midnight mission op,
wat een heerlijk lakje! mooi donkerblauw
tot ik gister mijn duim tussen de deur kreeg en onderin, waar al geen lak meer zat
een donkerblauwe rand tevoorschijn kwam,
de nieuwe kleur van deze winter,
"black en blue" of in de volksmond hier, bont en blauw
helaas een pijnlijk kleurtje
[ afbeelding ]
@ imperfect angel, gave stempels voor de kerst!
@ Miss-V leuk gedaan zeg die strepen!
Verder mooie groene kleuren en wat is die Mahogany gaaf zeg!
Hier even geen lakken, want die duim doet echtpijn.
Zoooooo mooiquote:Op maandag 20 december 2010 00:02 schreef AmyGrace het volgende:
Picspam!![]()
![]()
Zoya Mimi:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nfu Oh 51 over Zoya Mimi:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whitener van catrice kopen en smerenquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn nagels zien eruit alsof ik al 30 jaar een kettingrookster ben. Hoe kan ik ze weer mooi natuurlijk krijgen, liefst zonder lak, want ik heb zo'n vermoeden dat mijn fulltime gelakte nageltjes niet echt goed zijn voor mijn echte nagels.
buffen met een glansvijl. Overigens kan nagellak totaal geen kwaadquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
Mijn nagels zien eruit alsof ik al 30 jaar een kettingrookster ben. Hoe kan ik ze weer mooi natuurlijk krijgen, liefst zonder lak, want ik heb zo'n vermoeden dat mijn fulltime gelakte nageltjes niet echt goed zijn voor mijn echte nagels.
Idd, ik zou ze mooi roze/wit buffen, en daarna gaan kuren met Sally Hansen Maximum Growth, dat psul doet echt wonderen voor kwetsbare nagels.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
buffen met een glansvijl. Overigens kan nagellak totaal geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |