quote:
http://www.traphic.nl/quote:Er zijn momenteel 86 files met een totale lengte van 494 kilometer.
Was wel te verwachten. De timing is ook briljant van de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
http://www.traphic.nl/
Het is een zooitje op de weg....
Hier in Twente ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
quote:A27 Van Utrecht naar Almere
Tussen knooppunt Everdingen en afrit Almere-Stad
43 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A28 Van Amersfoort naar Zwolle
Tussen knooppunt Rijnsweerd en knooppunt Hoevelaken
21 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A12 tussen knooppunt Oudenrijn en Afrit Veenendaal
37 km stilstaand verkeer.
ik zou een hotel pakkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:
[..]
En al weer hard op weg de zo kenmerkende modderlaag op de straat te vormenquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
In Amsterdam al twee uur sneeuw nu!
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil hij niet en bovendien moet hij morgen in Leeuwarden aan het werk.
Dan zou ik lekker de weg opgaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, er zit dan ook niets anders op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...
Gaat hij ook doen, hij zei net al dat hij niet meeat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uDan moet het wel goedkomen.
Gohquote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gaat hij ook doen, hij zei net al dat hij niet meeat.
Ja Fredo, er was net ff een "dipje" maar nu is het weer behoorlijk aan het door sneeuwen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef Fredo55 het volgende:
Valt er veel sneeuw uit dat neerslaggebied in het zuiden?
Ik ben hier in Zeeland aan het wachten op dat gebied, her en der is het hier al wit..maar nog geen ene centimeter.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja Fredo, er zat net ff een "dipje" maar nu is het weer behoorlijk aan het door sneeuwen.
Woon in een rustige zijstraat, dus hier valt het met modder nog wel mee. Zie wel dat Wibautstraat compleet vast staat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
En al weer hard op weg de zo kenmerkende modderlaag op de straat te vormen
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=NHquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De weermannen zeggen dat het vanavond al snel stopt met sneeuwen?
Maar hier is het juist net 10 minuutjes bezig...
Hmm, beetje jammer....quote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=NH
Het lijkt er op dat het om 20.00 uur wel klaar is ongeveer.
dat is dan toch een schrale troost voor alle mensen in de file, ze hebben met een beetje mazzel in de langste avondspits ooit gestaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef mysteriousvonkie het volgende:
Er zijn op dit moment 113 files met een totale lengte van 938 km.
Als het zo ver is dan zal ik eens bellen, kijken of het idd een troost is...quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is dan toch een schrale troost voor alle mensen in de file, ze hebben met een beetje mazzel in de langste avondspits ooit gestaan
rijtalent enzo, dat is toch ook is handigs en veel mensen die voor het eerst sneeuw in een jaar lijken dat spontaan te vergetenquote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De eerste de beste lamlul die nu nog durft te stellen dat winterbanden niet nodig zijn in Nederland, krijgt vna mij een klap voor z'n bek. Wat denk je dat de schadepost van deze files zijn?
Maarja, een investering van 500eu is blijkbaar te veel gevraagd voor de gemiddelde automobilist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |