quote:
http://www.traphic.nl/quote:Er zijn momenteel 86 files met een totale lengte van 494 kilometer.
Was wel te verwachten. De timing is ook briljant van de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
http://www.traphic.nl/
Het is een zooitje op de weg....
Hier in Twente ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
quote:A27 Van Utrecht naar Almere
Tussen knooppunt Everdingen en afrit Almere-Stad
43 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A28 Van Amersfoort naar Zwolle
Tussen knooppunt Rijnsweerd en knooppunt Hoevelaken
21 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A12 tussen knooppunt Oudenrijn en Afrit Veenendaal
37 km stilstaand verkeer.
ik zou een hotel pakkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:
[..]
En al weer hard op weg de zo kenmerkende modderlaag op de straat te vormenquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
In Amsterdam al twee uur sneeuw nu!
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil hij niet en bovendien moet hij morgen in Leeuwarden aan het werk.
Dan zou ik lekker de weg opgaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, er zit dan ook niets anders op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...
Gaat hij ook doen, hij zei net al dat hij niet meeat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uDan moet het wel goedkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |