quote:
http://www.traphic.nl/quote:Er zijn momenteel 86 files met een totale lengte van 494 kilometer.
Was wel te verwachten. De timing is ook briljant van de sneeuwquote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
http://www.traphic.nl/
Het is een zooitje op de weg....
Hier in Twente ookquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef byah het volgende:
Pff, levensgevaarlijk op de weg, overal zie je auto's wegglijden (Utrecht)
quote:A27 Van Utrecht naar Almere
Tussen knooppunt Everdingen en afrit Almere-Stad
43 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A28 Van Amersfoort naar Zwolle
Tussen knooppunt Rijnsweerd en knooppunt Hoevelaken
21 kmt stilstaand verkeer
Vertragingstijd: 100 minuten.
A12 tussen knooppunt Oudenrijn en Afrit Veenendaal
37 km stilstaand verkeer.
ik zou een hotel pakkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde het, mijn wederhelft zit in Nieuwegein en moet weer naar huis in Groningen, dit zijn de opties:
[..]
Dat wil hij niet en bovendien moet hij morgen in Leeuwarden aan het werk.quote:
En al weer hard op weg de zo kenmerkende modderlaag op de straat te vormenquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
In Amsterdam al twee uur sneeuw nu!
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...quote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat wil hij niet en bovendien moet hij morgen in Leeuwarden aan het werk.
Dan zou ik lekker de weg opgaanquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uquote:Op maandag 29 november 2010 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, er zit dan ook niets anders op.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval zou ik wat te eten en te drinken meenemen en dan lachend de file in...
Gaat hij ook doen, hij zei net al dat hij niet meeat.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik een mooi restaurant opzoeken en lekker tafelen tot 9uDan moet het wel goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop