WHAHAHA! Zoek een baan, gast. Even serieus... ¤ 1100,- bruto... Daarvan blijf je toh niet ronddolen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet hoeveel dat is maar ik betaal wel belasting. Op mijn jaaropgaaf staat dat ik bruto iets van 1100 krijg als dat niet iets meer is. Als ik dan 850 netto overhoud.. is mijn conclusie....
Dan staat op je jaaropgaaf ook waar die rest naartoe gaat. Vertel dan eens?quote:Op maandag 6 december 2010 15:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik weet niet hoeveel dat is maar ik betaal wel belasting. Op mijn jaaropgaaf staat dat ik bruto iets van 1100 krijg als dat niet iets meer is. Als ik dan 850 netto overhoud.. is mijn conclusie....
Bonzai-boompjes?quote:Op maandag 6 december 2010 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Tering, 1100 per maand, als je daarvan als alleenstaande volwassene zou moeten rondkomen zou ik meteen me hele zolder volgooien met planten
Niet vergeten dat je met zo'n inkomen ook overal subsidie op krijgt. Ik weet niet waar schenkie precies z'n geld aan uitgeeft, maar veel nuttigs zal het wel niet zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Tering, 1100 per maand, als je daarvan als alleenstaande volwassene zou moeten rondkomen zou ik meteen me hele zolder volgooien met planten
Als je zo weinig verdient en GEEN huurtoeslag krijgt ben je gewoon erg dom bezig.quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef Maikuuul het volgende:
1100 is ook redelijk veel wanneer je niet opstap gaat / gaat uiteten.
Maar wil je een beetje luxe leven heb je denk ik meer nodig.
Dat is in ieder geval wanneer er geen huur etc vanaf gaat.
Gaat er nog huur af van die 1100 dan kan je denk ik zeer weinig doen
Nee JIJ bent de oorzaak dat we nu in een crisis zittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef uitkeringslijder het volgende:
Klacht: miljonairs die voor de rechtse ellende en crisis hebben gezorgd
Agree, maar soms lokken mensen het ook een beetje uit. Daar ben ik een voorbeeld vanquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Discussiëren zonder iemand aan te vallen blijft lastig voor sommige mensen.
Waarom vertik je het om op een hele simpele vraag (wat voor'n belasting je precies betaalt, waarom je met huurtoeslag en zorgtoeslag niet rond kan komen van 1100E bruto) antwoord te geven? Ik ga gewoon met je in discussie. Jij gaat het nu op de man spelen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Sommmige mensen, zoals Catbert, kunnen alleen maar katten en gunnen een ander nooit wat. Niks is juist alleen zijzelf. Erg moeilijk zo iemand. zeker in discussies.
Sorry hoor, maar als ik dreigPMs van 'em ontvang kan 'ie het krijgen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
Discussiëren zonder iemand aan te vallen blijft lastig voor sommige mensen.
En waarom krijg jij met zo'n inkomen geen zorgtoeslag?quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Als ik zeg dat ik na afterek van ziektekosten nog maar 180 overhoud (eten afgetrokken). is dat vast nog nog geen goed excuus voor jou toch?
je stelt je zg superneutraal op in al je commentaar zodat niemand je wat kan maken, maar verder zit je alleen maar mensen aftekatten. daarom zeg ik, je ben tnet joling, valt geen discussie mee te voeren jij vind jezelf juister dan anderen. En daar heb ik een grondige hekel aan.quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom vertik je het om op een hele simpele vraag (wat voor'n belasting je precies betaalt, waarom je met huurtoeslag en zorgtoeslag niet rond kan komen van 1100E bruto) antwoord te geven? Ik ga gewoon met je in discussie. Jij gaat het nu op de man spelen.
Ik gun mensen die een uitkering nodig hebben absoluut hun uitkering. Dat ik het jou niet gun klopt ook, maar dat komt omdat je je tijd verdoet met Fokken terwijl je wel wat beters te doen hebt.
[..]
Sorry hoor, maar als ik dreigPMs van 'em ontvang kan 'ie het krijgen.
850 + 140 subsidie (huur en zorg) maakt 990 netto.quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
En waarom krijg jij met zo'n inkomen geen zorgtoeslag?
En jij gaat mij vertellen dat je met 850 netto 670 aan medische kosten en eten uitgeeft? En dan heb je dus 180 E over per maand, hoezo kun jij dan geen eten kopen soms als dat toch al bij je eten inzit? Volgens bij heb jij problemen met je uitgavepatroon. Klopt 't idd dat jij veel geld uitgeeft aan muziek?
Het gaat je zeer zeker geen hol aan waar ik mijn vrij besteedbare geld aan uitgeef, en iedere situatie is anders. Ik heb bv. geen familie waar ik bij eet of mensen die mij kunnen bijvallen in nood of kosten te delen, dan kom je een paar keer per jaar in de problemen. Ik heb het moeilijk genoeg vind ik zo zonder commentaar van anderen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
En waarom krijg jij met zo'n inkomen geen zorgtoeslag?
En jij gaat mij vertellen dat je met 850 netto 670 aan medische kosten en eten uitgeeft? En dan heb je dus 180 E over per maand, hoezo kun jij dan geen eten kopen soms als dat toch al bij je eten inzit? Volgens bij heb jij problemen met je uitgavepatroon. Klopt 't idd dat jij veel geld uitgeeft aan muziek?
Hoe duur woon je wel niet dan dat je zo weinig over houdt?quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
850 + 140 subsidie (huur en zorg) maakt 990 netto.
Als je geen commentaar VAN anderen wil, moet je misschien ook eens wat minder commentaar OP anderen geven. Zou je een stuk meer sympathie opleveren.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Het gaat je zeer zeker geen hol aan waar ik mijn vrij besteedbare geld aan uitgeef, en iedere situatie is anders. Ik heb bv. geen familie waar ik bij eet of mensen die mij kunnen bijvallen in nood of kosten te delen, dan kom je een paar keer per jaar in de problemen. Ik heb het moeilijk genoeg vind ik zo zonder commentaar van anderen.
Dit.quote:Neuh. iedereen dokt belasting ook uitkeringstrekkers. Dat gaat toch ook weer in de gezamenlijke belastingpot? En daarom stem ik links, omdat elke rechtse eikel jankt alsof hij in zijn eentje AAALLE uitkeringstrekkers onderhoudt.
Dan moet je een baan zoeken, nutteloos stuk uitschotquote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het gaat je zeer zeker geen hol aan waar ik mijn vrij besteedbare geld aan uitgeef, en iedere situatie is anders. Ik heb bv. geen familie waar ik bij eet of mensen die mij kunnen bijvallen in nood of kosten te delen, dan kom je een paar keer per jaar in de problemen. Ik heb het moeilijk genoeg vind ik zo zonder commentaar van anderen.
Nou, kom dan niet discussieren als je het al moeilijk genoeg hebt zonder commentaar. Ik ben het niet eens met de huishoudelijke keuzes die jij maakt, dat mag ik ventileren want jij geeft daar de ruimte voor door je maandbedrag online te zetten. Ik krijg als jongere 600 euro per maand en spaar, val me maar aan.quote:Op maandag 6 december 2010 19:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vaste lastenquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
jij eerst je vaste lasten posten én hoeveel je uitgeeft aan eten. dan ik.
Ik woon op kamers. 160 euro zijn 3 maaltijden per dag waarvan gemiddeld 1,5 buiten de deur. Dat tikt aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
waar zijn een of meer van de volgende:
huur
water
zorg en evt. andere verzekeringen
inernet
gas voor stoken/warmte, elektra
rente voor roodstand
wellicht uitgaansgeld
whatever..?
en 160.- voor eten is best wel veel voor 1 persoon vind ik. ik gebruik iets meer dan de helft. ik vermoed dat je all-in of nog thuis woont. maw die 160 euro gaan op aan tussendoortjes?
Over een tweedeling gesprokenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef uitkeringslijder het volgende:
[..]
USA![]()
Zolang mijn bijstand nog loopt verhuis ik daar nog niet.
Uitbesteed, net als de huur van mijn kamer, andere verzekeringen en collegegeld.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
En waar is die verplichte zorgverzekerings-premie?
Okay, ouders. Tevreden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat snap ik niet helemaal "uitbesteed" ?
En voor hoeveel huur jij je kamer all-in?
En collegegelden?
Verdien je die 600 euro zelf?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verdien je die 600 euro zelf?
maar dan krijg je ook nog studiefinanciering dacht ik, dat komt nog bovenop die 600.- die je verdient of maak ik nu een denkfout?quote:
Ik krijg geen stufi meer.. Alleen OV.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
maar dan krijg je ook nog studiefinanciering dacht ik, dat komt nog bovenop die 600.- die je verdient of maak ik nu een denkfout?
Kamer is ¤ 275 inclusief GWE+I.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:44 schreef Schenkstroop het volgende:
En wat betekent uitbesteed, en hoe kan jij zo goedkoop een kamer huren.
daar had je nog geen 275.- kamerhuur en all-in meegerekend. wie betaalt die 275,- dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:25 schreef GSbrder het volgende:
¤ 600,- vrij te besteden.
¤ 40,- aan een telefoonabonnement.
¤ 160,- aan eten.
¤ 200,- direct sparen
¤ 200,- voor kleding, uitgaan, cadeau's etc..
Ouders.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
daar had je nog geen 275.- kamerhuur en all-in meegerekend. wie betaalt die 275,- dan?
ja dat weet ik ook wel, ik licht alles door that's all.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:46 schreef Yreal het volgende:
zijn ouders dokken dus een deel, helder licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |