Mensen met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan, zeker niet in Nederland. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door geld uit te lenen tegen belachelijke voorwaarden, en zo komen rijkeren aan hun geld.
Dat is uit de tijd. Iedereen is even belangrijk en dus zou het geld ook evenredig verdeeld moeten worden. Niemand komt aan zoveel geld vanwege zijn eigen werk maar door het werk van anderen.
De vreselijke verschillen in dit land zijn natuurlijk gewoon misdadig! Maar het ergste is nog, dat het rijke schoelje, ongegeneerd misbruik maakt van de hypotheekrenteaftrek, die door mensen wordt opgebracht, die hun zorgpremie niet of nauwelijks kan betalen, en hun eten bij de voedselbank moeten halen!!!
En ik heb nog meer goede nieuws voor de Ned. Miljonairs: Met de Rechtse Kabinet, gaan jullie nog rijker worden. En verder moeten de ‘Rechtse kiezers’ zoals Henk en Ingrid, maar aan de zijlijn staan kijken, hoe de Ned. Miljonairs hun “vingers bij aflikken. Ik wens de ‘Rechtse kiezers’ heel veel kijk plezier en ga nou niet zeuren. Ha, ha, ha,…. geniet ervan!

De respectloze reacties van mensen die bijvoorbeeld zeggen 'dat je dan zelf maar hard moet gaan werken of terug naar je huurkrot' zijn te walgelijk. Er zijn hele volksstammen die keihard buffelen, maar toch steeds net op of onder de armoedegrens hangen. Hoe durf je dit soort dingen te zeggen? Hoe asociaal en onwetend ben je dan? Nou, in gigantische mate.
Lang leve de rechtse regering. De tweedeling in het land is al enorm en groeit door in recordtempo, maar het is ongetwijfeld nog niet genoeg voor de aso's die het nu voor het zeggen hebben. Ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken. Wat kan mij het schelen dat er talloze gezinnen onder de armoedegrens leven en er talloze werkende armen zijn? Zolang ik het maar goed heb maakt het me allemaal niets uit. Dát is de mentaliteit van de mensen die dure huizen blijven financieren ten koste van het cultureel erfgoed.
Mensen die in nederland rijk zijn geworden hebben dat niet eerlijk gedaan het bestaat niet dat je met hard werken hier rijk wordt maar de boel op grote schaal belazeren over de rug van jan doedel die iedere winstcent duur naar de belasting kan brengen van 14 tot (nu) 65 en daarna het liefst er kapot bij neer kan vallen kost hij ook niets meer maar heeft hij zijn hele leven betaald en betaald en stom gehouden

Iedereen die denkt dat die mensen rijk geworden zijn van hard werken hebben een plank voor de kop. Denk je nu echt miljoenen te verdienen door nog wat harder te gaan werken bv. 42 uur ipv 40 uur. De arbeidsproductiviteit in NL is per hoofd van de bevolking de laatste 40 jaar alleen maar gestegen ! Echter om de zelfde levenstandaard te halen dien je nu met z'n tweeen te werken.
Klacht: miljonairs die voor de rechtse ellende en crisis hebben gezorgd
Miljonairs met zoveel geld doen dat altijd over de rug van anderen. Ze maken mij niet wijs dat ze zelf al dat geld verzameld hebben door een gewone baan. Werkgevers worden rijker over de rug van werknemers, banken, hypotheekverstrekkers e.d. door gel