En, hoe ging het bij jouw? Ik vond het wel te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe ging oudheid bij jou? Bij mij dus vrij bagger. Echt een kuttentamen en dat vond iedereen die ik gister erna gesproken heb. Die afbeeldingvraag![]()
En dan vanaf morgen lekker Tosh gaan leren
Ik denk niet dat je Engels perse héél goed moet zijn, je moet wel aardig Engels kunnen lezen maar door de studie zelf leer je veel beter Engels vind ik. Het is wel makkelijk en tijdbesparend als je heel goed in Engels bent maar met een behoorlijke basiskennis redt je het ook wel, alleen in het begin wat meer opzoeken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef Steeven het volgende:
Vooral Engels moet heel goed op peil zijn, kennis van Duits en Frans is een pré maar geen vereiste.
Ik ben dat niet met je eens. De wetenschappelijke artikelen die je voor je kiezen krijgt vragen daar wel degelijk om, helemaal bij de wat meer abstracte vakken. Als je niet een bepaald niveau hebt, kun je onmogelijk bij blijven en lees je alles echt niet begrijpend.quote:Ik denk niet dat je Engels perse héél goed moet zijn
Je hoeft niet alles te begrijpen om het te halen. Daarbij wordt je Engels sowieso vaak beter door veel te lezen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ben dat niet met je eens. De wetenschappelijke artikelen die je voor je kiezen krijgt vragen daar wel degelijk om, helemaal bij de wat meer abstracte vakken. Als je niet een bepaald niveau hebt, kun je onmogelijk bij blijven en lees je alles echt niet begrijpend.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Ewelina het volgende:
Wacht maar tot je achttiende-eeuws Engels gaat lezen.
[..]
Je hoeft niet alles te begrijpen om het te halen. Daarbij wordt je Engels sowieso vaak beter door veel te lezen.
Jup, daarbij vind ik niet dat mijn eigen Engels nu bijzonder goed is.quote:
Zie het nu pas. Tja ik heb mijn eigen ruiten ingegooid door geen een keer iets van die reader te lezen. Maar voor de rest leek het me idd wel te doen. Maargoed, dat wordt gewoon lekker herren.quote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef DukeJan het volgende:
[..]
En, hoe ging het bij jouw? Ik vond het wel te doen.
Dat was behoorlijk dramatisch inderdaad. Meer dan de helft gezakt dacht ik. En ik sla dan ook nog eens de plank met een 3.3quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Steeven het volgende:
Het is hier behoorlijk stil? Ik heb de gemiddelde resultaten gezien van Geschiedwetenschap, heeft het daar mee te maken? Ik heb zowel Geschiedwetenschap als Staatsvorming 1500-1750 afgesloten met een 8. Nog zeven vakken te gaan.
Omdat ik serieus in de veronderstelling was dat dat niet nodig was. Dacht dat het serieus wel eventjes te halen met een samenvatting doornemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:53 schreef Steeven het volgende:
Sportief om te melden, dan val je zeker buiten de herkansingsnorm? Waarom heb je helemaal niks gelezen als ik vragen mag?
Hier hetzelfde, maar dan nog met politieke economie en bestuur & beleid van politicologie erbij omdat 1 keuzevak van de minor vol zat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Ludachrist het volgende:
Een minor economische & sociale geschiedenis gaat het worden, naast mijn reguliere bachelorprogramma.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar dan nog met politieke economie en bestuur & beleid van politicologie erbij omdat 1 keuzevak van de minor vol zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |