Vrij veel ja, maar het ligt ook aan je keuzeruimte. En dat heb ik voornamelijk opgevuld met onderzoeksvakken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Nezhi het volgende:
Moeten jullie veel essays schrijven? En waar studeren jullie?
Het wordt nog veel meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef DukeJan het volgende:
Ben pas dit jaar begonnen, maar geschiedenis is wel veel lezen en schrijven ja. Volgende blok onderzoeksseminar I, zal ook wel veel schrijven zijn. Studeer aan de UU.
Ik moet inderdaad redelijk wat schrijven en lezen maar dat zal je ongetwijfeld overal wel hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Nezhi het volgende:
Moeten jullie veel essays schrijven? En waar studeren jullie?
Hoe ging oudheid bij jou? Bij mij dus vrij bagger. Echt een kuttentamen en dat vond iedereen die ik gister erna gesproken heb. Die afbeeldingvraagquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:56 schreef DukeJan het volgende:
Ben pas dit jaar begonnen, maar geschiedenis is wel veel lezen en schrijven ja. Volgende blok onderzoeksseminar I, zal ook wel veel schrijven zijn. Studeer aan de UU.
Mja ging wel. Hij was vrij lastig inderdaad, van die afbeelding wist ik dat het Darius en Xerxes waren, maar de rest van die vraagquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe ging oudheid bij jou? Bij mij dus vrij bagger. Echt een kuttentamen en dat vond iedereen die ik gister erna gesproken heb. Die afbeeldingvraag![]()
En dan vanaf morgen lekker Tosh gaan leren
En, hoe ging het bij jouw? Ik vond het wel te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe ging oudheid bij jou? Bij mij dus vrij bagger. Echt een kuttentamen en dat vond iedereen die ik gister erna gesproken heb. Die afbeeldingvraag![]()
En dan vanaf morgen lekker Tosh gaan leren
Ik denk niet dat je Engels perse héél goed moet zijn, je moet wel aardig Engels kunnen lezen maar door de studie zelf leer je veel beter Engels vind ik. Het is wel makkelijk en tijdbesparend als je heel goed in Engels bent maar met een behoorlijke basiskennis redt je het ook wel, alleen in het begin wat meer opzoeken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef Steeven het volgende:
Vooral Engels moet heel goed op peil zijn, kennis van Duits en Frans is een pré maar geen vereiste.
Ik ben dat niet met je eens. De wetenschappelijke artikelen die je voor je kiezen krijgt vragen daar wel degelijk om, helemaal bij de wat meer abstracte vakken. Als je niet een bepaald niveau hebt, kun je onmogelijk bij blijven en lees je alles echt niet begrijpend.quote:Ik denk niet dat je Engels perse héél goed moet zijn
Je hoeft niet alles te begrijpen om het te halen. Daarbij wordt je Engels sowieso vaak beter door veel te lezen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:52 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik ben dat niet met je eens. De wetenschappelijke artikelen die je voor je kiezen krijgt vragen daar wel degelijk om, helemaal bij de wat meer abstracte vakken. Als je niet een bepaald niveau hebt, kun je onmogelijk bij blijven en lees je alles echt niet begrijpend.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Ewelina het volgende:
Wacht maar tot je achttiende-eeuws Engels gaat lezen.
[..]
Je hoeft niet alles te begrijpen om het te halen. Daarbij wordt je Engels sowieso vaak beter door veel te lezen.
Jup, daarbij vind ik niet dat mijn eigen Engels nu bijzonder goed is.quote:
Zie het nu pas. Tja ik heb mijn eigen ruiten ingegooid door geen een keer iets van die reader te lezen. Maar voor de rest leek het me idd wel te doen. Maargoed, dat wordt gewoon lekker herren.quote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef DukeJan het volgende:
[..]
En, hoe ging het bij jouw? Ik vond het wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |