Dat was behoorlijk dramatisch inderdaad. Meer dan de helft gezakt dacht ik. En ik sla dan ook nog eens de plank met een 3.3quote:Op woensdag 30 november 2011 10:45 schreef Steeven het volgende:
Het is hier behoorlijk stil? Ik heb de gemiddelde resultaten gezien van Geschiedwetenschap, heeft het daar mee te maken? Ik heb zowel Geschiedwetenschap als Staatsvorming 1500-1750 afgesloten met een 8. Nog zeven vakken te gaan.
Omdat ik serieus in de veronderstelling was dat dat niet nodig was. Dacht dat het serieus wel eventjes te halen met een samenvatting doornemen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:53 schreef Steeven het volgende:
Sportief om te melden, dan val je zeker buiten de herkansingsnorm? Waarom heb je helemaal niks gelezen als ik vragen mag?
Hier hetzelfde, maar dan nog met politieke economie en bestuur & beleid van politicologie erbij omdat 1 keuzevak van de minor vol zat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:23 schreef Ludachrist het volgende:
Een minor economische & sociale geschiedenis gaat het worden, naast mijn reguliere bachelorprogramma.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar dan nog met politieke economie en bestuur & beleid van politicologie erbij omdat 1 keuzevak van de minor vol zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |