Ik heb geen ambities in de politiek, sorry.quote:

Cool story.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:41 schreef MouzurX het volgende:
1. Courage "True greatness comes when youre tested."
2. Challenge "We either find a way or we make one"
3. Opportunity "You will always miss 100% of the shots you dont take."
4. Teamwork "The chain is only as strong as the weakest link"
5. Perseverance "Continuous effort is the key to unlocking your potential."
6. Perfection - "It is not good enough to win, everybody else should lose"
7. Conformity "Its the one who is different that gets left out in the cold."
8. Awesomeness "When I get sad, I stop being sad and be Awesome Instead. True Story. "

zou ik vanavond me haar gaan laten knippen kom ik net onder douche vandaan om haar ff te wassen enzo belt die knakker dat ie al de hele dag op bed ligt met koppijn of het morgenmiddag kan.... FFFFUUUU
 zou ik vanavond me haar gaan laten knippen kom ik net onder douche vandaan om haar ff te wassen enzo belt die knakker dat ie al de hele dag op bed ligt met koppijn of het morgenmiddag kan.... FFFFUUUU

Ach, heb je ook eens gedoucht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Salatrel het volgende:
godverdommezou ik vanavond me haar gaan laten knippen kom ik net onder douche vandaan om haar ff te wassen enzo belt die knakker dat ie al de hele dag op bed ligt met koppijn of het morgenmiddag kan.... FFFFUUUU

was al de 2e keer vandaagquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, heb je ook eens gedoucht.

Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Salatrel het volgende:
haha ja leuk man. ook een aflevering van how i met your mother gekeken ofzo?

Neuh woensdag en donderdag al geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Mouzur, nog naar de club vanavond?

LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef Salatrel het volgende:
godver deze user_!!
Mp3 via sigarettenaansteker

Vanavond lekker de hele dag met je pielemuis spelen dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh woensdag en donderdag al geweest.

op de tinychat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanavond lekker de hele dag met je pielemuis spelen dus.

Awww wat cute.. Pics?quote:

Dromen niet nee, maar ik denk er wel es aan terug.. Was toch best een leuke tijd nu ik er zo achteraf over nadenkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef fyah het volgende:
Dromen jullie ook wel eens dat jullie terug op het middelbaar zitten?

Gekwijf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Dqod het volgende:
OHHHH OHHHHHHHHHH BONNIEB!! WAAROM LIG JE NIET IN M'N BEDSTEE
Wait.. Whut?

Oh lief!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
 Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?  

Beetje maarquote:

Wat een dropjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kijkzequote:

Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castrerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
 .
. !
!

Zo Black ops?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
 Ik heb het gisteren voor het eerst in 2 weken nog eens gespeeld en ik ben weer gevaarlijk.
 Ik heb het gisteren voor het eerst in 2 weken nog eens gespeeld en ik ben weer gevaarlijk.

Wilbert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohja nog geen naam, kom maar met ideeën

Haha bahquote:

Nog meer dropjes <3quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb phineas en ferb op de foto kunnen zetten. Ze zijn zo snel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen echt alles samen, eten, drinken, slapen en in het radje lopen.

Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castreren.
7 weken en tis een nederlandse dwerghangoor!

Wat een paradijsquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik ook wel, maar dat vind m'n katje vast geen strak planquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef fyah het volgende:
Nu wil ik ook een konijn en een hamster

En binnenkort zijn het er ineens 10quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 .
. 

Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En binnenkort zijn het er ineens 10.
'Nee, ze zijn echt van hetzelfde geslacht'

Gayness.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.

Misschien vanavond ofzo, ik ga zo uit eten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo Black ops?Ik heb het gisteren voor het eerst in 2 weken nog eens gespeeld en ik ben weer gevaarlijk.

100 bij 50quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?

!
!

?
?

Oh lekker groot!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100 bij 50
!
Ohhh god, die hamsters zijn ZO snel dat is niet normaal
Echt van die beestjes waar je uuuren naar kan kijken haha
Kun je ze wel uit elkaar houden?

Nee nog niet, ze lijken teveel op elkaar, maar een is wat boller.
 Nee nog niet, ze lijken teveel op elkaar, maar een is wat boller.

Ja dat kunnen ze welll!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?

Wat schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 precies mijn dode konijn
 precies mijn dode konijn  * Breathtaking pinkt traantje weg.
 * Breathtaking pinkt traantje weg.

quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?

In die buisjes zitten soort ladjes waar ze zich aan vast kunnen houden ze zijn ook echte klimmersquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:

Nee Jochem is allergisch eigenlijk voor hamsters vertelde hij, maar achteraf bleek dat voor het zaagsel te zijn, nu hebben we speciaal spul in de bak dat geurvrij is enzo, je ruikt niets.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Die beesten stinken toch ook enorm, of heb ik dat mis?

Ja ik wilde perse een grote kooi..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lekker groot!
Ja ze zijn echt mega snel en ze racen van links naar rechts.Nee nog niet, ze lijken teveel op elkaar, maar een is wat boller.
 .
.  !
! Ohhquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat schattigprecies mijn dode konijn
* Breathtaking pinkt traantje weg.
 .
. 

Dag poesquote:

..
.. 

Ja ze zijn best prijzig maar ik heb ze nog geen 1 keer gehoord. Maar ze maken steeds rondjes mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat radje heb ik ook voor mijne tli, die is zo fijn..
Ofja die maakt gewoon geen geluid das fijn
 Kei zielig.
 Kei zielig.

die orenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Jij bent echt raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef fyah het volgende:
tlicious haar kooi lijkt een beetje op zo'n game pc. waterkoeling, neon, alles.
 !
 !

Ja klopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Dqod het volgende:
Maar Tli.. Is dat NoSmell? Je bodembedekking?

Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjesquote:
 .. Ik zweer er op
 .. Ik zweer er op  

Ja echt ideaal, veel beter dan zaagsel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjes.. Ik zweer er op

ee wat grappig. ik heb ook ratten! ze noemen zich collega's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjes.. Ik zweer er op

Haha, nouja als ze 't niet leuk vinden zouden ze 't niet meer doen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn best prijzig maar ik heb ze nog geen 1 keer gehoord. Maar ze maken steeds rondjes mee.Kei zielig.

.
. "
"

Nee klopt ze blijven er maar mee doorgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja als ze 't niet leuk vinden zouden ze 't niet meer doen toch?
Ik heb trouwens dexter gedownload, wat een vent.
En ik vind 't echt leuk om te kijken alleen op 't begin had ik écht zoiets van "wtf?"

Ben het nu alleen al 2 keer vergeten te kijken.
 Ben het nu alleen al 2 keer vergeten te kijken.

Idd.. En je moet sowieso eigenlijk al geen gebruik maken van zaagsel en stro.. Luchtwegen enzulksquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt ideaal, veel beter dan zaagsel.

quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef fyah het volgende:
[..]
ee wat grappig. ik heb ook ratten! ze noemen zich collega's.

Ik vind ratten zo smerig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. En je moet sowieso eigenlijk al geen gebruik maken van zaagsel en stro.. Luchtwegen enzulks
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nee, ben elke dag weg van minimaal half 10 tot 6 dus beetje zielig voor zo'n beestjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde perse een grote kooi..
En hij staat zeg maar achter mn bank, dat was echt zo'n plek waar ik niks mee kon en nu staat hij er.
Hahaha, achja maakt ook niet uit eigenlijk ;p. Ze komen toch niet wanneer je ze roept en knuffelen werkt ook niet!
[..]
Ohh.
Ga jij nog een nieuw diertje halen denk je?

Degoes zijn hip.. Ooit had ik er ook 2.. En toen 11quote:

Lila? die britse junk? die vond ik alleen maar irritantquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef fyah het volgende:
Die vrouw uit season 2 was ook niet lelijk meen ik me te herinneren?

Is t de staart?quote:

Preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Lila? die britse junk? die vond ik alleen maar irritant
 Ze was idd nogal krokant ja
 Ze was idd nogal krokant ja

Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Degoes zijn hip.. Ooit had ik er ook 2.. En toen 11

En dan toch mod zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Oh bah, ik kijk nog liever naar websites als scheurijzer dan dit.

quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.
[ afbeelding ]

Wat een dotjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.
[ afbeelding ]

Flaporen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Eentje van die vier is een mannetje en die heeft echt enorme oren, groter dan die op de pic.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |