Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wilquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen.
quote:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgtBevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.
Het is nu 21 graden en helemaal niet vies warm vergeleken met 21 graden met gewone verwarmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden.Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter.
![]()
Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?
OP zonder glitters!
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.quote:
jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
Nee, volgens de schapenmeneer bevallen ze allemaal in december. De lammetjes kunnen na een paar weken al gewoon de wei in met hun moeders. Ze krijgen dan wel een "huisje" om in te kunnen schuilen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
Wij hebben deze:quote:
DOE DAN NU JE MASKER!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen.
Games werk doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |