abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:45:44 #1
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89222902

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK

2pp0kgm.gifcaro_ava.jpgrkbviq.jpg
JJH_TAXI-1.gifmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpg
zara.jpglandal%201.jpgavatarhaar.jpguui1.pngautumny.JPGjapie1.jpgIan-Nick-Avatar.jpgShameless-ava.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpggaaaaaap.jpg

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. fuckneehe.gif 10.

Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje

[ Bericht 51% gewijzigd door Pagan op 27-11-2010 13:51:48 ]
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_89222977
Heb je geen schoorsteen oid Pagan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89223027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:43 schreef Pagan het volgende:

[..]

Ik wil een houtkachel.
Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil O+
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_89223061
OP *O*
En een kloon! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:54:22 #5
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223161
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen. :+
pi_89223222
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil O+
:D net zoiets als Oblivion dus.

Als wij weer wat gespaard hebben komt er misschien we een gemetselde openhaard O+
Mijn Mr krijgt als het goed is een all in salaris dus dan heeft hij geen losse overuren meer maar een vast salaris dat is een stuk safer en durf ik wat meer te doen.
pi_89223244
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen. :+
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os :o
pi_89223262
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
OP *O*
En een kloon! :o
:W Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 13:58:24 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89223319
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgt :{ Bevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89223381
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgt :{ Bevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:00:26 #11
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223402
Zoiets kacheltje is :9~

zaterdag 27 november 2010 @ 14:02:03 #12
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89223458
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os :o
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.
pi_89223554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:

[..]

Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.

De onze, oh en Whoopie vindt hem te warm.
pi_89223773
Wat een heerlijke haarden. O+ Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter. :Y

Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?

OP zonder glitters! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89223825
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden. O+ Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter. :Y

Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?

OP zonder glitters! *O*
Het is nu 21 graden en helemaal niet vies warm vergeleken met 21 graden met gewone verwarming O+
pi_89223859
Zou iets voor Poeska zijn. Die ligt hier hele dagen te grillen voor de gashaard, die ouwe tostiepoes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89223883
en wat is dat oblivionding?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89223927
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef nokwanda het volgende:
en wat is dat oblivionding?
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
pi_89224420
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
jaaaaaaaaa
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89224493
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 14:35:06 #21
13151 crew  Rewimo
pi_89224526
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
Nee, volgens de schapenmeneer bevallen ze allemaal in december. De lammetjes kunnen na een paar weken al gewoon de wei in met hun moeders. Ze krijgen dan wel een "huisje" om in te kunnen schuilen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 14:36:46 #22
13151 crew  Rewimo
pi_89224574
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:00 schreef Pagan het volgende:
Zoiets kacheltje is :9~

[ afbeelding ]
Wij hebben deze:

Heerlijk! O+

Inmiddels staat er een grote boekenkast omheen gebouwd :)
pi_89224739
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen. O+
DOE DAN NU JE MASKER! :o
pi_89224762
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:W Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
Games werk doen ;)
pi_89224821
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

DOE DAN NU JE MASKER! :o
:D Goed idee! :*

Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig. :@
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis. ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:47:23 #26
163650 Greys
pi_89224830
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag? :o Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.

En even iets in de groep gooien, wat vinden jullie:
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal? :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89224920
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag? :o Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.

Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal? :@ :D
Vind het ook best bijzonder maar anderen zullen aan het elkaar nooit gezien feit voorbij gaan denk ik.
pi_89224932
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:D Goed idee! :*

Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig. :@
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis. ^O^
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren :D
pi_89224963
quote:

mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:53:30 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_89224998
quote:

Laat ze lekker relatietje spelen joh :D
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_89225000
quote:

Heel klein beetje :Y

Ik weet het niet. Ik vind het aan de ene kant heel attent dat ie dat doet, en dat ze elkaar zo leuk vinden dat ze dus ook elkaars familie willen leren kennen. :Y

Maar ik snap best dat je het raar vindt dat dit allemaal gebeurt zonder dat ze elkaar ooit gezien hebben. Maar het KAN niet anders, ze kunnen elkaar niet eerder zien, en ik denk dat zij zich al ZO verbonden voelen dat ze het asociaal over vinden komen als ze het niet doen :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:54:29 #32
163650 Greys
pi_89225035
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef APK het volgende:

[..]

Laat ze lekker relatietje spelen joh :D
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd :P
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeft :@ Ik ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:54:51 #33
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89225040
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:

OP zonder glitters! *O*
Kijk eens goed naar de OP >:)
pi_89225043
quote:

Enne..

Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
pi_89225049
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren :D
O+

Badderen wordt uitgesteld, er liggen 2 katten op schoot te vrijen. O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:56:30 #36
163650 Greys
pi_89225087
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Enne..

Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
Ja wacht... :D

Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.

Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 14:58:05 #37
163650 Greys
pi_89225137
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Ja maar jij bent leuk raar :+
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 november 2010 @ 14:58:30 #38
6941 APK
Factual, I think.
pi_89225151
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Greys het volgende:

Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeft :@ Ik ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_89225163
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja wacht... :D

Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.

Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven :{
Wisten je ouders dat hij hen een kaart ging sturen? Want ik snap je punt. Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn adres naar de mij nog onbekende partner van een familielid ging. Hoe close je zus en vriend ook zijn, jij kent hem helemaal nog niet.
pi_89225190
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:

[..]

En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn :)
Ja, dat verrast me dan wel weer van je. ;) Vind ik eerder bij mij passen. :')
pi_89225253
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou nee dat is wel een beetje Greys ;) voor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:03:30 #42
163650 Greys
pi_89225299
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef APK het volgende:

[..]

Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben :+ ) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:04:07 #43
163650 Greys
pi_89225314
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja, dat verrast me dan wel weer van je. ;) Vind ik eerder bij mij passen. :')
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89225355
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Greys het volgende:

[..]
!
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres? :P
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte. _O-

Heb je je PM gelezen?
pi_89225367
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben :+ ) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker :@
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk... :*
Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
pi_89225411
Maar krijg je het niet aan haar uitgelegd Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:07:52 #47
163650 Greys
pi_89225439
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou nee dat is wel een beetje Greys ;) voor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.
Als een pitbull om de familie heen :D Veel te overdreven altijd, weet ik. Ook dat ik mijn moeder toen niet durfde te bellen toen ik zelf het z'huis in moest toen, omdat ik niet wilde dat ze zich zorgen maakte :') Ik sla daarin door. Wil ze gewoon nooit verdriet doen, op welke manier dan ook.

En als ik haar dan vraag 'wat als het tegenvalt, de 18e december, heb je dan geen klotekerst enzo?' dan zegt zij 'Neuh, dan heb ik het toch leuk gehad de afgelopen maanden?'. Maar daar geloof ik gewoon geen ruk van, dat ze daar dan zo makkelijk over denkt.

Arghhhhhhhh ik moet me er ook gewoon niet mee bemoeien :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:09:17 #48
163650 Greys
pi_89225475
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte. _O-

Heb je je PM gelezen?
Oh ja, gelezen, maar vergeten te antwoorden nog :@
Ik ben vandaag wel vrij veel online ja, dus geef maar een gil en als ik er niet ben heb ik gewoon pech! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:10:59 #49
163650 Greys
pi_89225511
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk... :*
Nee dat wisten ze niet, was een verrassing :+
Maar zij vonden het hartstikke leuk. Ik ben de enige die het niet snapt.

En met het adres van iemand kan je álles :o

quote:
Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goed ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 november 2010 @ 15:11:53 #50
163650 Greys
pi_89225536
Ja sorry, carry on met jullie normale gesprekken :+
Ik heb weer heel het topic overhoop gehaald :')

Conclusie: ik heb me een pietsie aangesteld.
Oke, duidelijk :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')