Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wilquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik een enorme open haard in een grove stenen muur met van die grove balken. En dan een pot met eten erboven kunnen hangen. ik wil
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:54 schreef Pagan het volgende:
Nee, ons huis is het enige in het blok waar de schoorsteen is weggesloopt.
Een schouw waar je een hele os ik kunt braden is wat te groot hier in de kamer. Daarbij is het zielig om Elies boven het vuur te hangen.
quote:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Er is net een schaap uit de wei gehaald. Omdat ze een misgeboorte krijgtBevalling is 4 weken te vroeg begonnen.
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zonde zeg! Je kunt wel een sfeerhaard nemen natuurlijk.
Hihi Elies en een os
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Juist niet, lekker pielen met houtblokken en veel slapende katten en honden ervoor.
Het is nu 21 graden en helemaal niet vies warm vergeleken met 21 graden met gewone verwarmingquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden.Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter.
![]()
Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?
OP zonder glitters!
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.quote:
jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knibbel, Knabbel Knuistje....VII pagina 6 denk ik.
Nee, volgens de schapenmeneer bevallen ze allemaal in december. De lammetjes kunnen na een paar weken al gewoon de wei in met hun moeders. Ze krijgen dan wel een "huisje" om in te kunnen schuilen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
Dat is voor een lammetje wel erg vroeg ja.
Maar nu lammeren? In de winter joh? Dat is sowieso wel een foutje dan?
Wij hebben deze:quote:
DOE DAN NU JE MASKER!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga dadelijk een badje vol laten lopen.
Games werk doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Tombolala wat ben jij aan het doen vandaag?
quote:
Vind het ook best bijzonder maar anderen zullen aan het elkaar nooit gezien feit voorbij gaan denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag?Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.
En even iets in de groep gooien, wat vinden jullie:
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal?![]()
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinnerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed idee!
![]()
Ik denk er altijd pas aan als ik al in het water lig.![]()
Ik smeer mijn masker trouwens pas als ik in bad lig, veel minder kruimels in huis.
mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen, maar hebben de mensen uit Amsterdam en Utrecht e.o. sneeuw gehad vandaag?Ik las dat het daar sneeuwde vandaag.
Ik sprak zussie vanmorgen. Die vent die ze dus nog nooit gezien heeft maar wel al maanden dagelijks spreekt gaat ze dus 18 december voor het eerst zien, dan is hij weer in het land, terug uit Afghanistan. Maar nu zijn mijn ouders dus 40 jr getrouwd en zij hebben van hem een kaart met een uitgebreid verhaal er op gekregen om ze te feliciteren enzo. Hij had het adres aan mijn zus gevraagd.
En mijn zus mailt ook al uitgebreid met zijn zus enzo. En iedereen (incl. mijn ouders) schijnen dat allemaal doodnormaal te vinden. Ben ik nou zo vreemd dat ik dat echt héél raar vind allemaal?![]()
Laat ze lekker relatietje spelen johquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Heel klein beetjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeftquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ze lekker relatietje spelen joh
Als het niets wordt hebben ze in ieder geval iets geleerd
Kijk eens goed naar de OPquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wat een heerlijke haarden.Mijn ouders hebben ook een kachel, altijd lekker grillen in de winter.
![]()
Balen van de misgeboorte Rewino, maar anders was het een decemberlammetje geweest. Is ook erg vroeg, toch?
OP zonder glitters!
Enne..quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik had beloofd dat ik zou helpen herinneren
Ja wacht...quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Enne..
Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed,
maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
Ja maar jij bent leuk raarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah, valt mee. Er is blijkbaar iets tussen die twee zonder dat ze elkaar ontmoet hebben. Dat kan. En blijkbaar hebben meerdere mensen daar al een goed gevoel over en is er wederzijdse betrokkenheid. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om in zoiets naar een of andere norm te beoordelen, aangezien ik knap raar ben.
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet alleen om het 'relatietje' spelen, maar ook om het feit dat ze het adres van mijn ouders aan 'vreemden' geeftIk ben met dat soort dingen misschien iets te paranoia.
Wisten je ouders dat hij hen een kaart ging sturen? Want ik snap je punt. Ik zou er ook niet blij mee zijn als mijn adres naar de mij nog onbekende partner van een familielid ging. Hoe close je zus en vriend ook zijn, jij kent hem helemaal nog niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wacht...
Máár.... dat bracht ik misschien niet helemaal duidelijk net...
Ik vind het feit dat ze elkaar al zo leuk vinden zonder elkaar gezien te hebben wel leuk juist.
Daar kan ik me ook wel e.e.a. bij voorstellen. Echt. Dat heeft wel wat.
Maar adressen van familie uitdelen gaat mij gewoon te ver. Dat is het eigenlijk waar ik over val.
Straks heeft ze hem mijn adres ook gegeven
Ja, dat verrast me dan wel weer van je.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk raar![]()
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn
Nou nee dat is wel een beetje Greysquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent leuk raar![]()
En anderen zullen mij van tijd tot tijd ook heel raar vinden (hell, ik ging ook samenwonen met iemand die ik een paar dagen kende en kocht een huis zonder het ooit gezien te hebben...) maar ik val over het adres geven. Maar daar zal ik dan wel te paranoia in zijn
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Is jouw zus over het algemeen een beetje naief of kan ze dingen wel redelijk inschatten?
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat verrast me dan wel weer van je.Vind ik eerder bij mij passen.
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
!
Wat verrast je dan van me? Die impulsieve rare acties, of dat ik me dan nu zorgen maak om dat adres?
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan dingen over het algemeen wel redelijk inschatten (en werkt bij de politie en al haar collega's weten er ook al van en dat schrok hem niet af dus zal hij wel weinig te verbergen hebben) maar ik ben altijd al over-protective geweest naar haar toe. Dat is ooit wel eens een paar keer nodig geweest ook, mijn ouders en ik zijn wel eens 's nachts gebeld door een ziekenhuis dat we er met spoed naar toe moesten komen, dus wellicht dat het daardoor komt ook dat ik alles wat ze doet met een vergrootglas zou willen bekijken. Ik probeer het ook niet te doen en ik heb ook geen negatief woord gezegd vanmorgen (echt niet...) maar ze hoorde het aan mijn stem en aan de aarzelingen aan de telefoon dat ik dat van die kaart maar raar vond, dus dat viel niet helemaal lekker
Ja, ik wil altijd de hele zooi beschermen, zo ben ik altijd geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou nee dat is wel een beetje Greysvoor jezelf heb je er minder moeite mee dan voor je ouders uit bescherming denk ik?
Oh ja, gelezen, maar vergeten te antwoorden nogquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat adres natuurlijk! Van je impulsieve acties ben ik inmiddels op de hoogte.![]()
Heb je je PM gelezen?
Nee dat wisten ze niet, was een verrassingquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel scheelt als je ouders wisten dat ze hun adres heeft gegeven? Is dat zo? en aan de andere kant, met het adres van iemand kun je vrij weinig natuurlijk...
Ik zie haar morgen en we hingen ook niet echt op met ruzie, dus dat komt wel goedquote:Desnoods stuur je een berichtje dat je een beetje verbaasd was maar dat je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten dus dat je het niet zo goed kan inschatten (ofzo)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |