Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?quote:
Jawel, verstopt, linksboven op je eigen feestboekpagina.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef Duderella het volgende:
Wat een onsmakelijke PM!
[..]
Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?![]()
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Sarabi het volgende:
De buikdanseres gezientja die kan buikdansen inderdaad (wat meer neerkomt op borstdansen
)
Mooi figuur hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansen
En borstdansen is okay with me heur
Wel een stuk slanker hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje jouw figuur, dacht ik, toch?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een stuk slanker hoor(zij he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
een manier om achter te komen
ook met mij dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Sarabi het volgende:
De hele groep tijdens het slotnummer op Jai Ho
Met 85 meiden op het podiumzo cool
ik zie je! wat een gave foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Oh kijk, dit is haar dansschool:Wat een slechte site.........valt inderdaad mee mer professionaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!
Maar wel leuk
Hm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef Bluezz het volgende:
En de colaproef : is smaak ook niet heul persoonlijk steer?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie ineens dat ik Euc_ in mijn feestboek heb
Ja hequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Saar, gaaf is dat met zoveel! Ik heb ook altijd een goed gevoel om met veel mensen te zingen bijv. geeft iets moois bombastisch
en jij staat dan voor al die mensen met je solo.. nog bombastischerquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook altijd een goed gevoel om met veel mensen te zingen bijv. geeft iets moois bombastisch
Halloquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
en jij staat dan voor al die mensen met je solo.. nog bombastischer
Sarina is de achtergrondzangeres van J. v/d Boom. Die donkere meid met die rode korte haren en die hele goeie stemquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
En FF bedankt voor de VOH update
Ben ff kwijt wie Sarina nou is, maar als ik Semshi (grapje van martijn) wist ik al dat ze eruit zou liggen, en terecht. Vind haar hele uitstraling niks en die dramatische start steeds.
Ik heb van onze vocal coach geleerd dat als je begint met zingen moet je zorgen dat je er :
1 Stáát
2 Meteen goed inzet
3 Publiek inkijken
Dan zijn ze meteen geboeid![]()
danku Steer... en ik kan langer blijven werken hoor ik. ik ga nu zelf ernaartoe en moet er om half 1 zijn dus kan om half 11 weg ofzo (begin om half 8)quote:
troost je, zit in het zelfde schuitje... en nog wat achterstallig ook :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik haat alleenwonen..![]()
Vandaag weer grote schoonmaak
Hier ook nog flink wat was in te halenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
troost je, zit in het zelfde schuitje... en nog wat achterstallig ook :S
mjah was loopt al, afwas heb ik eerste helft al gedaan, zo ff was opvouwen en dan nog meer afwassen. Moet ook nog stofzuigen en dweilen :S en gas weer eens de grote beurt gevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier ook nog flink wat was in te halen![]()
En een hoop andere dingen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
hm, ook gelijk maar de was doen idd.
ivm weinig actie ga ik nog maar een weekje door met het bed denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bed verschoond & meteen in de wasmachine gepropt
Bijhoudenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
dat wil ik ook altijd, maar ja afgelopen weken werd er beetje veel roet in het eten gegooidquote:
Troost je, ik ben er ook mee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik had gister alles gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n cola-test Steer! Maar moet natuurlijk dubbelblind zijn![]()
Ja mamquote:
checklistquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah was loopt al, afwas heb ik eerste helft al gedaan, zo ff was opvouwen en dan nog meer afwassen. Moet ook nog stofzuigen en dweilen :S en gas weer eens de grote beurt geven
Zei dutchman ook al.. maar wat is precies de troost in het feit dat andere mensen het ook moeten doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Troost je, ik ben er ook mee bezig
Mijn checklistjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja mam
[..]
checklist
Afwas
Was
Stofzuigen
Koelkast uitmesten
Toilet
Douche
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Mijn checklistjeBoodschappen
Was opvouwen
:| Afwassen (helft gedaan)Was ophangen
Stofzuigen
Dweilen
Pizzadeeg maken (heb ik wel zin in, dus doe ik als laatste)
mjah meuk die je eigenlijk gewoon tussendoor doet, dan is het niks, maar als je het opspaart kost het best veel tijd bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk zeg!
@Isa grappig dat je mensen zo herkent, terwijl je ze alleen online kent
Tussendoor wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah meuk die je eigenlijk gewoon tussendoor doet, dan is het niks, maar als je het opspaart kost het best veel tijd bij elkaar.
Ja, ik vond het ook verrassendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk zeg!
@Isa grappig dat je mensen zo herkent, terwijl je ze alleen online kent
Ik ben benieuwd! Laat weten hoe het geworden is, t lijkt me heel lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook verrassend
Aphrodyte, ik ga dat voor kerst maken, maar aangezien ik dat nog nóóit heb gemaakt ga ik vanavond met visite proefdraaien
Het stuk vlees ziet er ook zo mooi uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben benieuwd! Laat weten hoe het geworden is, t lijkt me heel lekker
Erm, het wordt pastrydeeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Is de bladerdeeg om de beef wellington knapperig van structuur, Isa?
Wat is het verschil? Pastrydeeg is zoals je die vindt in chicken pie enzo?quote:
oooh ... de strook is duurder !quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, net salarisstrook van ziekenhuis binnen gekregen. Omgerekend uurloon staat erop: 1,60 EUR
Ja, dat is dat meer dikkere deegquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het verschil? Pastrydeeg is zoals je die vindt in chicken pie enzo?
valt nog mee, ik deed het in mij oogquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
oooh ... de strook is duurder !
Zojuist een Golfer gedaan: pepers snijden en m'n neus afvegen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto van nieuw jurkje die ik gisteren gekocht hebWelnee, pumps eronder en dan klaarrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
Confidence through competence
kom je al terug op je statement van dat je niet op aziaten valt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welnee, pumps eronder en dan klaarrrrr
Kom over een jaartje of 5 terug als ik m'n studieschuld heb afbetaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
straks ben je heeeel rijk Steer
Op de foto zie je nauwelijks dat het een aziaat betreftquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kom je al terug op je statement van dat je niet op aziaten valt?
maar je hebt wel gelijk
mjah hier net even een lastig gesprek tussen door gehad...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
Dat kan sneler, FD![]()
Afwas
Stofzuigen
Gasstel schoonmaken
Koelkast uitmesten
Was doen (Hij draait.. kan nu verder niks eraan doen
)
WC
Douche
Bed opmaken
Papierzooi opruimen (bijna m'n BSC-diploma weggegooid
)
Boodschappen
Lastig gesprek? Met wie? Toch niet met je date of wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah hier net even een lastig gesprek tussen door gehad...
en kijk tussen elke keer wat doen een aflevering van how I met your mother. Boeie dat het de hele dag duurt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto van nieuw jurkje die ik gisteren gekocht hebEen Veerkampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude tafel en hocker naar ouders brengen![]()
Boodschappen doen![]()
Rest van het weekend helemaal niets meer, behalve heel lekker eten, DVD's kijken etc etc.![]()
En het is hier knus en gezellig in huis
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mijn zicht is nu aardig stabiel, helaas want niet zo goed als voor de ontstekingquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef AnneX het volgende:
en nog belangrijker: hoe is het met het zicht van Isa ?
Lopen er nog onderzoeken? is er duidelijkheid of afwachten.
In ieder geval : hoe gaat het met je?
niet? ik denk dat die je énig zou staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef rijsttafel het volgende:
FF, vind het wel een tof jurkje!
Maar zou 'm zelf nooit gekocht hebben
Die tijgerprint kleurt niet goed bij m'n ogen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet? ik denk dat die je énig zou staan
Tnx voor de reminder, ik ga was ophangen en bed opmakenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef flying-dutchman het volgende:
dweilen ook weer gedaan. Zo ff was ophangen en de laatste afwas doen en dan maar eens aan het eten beginnen ofzo
ywquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx voor de reminder, ik ga was ophangen en bed opmaken
Met een blad van geolied eikenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:00 schreef Bluezz het volgende:
Kopen jullie die tafeltjes in het bruin Tavsunsam?
kreeg door jou post weer zin in een philly cheesesteak (nooit zelf gemaakt maar de recepten lijken mij zo verdraait lekker)quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef borisz het volgende:
Zo een hamburger maken uit
http://www.cheeseandburger.com/ #3. Niet bijzonder, broertjelief is lastig, volgende keer doen we #9.
"verplichte" verjaardagenquote:
Wij hebben er godzijdank nog geen handjevol van... maar dit is ons nichtje... dus gaan we braafquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
"verplichte" verjaardagenDie hadden m'n ouders ook altijd. Al helemaal erg als je dan als kind mee moet.
voor mij de roddels van mn collega's, echt zonder facebook zou ik alles missenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:24 schreef DarkElf het volgende:
even teruggelezen, ben benieuwd hoe je Beef wordt Isa!
FF ben blij dat je blij bent met je jurkje. Ik vind hem persoonlijk echt afschuwelijk maar goed, zoveel mensen zoveel smaken hé?
Iedereen aan t facebooken?*zucht Wat is de toegevoegde waarde ervan? Als iemand dat uit kan leggen , misschien zie ik ineens t licht ofzo
Ah ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:32 schreef Bluezz het volgende:
De toegevoegde waarde van Facebook vind ik vooral het contact wat ik kan onderhouden met nederlandse, noorse, australische & engelse vrienden/kennissen in 1 klap zeg maar
Dat is de voornaamste reden dat ik hyves ben ontvlucht en overgegaan op feestboek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Ah ja dat snap ik.Maar ja die heb ik allemaal niet
Linkedin is handig werktechnisch iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de voornaamste reden dat ik hyves ben ontvlucht en overgegaan op feestboek.
2 van dat soort communities én Fok erbij vind ik echt teveel. Twitter heb ik ook maar dat vind ik gewoon echt niet leuk genoeg om aktief te zijn en linkedin heb ik ook sinds kort omdat ik een online CV wil hebben staan.
En mss gaan we dat laatste uitbreiden op het werk met een soort cardiologengroep, dus artsen/vpkundigen/polipersoneel.
Die mensen wil ik niet blokkeren, kan je twitter berichten wel blokkeren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef rijsttafel het volgende:
Dat het internationaal is, is inderdaad erg tof!
De groepen zijn ook wel handig want die houden je een beetje up-to-date wat er in bepaalde kringen gebeurt.
Van mensen die van die loze twitter berichten plaatsen blokkeer ik gewoon, dat kan gelukkig ook gewoon. Kan mij het nou interesseren dat je tram vertraging heeft, al was je m'n beste vriend boeide het me nog niet.
Ja, het is een oudje maar ze blijven leuk omdat je ze maar kort gebruiktquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef DarkElf het volgende:
Leuk je kersticoon Bluezz, ik doe ook even mijn kerstmuts op
Ja, lijkt me best lastig Elf, tis zo lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:42 schreef DarkElf het volgende:
mmm lekkerPort!
Nee, mag niet!![]()
Ik zet nog maar thee zo![]()
Nou ja, dat de melk op is zet ik er niet op... maar wel als ik bv een opeenvolging van vertragingen ofzo heb. en dat het mij dan irriteert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:41 schreef DarkElf het volgende:
maar waarom zou je graag op internet willen zetten dat de trein te laat is? Of de melk op is en je weer naar de supermarkt moest etc FD? Want veel boeiender zal t toch niet zijn?
Gewoon dat de berichten niet meer verschijnen op die inlog-pagina dat kan gewoon. Moet je op dat kruisje klikken wat je ziet als je op dat bericht staat. Die mensen kunnen je verder dan nog wel gewoon zien en privéberichten sturen enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die mensen wil ik niet blokkeren, kan je twitter berichten wel blokkeren?
Je kan iedere toepassing op FB blokkeren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die mensen wil ik niet blokkeren, kan je twitter berichten wel blokkeren?
Daar heb ik Twitter voor, facebook gebruik ik wel voor echt contact en het delen van mijn geweldige en super interessante muzieksmaakquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nou ja, dat de melk op is zet ik er niet op... maar wel als ik bv een opeenvolging van vertragingen ofzo heb. en dat het mij dan irriteert.
Volgende week mag ik weer een wijntje (2 max) van mezelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best lastig Elf, tis zo lekker![]()
zou het erg moeilijk vinden.
Dat het voor mij ook beter is om minder wijn te drinken ivm gewicht is dan zo onbelangrijk verder.
Jij zou dus iemand zijn die ik zou blokkerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:39 schreef flying-dutchman het volgende:
vind facebook veel handiger dan twitter. al is het alleen maar omdat je niet die 140 tekens limit hebt en plaatjes direct getoond worden. Al gebruik ik facebook ook een beetje teveel als twitter, maar ja. Tweetdeck maakt het wel erg gemakkelijk
Ja ze waren allemaal tevreden dus ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Aphrodyte het volgende:
@DE: Wat fijn dat je eten naar je wens is gelukt enzo, het leek me ook allemaal erg lekker wat je ging maken
En ik ben niet aan het facebooken, ik ben Gordon Ramsey's Great Escape (naar India) aan het kijken. Wat kan die man toch lomp zijnMaar t is toch een leuk programma. Indiaas eten is zó lekker
Vroeger raakte je dan in contact met je medereizigers, nu duikt iedereen achter zijn telefoontjequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Nou ja, dat de melk op is zet ik er niet op... maar wel als ik bv een opeenvolging van vertragingen ofzo heb. en dat het mij dan irriteert.
Ja ik heb geen tv dus ik heb het net pas ontdektquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja ze waren allemaal tevreden dus ik ook
Leuk programma is dat he?
doe ik ook nog wel hoor, maar ik herinner trouwens mij nu ook een discussie hier over het gebruik van ipods in het OV.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Vroeger raakte je dan in contact met je medereizigers, nu duikt iedereen achter zijn telefoontje
Ja precies, ik heb 41 vrienden op facebook, maar dat zijn wel mensen die ik écht ken en mag. Veel vrienden van mij hebben 200+ ''vrienden'' die er echt alleen maar staan om populairder te lijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ik wél belangrijk vind is wat jij zegt Elf, niet zomaar iedereen toevoegen. Ik moet echt iets met iemand 'hebben' om in mijn facebook te mogen staan... ben dan ook nogal kieskeurig en schoon veel op.
Oud collega's,en echt, ik heb er zoveel in de loop der jaren, gooi ik er om de zoveel tijd gewoon een paar uit... geen zin om alleen maar oppervlakkig 1 bericht per jaar mee te wisselen.
Ja dat dus,voor je het weet zit t vol met mensen die je eigenlijk niets zeggen... ik snap dat nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Oh en wat ik wél belangrijk vind is wat jij zegt Elf, niet zomaar iedereen toevoegen. Ik moet echt iets met iemand 'hebben' om in mijn facebook te mogen staan... ben dan ook nogal kieskeurig en schoon veel op.
Oud collega's,en echt, ik heb er zoveel in de loop der jaren, gooi ik er om de zoveel tijd gewoon een paar uit... geen zin om alleen maar oppervlakkig 1 bericht per jaar mee te wisselen.
tis maar 3 of 4 afleveringen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:47 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ja ik heb geen tv dus ik heb het net pas ontdektBestaat het al lang? Ik zie op youtube sowieso aflevering 1 tot en met 3 staan, heb net aflevering 1 gekeken
Oh leuk dan heb ik vanavond wat te kijkenquote:
Ik zit nu op 25 vrienden, waarvan de meesten familie zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
.
Hoeveel mensen heb je wel erin staan dan eigenlijk?
ah ok.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit nu op 25 vrienden, waarvan de meesten familie zijn.
whaha, nou-houquote:
heb je ook veel last gehad van je bovenkaak? zei de dokter dat/wanneer je zicht weer volledig wordt? hoop gauw Isa..!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn zicht is nu aardig stabiel, helaas want niet zo goed als voor de ontsteking![]()
Bovenkaakontsteking is uit onderzoek van de kaakchirurg gekomen, zou eventueel oorzaak kunnen zijn geweest, maar is niet met zekerheid te stellen. Verder gaat het prima met meBedankt voor je belangstelling
Oh FFT, zo niet mijn smaak
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:43 schreef AnneX het volgende:
Wélk buikje waar? hebben je tennisdinnetjes gezien, FF ?
Heerlijk hé als de kasten gevuld zijn met (lekker) eten : een oer-gevoel vind ik.
jij als jurkliefhebber zou em niet gekocht hebben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef rijsttafel het volgende:
FF, vind het wel een tof jurkje!
Maar zou 'm zelf nooit gekocht hebben
hihi ik draag em gelukkig met Kerst, dan zie je me nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je mooie benen FF, de jurk vind ik verschrikkelijk, maar het mag allang duidelijk zijn dat smaken verschillen, het leven wordt er alleen maar kleurrijker op![]()
29quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:48 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat dus,voor je het weet zit t vol met mensen die je eigenlijk niets zeggen... ik snap dat nooit.
Hoeveel mensen heb je wel erin staan dan eigenlijk?
en dan doe ik nog niet eens aan yoga, hardlopen en xcoquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef DarkElf het volgende:
oh ja eensch met bluezz, je hebt mooie benen FF.
Al dat gehups en getennis is duidelijk ergens goed voor
heeft rijst je geblokkeerd? dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik facebook ook als twitter. Heb je mij zeker ook geblokkeerd rijstwafelEN ONZE LIEFDE DAN?!
en FF heeft sexy benen in dr sexy jurkje!
Whut, nee jou niet hoor. Zoveel berichten zie ik niet van jou.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik facebook ook als twitter. Heb je mij zeker ook geblokkeerd rijstwafelEN ONZE LIEFDE DAN?!
en FF heeft sexy benen in dr sexy jurkje!
geen rekening gehouden met Golfer?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Uitnodiging van Babi J. 's 1e verjaardag : ze vieren het op 19 december
is golfers verjaardag
Wordt een hysterisch pittig weekje voor Babi J.
Op 9 december wordt ie geopereerd (buisjes in oren) dan op 12 december varen ze naar Engeland voor familiebezoek van mama L. dan komen ze op 16 dec. (babi J.'s echte verjaardag) terug en dan zondag die drukke verjaardag
Gelukkig hebben ze dan de week daarna alle3 vrij & niks om bij te komen.
ah gelukkig maar, nu kan ik met een gerust hart slapen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Whut, nee jou niet hoor. Zoveel berichten zie ik niet van jou.
Wel mensen die elk ding die ze doen erop zetten. Dat doe jij niet gelukkig
HVJ!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Hmm, ik begin een soort van lichtcirkeltje te zien om ieder lichtgevend oppervlak en ik heb alsmaar erger wordende hoofdpijn, volgens mij is dat niet goed
sterkte meisquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ga maar even op de bank hangen, zie jullie morgen weer denk ik
Ja ik ga maar even wat anders doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijf zitten... en kijk ff niet naar je pc
eet smakelijkquote:
Die viert het nooitquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
geen rekening gehouden met Golfer?
Ja maar om de 3 weken hoge koorts en die chronische dubbele ooronsteking is ook niksquote:
Oh ja dat hoop ik dan ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar om de 3 weken hoge koorts en die chronische dubbele ooronsteking is ook niks
Ik hoop echt dat het gaat helpen!!
Die mix is vetquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:18 schreef rijsttafel het volgende:
Voorproefje voor vanavond!!!
WHUU WOPWOP Tudududu Whahaha
En hehehe deze inspector Gadget remix
![]()
![]()
![]()
Ja lachen he?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens leuke opmerkingen die je neefje maakt met dat telefoneren enzo
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:22 schreef DarkElf het volgende:
Ja lachen he?Hij kan echt al makkelijk praten vind ik, en hij is pas 3.5!
Heel slim.
En ik ben natuurlijk niet bevooroordeeld..
Plus dat ze niet eens weten dat ik dan jarig ben.quote:
ben je een vondeling?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat ze niet eens weten dat ik dan jarig ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DarkElf op 27-11-2010 18:32:45 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:46 schreef DarkElf het volgende:
Nooit gemaakt B&B pudding.. misschien eens doen.
wel een lekkere carbsknaller jullie eten sun(maar ik geef je groot gelijk hoor!)
Daarom zei ik al: groot gelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1x per week mag dat
en ik had het ff nodig geloof ik. Uitputtende week waarin ik ook gewoon wat weinig gegeten heb steeds.. Kon wel ff een energiekick gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: groot gelijkT was idd een drukke week voor je als ik t zo eens las.
* golfer gaat ook een golfertje doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:45 schreef TAV74 het volgende:
Nu tijd voor een Golfertje in de hoop dat ik daarna wat fitter aan de avond kan beginnen
Tof, lijkt wel een soort Super Mario dubstepquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:18 schreef rijsttafel het volgende:
Voorproefje voor vanavond!!!
WHUU WOPWOP Tudududu Whahaha
En hehehe deze inspector Gadget remix
![]()
![]()
![]()
Somewhere over the rainbow, way up high..quote:
Joop Braakhekkequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik lach me rot, kijk net op de site van Quote en zie een poll staan, wie is de beste chef kok
http://www.quotenet.nl/poll/
Op nummer 3 staat Joop Braakhekke
Maassilo Rotterdamquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tof, lijkt wel een soort Super Mario dubstep![]()
waar ga je swa?
Ja maar dan meer zo:quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Somewhere over the rainbow, way up high..
Ja, leuk, die kan ik wel hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef borisz het volgende:
Brecht van Hulten gaat Vara's Kassa presenteren vanaf acht januari.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik lach me rot, kijk net op de site van Quote en zie een poll staan, wie is de beste chef kok
Op nummer 3 staat Joop Braakhekke, de man is geeneens kok ( maar gastheer, kelner, Hoerecaondernemer) en kan niet koken.
![]()
![]()
![]()
Van de Quote lezers moet je het dus niet hebben
Nee, niet als ik minder dan 20 EUR hoef te betalenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Bluezz het volgende:
Steer : heb jij in je transactie overzicht van je OV chipkaart ook steeds 2X opladen onder elkaar ?
[ afbeelding ]
Fijn he?quote:
Klopt, alleen al het feit dat je daar Joop Braakhekke kan kiezen zegt ook al erg veel over de culinaire kennis van de Quote redactie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ook lastig te bepalen voor het publiek, wie de beste chef kok is. En sowieso een onzinigge poll
Hij laadt steeds op met 20 bij mij. Nu staat er weer iets van 48 op. Echt belachelijk vind ik datquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, niet als ik minder dan 20 EUR hoef te betalen
Uitslapen is dat voor mij, zit vaak al rond zeven uur op kantoor.quote:
Huh, loop jij 2X daags nu hardquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef Duderella het volgende:
Lekker hardloopweertje!Was heerlijk. Meteen de kop leeg ook.
Als er elke keer 2x automatisch wordt opgeladen is er iets misquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij laadt steeds op met 20 bij mij. Nu staat er weer iets van 48 op. Echt belachelijk vind ik dat
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitslapen is dat voor mij, zit vaak al rond zeven uur op kantoor.
Ja he? Vind ik dus ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef DarkElf het volgende:
48 euro? en je ritjes kosten zo weinig? wat een onzin.
Omdat je dat wil of omdat je dat moet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Uitslapen is dat voor mij, zit vaak al rond zeven uur op kantoor.
Braakhekke doet me constant denken aan koken met wijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Op nummer 3 staat Joop Braakhekke, de man is geeneens kok ( maar gastheer, kelner, Hoerecaondernemer) en kan niet koken.
![]()
![]()
![]()
Van de Quote lezers moet je het dus niet hebben
Les 7!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
hardlopen! zalig. ikwilookweer! waar ben je nu dude in de lessen?
wat mij weer aan het volgende doet denken:quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Braakhekke doet me constant denken aan koken met wijn.
1 glaasje in het gerecht, de rest in de kok.
Ja, ik kreeg een mailtje over dat als je je transacties over 2009 wil bewaren of inkijken, je ze door de vernieuwde website even moest mailen naar jezelf of uitprinten. Dus ik kijk eigenlijk nu pas na maanden weer eens naar mijn transacties.. (tis altijd hetzelfde, dus dacht dat ik dat verder niet in de gaten hoefde te houden) maar nu valt mij die dubbele oplaadtoestand op..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Als er elke keer 2x automatisch wordt opgeladen is er iets mis
dat iddquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Les 7!
Ik kan maar max. tweemaal per week, want op de andere dagen sport ik al met mijn trainer. Maar het gaat dus hartstikke goed. Waarom het eerder zoooo verrot ging, is me een raadsel. Nou ja, ik leef tegenwoordig een stuk gezonder, dat zal het zijn waarschijnlijk.
En ik vind het zo lekker, even een halfuurtje alleen in de kou. Lekker van alles wegrennen en een beetje nadenken en zo.
Neuh, lekker voor de file rijden. Mijn werkzaamheden wisselen per opdracht, maar ben interimmer, de ene keer manage ik een afdeling, de andere keer een strategische verandering of verbeter programma. Probeer dan tegen 15:00 weer weg te gaan en doe dan smiddags en savonds van huis uit nog de mailquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat je dat wil of omdat je dat moet?
Wat doe je nu eigenlijk voor werk Piet? En tot hoelaat werk je dan?
Act die hij gejat heeft van Keith Floydquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Braakhekke doet me constant denken aan koken met wijn.
1 glaasje in het gerecht, de rest in de kok.
Of hij zuipt gewoon graagquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Act die hij gejat heeft van Keith Floyd
Nee, hij deed in zijn kookprogramma Keith Floyd slecht na.quote:
Of van mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Act die hij gejat heeft van Keith Floyd
Wat voor bedrijf? Mag ook per PMquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, lekker voor de file rijden. Mijn werkzaamheden wisselen per opdracht, maar ben interimmer, de ene keer manage ik een afdeling, de andere keer een strategische verandering of verbeter programma. Probeer dan tegen 15:00 weer weg te gaan en doe dan smiddags en savonds van huis uit nog de mail
Hehe dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klopt, alleen al het feit dat je daar Joop Braakhekke kan kiezen zegt ook al erg veel over de culinaire kennis van de Quote redactie.
nou idd! zou lekker zijn anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:55 schreef Bluezz het volgende:
Nou op rabo-online zie ik gelukkig maar 1X 20 eu afgeschreven worden per keer... dus dat klopt gelukkig wel
Nadenken moet je juist niet doen. Dan is het nog relaxter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Les 7!
Ik kan maar max. tweemaal per week, want op de andere dagen sport ik al met mijn trainer. Maar het gaat dus hartstikke goed. Waarom het eerder zoooo verrot ging, is me een raadsel. Nou ja, ik leef tegenwoordig een stuk gezonder, dat zal het zijn waarschijnlijk.
En ik vind het zo lekker, even een halfuurtje alleen in de kou. Lekker van alles wegrennen en een beetje nadenken en zo.
Fryslan boppequote:
Klanten zijn grote multinationals, Telcos, Airlines, Pharma, Electronics, etc.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of van mij
[..]
Wat voor bedrijf? Mag ook per PM
/nieuwsgierig aagje
De gedachten de vrije loop laten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nadenken moet je juist niet doen. Dan is het nog relaxter.
Blijven lopen, dan stopt het vanzelfquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
De gedachten de vrije loop laten.
Als je te lang loopt, stopt alles vanzelf, rijst.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Blijven lopen, dan stopt het vanzelf
Whoa.. wel blijven eten en slapen natuurlijk, dat welquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als je te lang loopt, stopt alles vanzelf, rijst.
Dat lukt niet als je rent hè, slapen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Whoa.. wel blijven eten en slapen natuurlijk, dat wel
Als ze gek genoeg zijn om Fok überhaupt te volgen snap ik wel dat ze zich nog niet bekend gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo juist op het wereld wijde web de zinssnede: 'Domme, domme rijst' geplaatst.
Als we worden begluurd door aliens, denken ze nu definitief dat wij van lotje zijn.
Mij wel! Zo dom is dat niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat lukt niet als je rent hè, slapen!
domme domme rijst.
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:19 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo juist op het wereld wijde web de zinssnede: 'Domme, domme rijst' geplaatst.
Als we worden begluurd door aliens, denken ze nu definitief dat wij van lotje zijn.
wat ga je doen lieve rijst? fijne avond!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:32 schreef rijsttafel het volgende:
Als ze dan toch doen alsof ze Cola zijn, ga ik het ook drinken als Cola. Longdrinkglas, hallo.
Nou ik ben weg lieve CUL-mensen. Spreek jullie snel en alvast allemaal welterusten en niet te raar dromen.
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als ze gek genoeg zijn om Fok überhaupt te volgen snap ik wel dat ze zich nog niet bekend gemaakt hebben
Nu pas reactie: ook nog langs de kaakchirurg ? !quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn zicht is nu aardig stabiel, helaas want niet zo goed als voor de ontsteking![]()
Bovenkaakontsteking is uit onderzoek van de kaakchirurg gekomen, zou eventueel oorzaak kunnen zijn geweest, maar is niet met zekerheid te stellen. Verder gaat het prima met meBedankt voor je belangstelling
Oh FFT, zo niet mijn smaak
Volgens mij is het redelijk random, Dude.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef Duderella het volgende:
Facebook-kenners: wat zegt de volgorde van de icoontjes van mijn 'vrienden'? Wie recentelijk online was (zo was het bij Hyves toch)?
ZZP-er of via een organisatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Klanten zijn grote multinationals, Telcos, Airlines, Pharma, Electronics, etc.
Oh.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk random, Dude.
Rijstwijn is saké en dat is geheel anders dan rijstazijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi dagboek
ik heb de varkenshaas gemarineerd. omdat ik geen rijstwijn kon vinden heb ik rijstazijn erin gegoten maar het ruikt toch wel erg zuur. maar extra suiker, sojasaus en zwarte bonensaus erdoorheen gegooid en morgen heb ik die marinade nodig om door de noodles te roeren dus ik hoop niet dat we morgen scheel kijken van het zuur
doei dagboek
Wie speelt daar tegen wiequote:
shit heet het sakéquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Rijstwijn is saké en dat is geheel anders dan rijstazijn.
Hoi FFquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi dagboek
ik heb de varkenshaas gemarineerd. omdat ik geen rijstwijn kon vinden heb ik rijstazijn erin gegoten maar het ruikt toch wel erg zuur. maar extra suiker, sojasaus en zwarte bonensaus erdoorheen gegooid en morgen heb ik die marinade nodig om door de noodles te roeren dus ik hoop niet dat we morgen scheel kijken van het zuur
doei dagboek
ja nu ben ik bang dat morgen de noodles niet te vreten zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoi FF
Ik had dan gewoon een andere wijn genomen ipv een rijstwijn. Azijn is wel erg apart om een varkenshaas in te marineren.
Groetjes
quote:
Zou me eerder zorgen maken dat je varkenshaas niet uit elkaar dondert als je 'm gaat bakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja nu ben ik bang dat morgen de noodles niet te vreten zijn
Ik die twee ouwe die op alles zitten te zijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef DarkElf het volgende:
De mr kijkt de Muppets. Ik vind geloof ik alleen die Spaanse garnaal of gamba grappig.
Zijken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik die twee ouwe die op alles zitten te zijken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik die twee ouwe die op alles zitten te zijken.
ajaajajaquote:
Juist die!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statler & Waldorf
Zo te zien niet alleen wijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
Heb een fles Beaujolais Villages Nouveau geopend. Lekker licht, fruitig, bijna druivensap
Tevens meer flessen rode wijn gehad in Maastricht dan in de afgelopen 5 jaar bij elkaar geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik vind je meer assistent Beakerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ajaajaja
[..]
Juist die!
en natuurlijk de professor omdat ik me daarmee indentificeer.
Mimimimimimimiquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind je meer assistent Beaker
mimimiquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beakerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe eens gek! Doe een ander dans!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb zin om Salsa te dansen maar er is niks in Maastricht
Dan maar studeren
D'r is maandag een Rock n Roll workshop... maar ik... *insert limiterende gedachtes*quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe eens gek! Doe een ander dans!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doe eens gek! Doe een ander dans!
2 kratjes is wel errug laagquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
voor de limbo (hoe toepasselijk
) heb je alleen maar een bezem en 2 kratjes nodig. En ik had begrepen dat je die laatste genoeg voor handen had
![]()
Steer is niet zo grootquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
2 kratjes is wel errug laag
Maar ik zalwel voor 2 rkatjes zorgen de voglende keer.
tyuptyfes
activate steer(){quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r is maandag een Rock n Roll workshop... maar ik... *insert limiterende gedachtes*
Steer kan er dan nog rechtop onderdoor lopenquote:
quote:
Hetzelfde! Als m'n ouders dit deden (IRL) noemde ik het altijd Dolby Surround.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Steer kan er dan nog rechtop onderdoor lopen
Dacht trouwens dat je net weg ging of zo??quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
activate steer(){
remove:limiterende gedachtes
}
Ja boek lezenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je net weg ging of zo??
Hee maar dat salsa dansen, kan je dan ook een beetje je eigen ding doen of moet het volgens regels enzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vermaak me wel met een fles Beaujolais
Straks ff was ophangen, is dat ook weer gedaan.
Nee hoor! Vind je uiterst vermakelijk gezelschapquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja boek lezen
maar lukt niet zo goed
Dus weer ff terug.
Straks komen vrienden en dan ben ik wel weg ja.
Of wil je me weg hebben?
Gelukkig maar m'n hart sloeg al een sprong over. Nee een slag.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor! Vind je uiterst vermakelijk gezelschap
Je eigen ding binnen de regelsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee maar dat salsa dansen, kan je dan ook een beetje je eigen ding doen of moet het volgens regels enzo?
gelukkig zijn het al plakken (medaillons) en gaan ze de oven in i.p.v. de koekenpan. heb 2 lange varkenshaasjes voor 4 pers, is hopelijk genoeg. bijna 800 gramquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zou me eerder zorgen maken dat je varkenshaas niet uit elkaar dondert als je 'm gaat bakken
Ik weet niet of het nog te eten is met azijn erbij, FFquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig zijn het al plakken (medaillons) en gaan ze de oven in i.p.v. de koekenpan. heb 2 lange varkenshaasjes voor 4 pers, is hopelijk genoeg. bijna 800 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |