Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?quote:
Jawel, verstopt, linksboven op je eigen feestboekpagina.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef Duderella het volgende:
Wat een onsmakelijke PM!
[..]
Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?![]()
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Sarabi het volgende:
De buikdanseres gezientja die kan buikdansen inderdaad (wat meer neerkomt op borstdansen
)
Mooi figuur hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansen
En borstdansen is okay with me heur
Wel een stuk slanker hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje jouw figuur, dacht ik, toch?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een stuk slanker hoor(zij he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
een manier om achter te komen
ook met mij dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Sarabi het volgende:
De hele groep tijdens het slotnummer op Jai Ho
Met 85 meiden op het podiumzo cool
ik zie je! wat een gave foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Oh kijk, dit is haar dansschool:Wat een slechte site.........valt inderdaad mee mer professionaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!
Maar wel leuk
Hm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef Bluezz het volgende:
En de colaproef : is smaak ook niet heul persoonlijk steer?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie ineens dat ik Euc_ in mijn feestboek heb
Ja hequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Saar, gaaf is dat met zoveel! Ik heb ook altijd een goed gevoel om met veel mensen te zingen bijv. geeft iets moois bombastisch
en jij staat dan voor al die mensen met je solo.. nog bombastischerquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook altijd een goed gevoel om met veel mensen te zingen bijv. geeft iets moois bombastisch
Halloquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
en jij staat dan voor al die mensen met je solo.. nog bombastischer
Sarina is de achtergrondzangeres van J. v/d Boom. Die donkere meid met die rode korte haren en die hele goeie stemquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
En FF bedankt voor de VOH update
Ben ff kwijt wie Sarina nou is, maar als ik Semshi (grapje van martijn) wist ik al dat ze eruit zou liggen, en terecht. Vind haar hele uitstraling niks en die dramatische start steeds.
Ik heb van onze vocal coach geleerd dat als je begint met zingen moet je zorgen dat je er :
1 Stáát
2 Meteen goed inzet
3 Publiek inkijken
Dan zijn ze meteen geboeid![]()
danku Steer... en ik kan langer blijven werken hoor ik. ik ga nu zelf ernaartoe en moet er om half 1 zijn dus kan om half 11 weg ofzo (begin om half 8)quote:
troost je, zit in het zelfde schuitje... en nog wat achterstallig ook :Squote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik haat alleenwonen..![]()
Vandaag weer grote schoonmaak
Hier ook nog flink wat was in te halenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
troost je, zit in het zelfde schuitje... en nog wat achterstallig ook :S
mjah was loopt al, afwas heb ik eerste helft al gedaan, zo ff was opvouwen en dan nog meer afwassen. Moet ook nog stofzuigen en dweilen :S en gas weer eens de grote beurt gevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier ook nog flink wat was in te halen![]()
En een hoop andere dingen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
hm, ook gelijk maar de was doen idd.
ivm weinig actie ga ik nog maar een weekje door met het bed denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bed verschoond & meteen in de wasmachine gepropt
Bijhoudenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
dat wil ik ook altijd, maar ja afgelopen weken werd er beetje veel roet in het eten gegooidquote:
Troost je, ik ben er ook mee bezigquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
Ik had gister alles gedaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, zo'n cola-test Steer! Maar moet natuurlijk dubbelblind zijn![]()
Ja mamquote:
checklistquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah was loopt al, afwas heb ik eerste helft al gedaan, zo ff was opvouwen en dan nog meer afwassen. Moet ook nog stofzuigen en dweilen :S en gas weer eens de grote beurt geven
Zei dutchman ook al.. maar wat is precies de troost in het feit dat andere mensen het ook moeten doen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Troost je, ik ben er ook mee bezig
Mijn checklistjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja mam
[..]
checklist
Afwas
Was
Stofzuigen
Koelkast uitmesten
Toilet
Douche
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Mijn checklistjeBoodschappen
Was opvouwen
:| Afwassen (helft gedaan)Was ophangen
Stofzuigen
Dweilen
Pizzadeeg maken (heb ik wel zin in, dus doe ik als laatste)
mjah meuk die je eigenlijk gewoon tussendoor doet, dan is het niks, maar als je het opspaart kost het best veel tijd bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk zeg!
@Isa grappig dat je mensen zo herkent, terwijl je ze alleen online kent
Tussendoor wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah meuk die je eigenlijk gewoon tussendoor doet, dan is het niks, maar als je het opspaart kost het best veel tijd bij elkaar.
Ja, ik vond het ook verrassendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Wat zijn jullie allemaal druk zeg!
@Isa grappig dat je mensen zo herkent, terwijl je ze alleen online kent
Ik ben benieuwd! Laat weten hoe het geworden is, t lijkt me heel lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook verrassend
Aphrodyte, ik ga dat voor kerst maken, maar aangezien ik dat nog nóóit heb gemaakt ga ik vanavond met visite proefdraaien
Het stuk vlees ziet er ook zo mooi uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:28 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik ben benieuwd! Laat weten hoe het geworden is, t lijkt me heel lekker
Erm, het wordt pastrydeeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
Is de bladerdeeg om de beef wellington knapperig van structuur, Isa?
Wat is het verschil? Pastrydeeg is zoals je die vindt in chicken pie enzo?quote:
oooh ... de strook is duurder !quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, net salarisstrook van ziekenhuis binnen gekregen. Omgerekend uurloon staat erop: 1,60 EUR
Ja, dat is dat meer dikkere deegquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is het verschil? Pastrydeeg is zoals je die vindt in chicken pie enzo?
valt nog mee, ik deed het in mij oogquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
oooh ... de strook is duurder !
Zojuist een Golfer gedaan: pepers snijden en m'n neus afvegen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto van nieuw jurkje die ik gisteren gekocht hebWelnee, pumps eronder en dan klaarrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
Confidence through competence
kom je al terug op je statement van dat je niet op aziaten valt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welnee, pumps eronder en dan klaarrrrr
Kom over een jaartje of 5 terug als ik m'n studieschuld heb afbetaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
straks ben je heeeel rijk Steer
Op de foto zie je nauwelijks dat het een aziaat betreftquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kom je al terug op je statement van dat je niet op aziaten valt?
maar je hebt wel gelijk
mjah hier net even een lastig gesprek tussen door gehad...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
Dat kan sneler, FD![]()
Afwas
Stofzuigen
Gasstel schoonmaken
Koelkast uitmesten
Was doen (Hij draait.. kan nu verder niks eraan doen
)
WC
Douche
Bed opmaken
Papierzooi opruimen (bijna m'n BSC-diploma weggegooid
)
Boodschappen
Lastig gesprek? Met wie? Toch niet met je date of wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
mjah hier net even een lastig gesprek tussen door gehad...
en kijk tussen elke keer wat doen een aflevering van how I met your mother. Boeie dat het de hele dag duurt.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Foto van nieuw jurkje die ik gisteren gekocht hebEen Veerkampje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik draag em met de kerst en dan gecombineerd natuurlijk met een zwarte strakke broek
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude tafel en hocker naar ouders brengen![]()
Boodschappen doen![]()
Rest van het weekend helemaal niets meer, behalve heel lekker eten, DVD's kijken etc etc.![]()
En het is hier knus en gezellig in huis
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mijn zicht is nu aardig stabiel, helaas want niet zo goed als voor de ontstekingquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:45 schreef AnneX het volgende:
en nog belangrijker: hoe is het met het zicht van Isa ?
Lopen er nog onderzoeken? is er duidelijkheid of afwachten.
In ieder geval : hoe gaat het met je?
niet? ik denk dat die je énig zou staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef rijsttafel het volgende:
FF, vind het wel een tof jurkje!
Maar zou 'm zelf nooit gekocht hebben
Die tijgerprint kleurt niet goed bij m'n ogen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet? ik denk dat die je énig zou staan
Tnx voor de reminder, ik ga was ophangen en bed opmakenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef flying-dutchman het volgende:
dweilen ook weer gedaan. Zo ff was ophangen en de laatste afwas doen en dan maar eens aan het eten beginnen ofzo
ywquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx voor de reminder, ik ga was ophangen en bed opmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |