Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?quote:
Jawel, verstopt, linksboven op je eigen feestboekpagina.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:24 schreef Duderella het volgende:
Wat een onsmakelijke PM!
[..]
Serieus! Wat moet ik er mee? En ik krijg het wel via de mail te horen, maar op het Boek der Feesten zie ik niks?![]()
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Sarabi het volgende:
De buikdanseres gezientja die kan buikdansen inderdaad (wat meer neerkomt op borstdansen
)
Mooi figuur hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan foto's zien of ze kan dansen
En borstdansen is okay with me heur
Wel een stuk slanker hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beetje jouw figuur, dacht ik, toch?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel een stuk slanker hoor(zij he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
een manier om achter te komen
ook met mij dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!Confidence through competence
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:35 schreef Sarabi het volgende:
De hele groep tijdens het slotnummer op Jai Ho
Met 85 meiden op het podiumzo cool
ik zie je! wat een gave foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta ergens derde rij helemaal rechts
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Oh kijk, dit is haar dansschool:Wat een slechte site.........valt inderdaad mee mer professionaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij valt het wel mee met de professionaliteit, maar de outfits zien er idd erg leuk uit!
Maar wel leuk
Hm.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef Bluezz het volgende:
En de colaproef : is smaak ook niet heul persoonlijk steer?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie ineens dat ik Euc_ in mijn feestboek heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |