ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is een vier letterig woord begint met H en eindigt op OMO.
mannen die UGG's dragenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dat je er op in gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Arme beestjes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
Echte UGG's zijn gemaakt door schapen
Ik zie een schaap niet snel schoenen maken hoor, misschien zijn ze gemaakt van schapen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
Alsnog blijven het gruwelijke praktijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Konijnen neuken zichzelf toch wel weer overbevolkt
Hoe doen ze dat dan met die poten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
chinezen ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Konijnen neuken zichzelf toch wel weer overbevolkt
Heus niet alle homo's dragen UGGSquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:13 schreef deepart het volgende:
Als ik een homofiel persoon zou zijn zou ik zeker weten UGGS dragen. Helaas ben ik geen homofiel dus kan ik ook geen UGGS dragen.
quote:
Ja, van schapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie een schaap niet snel schoenen maken hoor, misschien zijn ze gemaakt van schapen?
Dat niet, maar iedere man die Uggs draagt, is wel een (kast)homo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heus niet alle homo's dragen UGGS.
Je UI ziet er anders wel verdacht uit!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:13 schreef deepart het volgende:
Als ik een homofiel persoon zou zijn zou ik zeker weten UGGS dragen. Helaas ben ik geen homofiel dus kan ik ook geen UGGS dragen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je UI ziet er anders wel verdacht uit!
Enne....helaas? Had je stiekem wel op kerels willen vallen dan?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef deepart het volgende:
[..]Nee, maar ik vind UGGS stiekem wel leuk
gele schoenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel Uggs van maken
uma heeft rare tenen en vingers btwquote:
Daarom had ze ook mooie schoenen aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
uma heeft rare tenen en vingers btw![]()
ze heeft een ziekte waardoor iets is met der botten en vegroeing dacht ik
Heb jij echt uggs aan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Andersom.
Vrouwen met uggs zijn modesletjes, maar mannen met uggs hebben stijl
deze .quote:
Edit snel je post en laten we samen deze faal verdoezelenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Edit snel je post en laten we samen deze faal verdoezelen
Ach verdommen, het is al te laat.. red jezelf! LAAT MIJ MAAR ACHTER!!!quote:
oke succes hequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Ach verdommen, het is al te laat.. red jezelf! LAAT MIJ MAAR ACHTER!!!
Dankjewel.. NU, REN JONGEN, REN!quote:
ik ben veiligquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Dankjewel.. NU, REN JONGEN, REN!
Nee, als je ze niet koopt worden er minder gefabriceerd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef MYV het volgende:
Als je ze niet koopt zijn ze voor niks gestorven.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en ik draag ook een tangastring.
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef MYV het volgende:
Lekker Uggs boycottenBoycot dan gelijk de leren schoenen en jassen en alles wat gemaakt word met dieren.
hoezo erbij, het is toch gewoon etenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.
Dat mag inderdaad beter ja, maar wie zegt dan dat de consument die dieren dood?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.
Hoe denk je dat ze het leer maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Uggs worden van schapenwol gemaakt. Sinds wanneer moet een schaap dood om wol te krijgen?
Uggs zijn gemaakt van schapen. Ze scheren die wol weg en de huid van de schaap gebruiken als leerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze het leer maken?
Hoe denk je dat ze die wol aan het leer vastmaken?
Oh wacht...
Zeg het hem!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |