Nee, als je ze niet koopt worden er minder gefabriceerd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef MYV het volgende:
Als je ze niet koopt zijn ze voor niks gestorven.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en ik draag ook een tangastring.
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef MYV het volgende:
Lekker Uggs boycottenBoycot dan gelijk de leren schoenen en jassen en alles wat gemaakt word met dieren.
hoezo erbij, het is toch gewoon etenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.
Dat mag inderdaad beter ja, maar wie zegt dan dat de consument die dieren dood?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er dieren voor afgemaakt worden, ik eet graag ook een stuk koeienlijk bij m'n eten, maar het gaat er om hoe er met de dieren omgegaan wordt.
Hoe denk je dat ze het leer maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Uggs worden van schapenwol gemaakt. Sinds wanneer moet een schaap dood om wol te krijgen?
Uggs zijn gemaakt van schapen. Ze scheren die wol weg en de huid van de schaap gebruiken als leerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze het leer maken?
Hoe denk je dat ze die wol aan het leer vastmaken?
Oh wacht...
Zeg het hem!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is een vier letterig woord begint met H en eindigt op OMO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |