ook mijn gedachtequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is een vier letterig woord begint met H en eindigt op OMO.
mannen die UGG's dragenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Dat je er op in gaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:44 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Arme beestjes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
Echte UGG's zijn gemaakt door schapen
Ik zie een schaap niet snel schoenen maken hoor, misschien zijn ze gemaakt van schapen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
Alsnog blijven het gruwelijke praktijken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Konijnen neuken zichzelf toch wel weer overbevolkt
Hoe doen ze dat dan met die poten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
chinezen ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
Konijnen neuken zichzelf toch wel weer overbevolkt
Heus niet alle homo's dragen UGGSquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:13 schreef deepart het volgende:
Als ik een homofiel persoon zou zijn zou ik zeker weten UGGS dragen. Helaas ben ik geen homofiel dus kan ik ook geen UGGS dragen.
quote:
Ja, van schapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie een schaap niet snel schoenen maken hoor, misschien zijn ze gemaakt van schapen?
Dat niet, maar iedere man die Uggs draagt, is wel een (kast)homo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heus niet alle homo's dragen UGGS.
Je UI ziet er anders wel verdacht uit!quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:13 schreef deepart het volgende:
Als ik een homofiel persoon zou zijn zou ik zeker weten UGGS dragen. Helaas ben ik geen homofiel dus kan ik ook geen UGGS dragen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Je UI ziet er anders wel verdacht uit!
Enne....helaas? Had je stiekem wel op kerels willen vallen dan?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:29 schreef deepart het volgende:
[..]Nee, maar ik vind UGGS stiekem wel leuk
gele schoenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel Uggs van maken
uma heeft rare tenen en vingers btwquote:
Daarom had ze ook mooie schoenen aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
uma heeft rare tenen en vingers btw![]()
ze heeft een ziekte waardoor iets is met der botten en vegroeing dacht ik
Heb jij echt uggs aan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Andersom.
Vrouwen met uggs zijn modesletjes, maar mannen met uggs hebben stijl
deze .quote:
Edit snel je post en laten we samen deze faal verdoezelenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef koekii het volgende:
Huh?
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Edit snel je post en laten we samen deze faal verdoezelen
Ach verdommen, het is al te laat.. red jezelf! LAAT MIJ MAAR ACHTER!!!quote:
oke succes hequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Ach verdommen, het is al te laat.. red jezelf! LAAT MIJ MAAR ACHTER!!!
Dankjewel.. NU, REN JONGEN, REN!quote:
ik ben veiligquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Dankjewel.. NU, REN JONGEN, REN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |