En hoe zie jij zo'n 3e wereldoorlog dan voor je ?quote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef -Datdus- het volgende:
Waarschijnlijk wel, Als Amerika en China zich er mee gaan bemoeien.
Het was eigenlijk meer een troll reactie. Fallout.quote:Op zondag 28 november 2010 16:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hoe zie jij zo'n 3e wereldoorlog dan voor je ?
Het is net als in de Koude Oorlog . Zelfs de meest sadistische of idiote leider weet dat zodra hij de eerste ICBM de lucht in stuurt hij het doodvonnis van zijn natie tekent .
Zo'n "oorlog" zal dus maximaal 24 uur duren en daarna ben de komende 300 jaar zelf een 3e derdewereldland .
Snap werkelijk niet hoe mensen dit in godsnaam als een reëel scenario zien .
Westerse propaganda.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.
Dat had ik niet van u verwacht meneer Datdusquote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer een troll reactie.
Er is ook een game waar Noord Korea de VS binnen is gevallen . Dr Drentz speelt datquote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer een troll reactie. Fallout.![]()
Kosten?quote:Op zondag 28 november 2010 16:23 schreef Hans_Clock het volgende:
Schuilkelder bestellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, gezien ook de verhalen van 'onafhankelijke' personen die het land bezocht hebben. Maar onderbouw eens waarom het propaganda zou zijn dan, hoe zit het echt volgens jou?quote:
dat zeiden meneer Einstein het al.quote:Op zondag 28 november 2010 18:53 schreef Evertjan het volgende:
WO III zal worden uitgevochten met nukes WO IV met stenen en stokken
quote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef stewie-griffin het volgende:
Noord-korea heeft niemand nodig! NK heeft de grootste leger van de wereld en van mij mogen ze die VS kapot schieten....heen graag en heel snel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |