'Moslimlanden' gaan ons bombarderen, heb ik van TS gehoord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je maakt me bang
Of gaat niemand ons bombarderen?
Welke moslimlanden danquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:21 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
'Moslimlanden' gaan ons bombarderen, heb ik van TS gehoord.
Duitslandquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke moslimlanden dan
Finlandquote:
dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Antaris het volgende:
Ik denk als er oorlog komt, dan is die oorlog ook snel voorbij. Na 3 dagen ofzo.
Wat mij betreft mogen ze Noord-Korea helemaal plat bombarderen.
Haal eerst zoveel mogelijk burgers daar weg want die kunnen er niks aan doen.
Communistische teringzooi
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komt geen WOIII. Dat is voor iedereen nadelig.
Andersom geldt ook dat de VS voor de financiering van de staatsschuld/begrotingstekort voor een belangrijk deel afhankelijk is van Chinees geld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:22 schreef k_man het volgende:
China zal Noord Korea deze keer waarschijnlijk niet te hulp schieten.
Welk belang heeft China erbij om Noord Korea te helpen? Het is niet bepaald goed voor hun economie (handelsbetrekkingen met het westen).
Voor een wereldoorlog is wel iets meer nodig dan één gestoord regime. Je kunt moeilijk in je eentje een wereldoorlog voeren hè?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef k_man het volgende:
Voor een wereldoorlog is wel iets meer nodig dan één gestoord regime. Je kunt moeilijk in je eentje een wereldoorlog voeren hè?
quote:Op zaterdag [b]27 november 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik ken iemand die nu allemaal ingeblikt voedsel aan het inslaan is[/b]
[..]
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.
De reden waarom de Eerste en Tweede Wereldoorlog ook niet plaatsgevonden hebben; het was te nadelig voor veel landen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen leren van hun fouten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
De reden waarom de Eerste en Tweede Wereldoorlog ook niet plaatsgevonden hebben; het was te nadelig voor veel landen.
Best slim hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:22 schreef Dipkip het volgende:
Ik ken iemand die nu allemaal ingeblikt voedsel aan het inslaan is
[..]
Mwoh. Als jij gestoord genoeg bent om op andere landen kernbommen te flikkeren gaat dat makkelijk genoeg lijkt me.
Ja maar goed, wil het nut hebben zal je toch aardig wat moeten inslaan. Water ook enzo. Ik heb best een groot huis maar om nou twee kuub ruimte te gaan vullen met blikjes mais enzo, voelt voor mij nogal overdreven in dit stadium.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Best slim hoor.![]()
Vergelijk het met een reservewiel in je auto. Je hoopt het nooit nodig te hebben, maar het kan wel eens ontzettend van pas komen.
Dat was toen Amerika Irak binnenviel toch ook, mensen gingen massaal koffie etc inslaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar goed, wil het nut hebben zal je toch aardig wat moeten inslaan. Water ook enzo. Ik heb best een groot huis maar om nou twee kuub ruimte te gaan vullen met blikjes mais enzo, voelt voor mij nogal overdreven in dit stadium.
Een WO3 zal vermoedelijk met atoomwapens worden uitgevochten. Het is dan zaak zo dicht mogelijk bij de ontploffing te zijn en zo snel mogelijk dood te zijn. Wat trouwens een hele mooie dood is als je binnen een straal van 500 meter van de bom afzit. Want je atomen worden uit elkaar geslagen. Pijnloos dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar goed, wil het nut hebben zal je toch aardig wat moeten inslaan. Water ook enzo. Ik heb best een groot huis maar om nou twee kuub ruimte te gaan vullen met blikjes mais enzo, voelt voor mij nogal overdreven in dit stadium.
Omdat ze aan elkaar verdienen. Logisch.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:15 schreef Montov het volgende:
Alleen wanneer Rusland en China tegen het westen gaan keren, dan is er kans op een WO. Maar dat wordt steeds onwaarschijnlijker.
Als WW3 bezig is dan zie ik China en Rusland echt niet lang samenwerken. China zal op een gegeven moment toch wel gaan kijken of ze Siberie (olie,land etc) niet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:15 schreef Montov het volgende:
Alleen wanneer Rusland en China tegen het westen gaan keren, dan is er kans op een WO. Maar dat wordt steeds onwaarschijnlijker.
Denk jij dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef Tauchmeister het volgende:
En dat zouden ze doen omdat... Arabieren zich het lot van oost-Aziaten zo verschrikkelijk aantrekken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:18 schreef Onnoman het volgende:
Ik vraag me wel eens af.. als als als
maar stel nu voor dat de westerse Zuid korea slaags raakt met Communistischs Noord korea.. en Amerika helpt Zuid Korea, terwijl China zich daarom geroepen voelt Noord Korea te helpen, zodoende helpt Europa zuid korea, zodoende helpen de moslimlanden weer China..
Moslims haten VS.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
En dat zouden ze doen omdat... Arabieren zich het lot van oost-Aziaten zo verschrikkelijk aantrekken?
Islamitische landen hebben doorgaans niet de neiging zich te bemoeien met oorlogen in landen waarmee ze niets te maken hebben. Ik kan me niet voorstellen dat Afrika of het Midden-Oosten China te hulp zullen schieten.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Moslims haten VS.
voor China helpen, doet ze zich goed aan
En grondstoffen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:28 schreef Merkie het volgende:
Nee. Zowel ZK als NK hebben beiden te weinig politieke invloed.
Want oorlog leidt tot democratie? Misschien moet je de mensen in Irak daar nog eens iets over gaan uitleggen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:48 schreef HerbertThePervert het volgende:
Noord-Korea moet wel snel democratisch worden tho, dus eigenlijk liever wel oorlog
En hoe zie jij zo'n 3e wereldoorlog dan voor je ?quote:Op zondag 28 november 2010 16:11 schreef -Datdus- het volgende:
Waarschijnlijk wel, Als Amerika en China zich er mee gaan bemoeien.
Het was eigenlijk meer een troll reactie. Fallout.quote:Op zondag 28 november 2010 16:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hoe zie jij zo'n 3e wereldoorlog dan voor je ?
Het is net als in de Koude Oorlog . Zelfs de meest sadistische of idiote leider weet dat zodra hij de eerste ICBM de lucht in stuurt hij het doodvonnis van zijn natie tekent .
Zo'n "oorlog" zal dus maximaal 24 uur duren en daarna ben de komende 300 jaar zelf een 3e derdewereldland .
Snap werkelijk niet hoe mensen dit in godsnaam als een reëel scenario zien .
Westerse propaganda.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:01 schreef Devz het volgende:
[..]
Alsof N-K dat iets uitmaakt. Dat land is gewoon gestoord.
Dat had ik niet van u verwacht meneer Datdusquote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer een troll reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |