Of je even uit wil leggen wat je wilde doen. In begrijpelijke taal voor de blondjes onder ons.quote:
Het nummer hierboven na te maken/te remixen (nee, geen dance)quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of je even uit wil leggen wat je wilde doen. In begrijpelijke taal voor de blondjes onder ons.
Ow ik zat op beeld te wachtenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
Het nummer hierboven na te maken/te remixen (nee, geen dance)
Het klonk wel heel klassiek pop. Dus ik heb het maar afgezet. Of kwam er nog een ontknoping.quote:
Nee het is klassiekquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het klonk wel heel klassiek pop. Dus ik heb het maar afgezet. Of kwam er nog een ontknoping.
Ja, maar jij woont dan ook in Breda.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij ziet iedereen het sneeuwen behalve ik
Vreesch niet Rossi, hier in Arnhem sneeuwt het nog steeds nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is het een bekend nummer klassiek gecoverd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Nee het is klassiekBest een bekend nummer
Ik wil er iets vets van maken maar ik krijg de basis niet in elkaar
Haal je haar dan ook voor je ogen vandaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Eeuuhm nee het nummer wat ik net poste is de originele, de klassieke zeg maar, uit 1680 ongeveer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een bekend nummer klassiek gecoverd?
Ah dieeee. Mooi nummer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeuuhm nee het nummer wat ik net poste is de originele, de klassieke zeg maar, uit 1680 ongeveer.
Maar hij is zo vaak geremixt, echt ziek
Hier een paar:
Ik snap hem.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar bij het bovenste videootje moet ik denken aan Alfred J. Kwak.
God, ik blijf mn cd'tje onderbreken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:17 schreef Michhas het volgende:
Deze sketch is ook heeeuuul bekendWel vet, hij noemt allemaal nummers die erop lijken
Ben je gewoon terug naar bed gegaan?quote:
Ik lag er nog inquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ben je gewoon terug naar bed gegaan?
quote:
Oh. Nouja, waarom ook niet.quote:
Inderdaadquote:
heel veel op x drukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:31 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand hier die FFXIII ver genoeg gespeeld heeft om bij een baas aan te komen die: Dahaka heet? Hoe versla je die in godsnaam? Ik krijg agressieve neigingen en dat heb ik anders nooit...
tussendoor ook vast een ander knopjequote:Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef Laniboekje het volgende:
Nee, dat werkt heul niet. Na 30 uur in dat spel moet je ook een bepaalde tactiek hebben hoor...
Ja, maar welk knopje is dat dan? Ik schijn steeds de verkeerde te hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
tussendoor ook vast een ander knopje
Jippig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
Trouwens Kuuk..
Beetje jippig tijdens het aanmaken van dit topic?
Jippig? Wasda?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Poit het volgende:
Trouwens Kuuk..
Beetje jippig tijdens het aanmaken van dit topic?
Hoeveel sneeuw ligt daar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Fallen het volgende:
sjneeuw!! En goffer wat is het koud buiten.
Alle ramen in huis zijn beslagen alleen maar omdat ik even stond te douchen.
Ik moet nog even wennen aan de wintermodus.
Dat worden sommige mensen van chocomel...quote:
Haha, inderdaad..quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat worden sommige mensen van chocomel...
Ja, jij met je marshmellows enzo. Doesnie!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Te veel om niet op je smuigeltje te gaan en te weinig om mee te spelen.quote:
Nouja. Nee. Ik was niet jippig. Gewoon eh.. mnah. Kuuk.quote:
Kuuk == jippig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja. Nee. Ik was niet jippig. Gewoon eh.. mnah. Kuuk.
Immer.quote:
Nee. dat komt bij mij misschien door de rum.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jij met je marshmellows enzo. Doesnie!.
Stom dat ik je niet heb gewonnen trouwens.
Dacht dat GameBabe dat voornamelijk was..quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee. dat komt bij mij misschien door de rum.
Jij had iets met chocomel toch??
Ik ben gewonnen door allemaal mensen die ik niet ken....
Dat was GB, en dan vooral met slagroom erbij geloof ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef Fallen het volgende:
Nee. dat komt bij mij misschien door de rum.
Jij had iets met chocomel toch??
quote:Ik ben gewonnen door allemaal mensen die ik niet ken....
Die ondertitel heb ik al es gehad.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dacht dat GameBabe dat voornamelijk was..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was GB, en dan vooral met slagroom erbij geloof ik.
[..].
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die ondertitel heb ik al es gehad..
Mjah.. ik ben wel een beetje gekwetst Fal. Ik ben notabene van jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:40 schreef Fallen het volgende:
Denk ik ook eens een belangrijk feitje te onthouden, is het bij de verkeerde vrouw....
Andere suggesties?quote:
Kuuk, het meest veelzijdige stukje vlees KUUKquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die ondertitel heb ik al es gehad..
Sowwy...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mjah.. ik ben wel een beetje gekwetst Fal. Ik ben notabene van jou.
Past nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:41 schreef Poit het volgende:
Kuuk, het meest veelzijdige stukje vlees KUUK
Dat is nog divers op te vatten ook.quote:
Je kunt het wel goedmaken hoor.quote:
Als je de warme chocolademelk maar thuis laatquote:
En alleen de slagroom meebrengt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je de warme chocolademelk maar thuis laat
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Noted!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En alleen de slagroom meebrengt.
Wist je dat je, als je dat uitkotst, het ook bruin is?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
quote:
Nee?!quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wist je dat je, als je dat uitkotst, het ook bruin is?
En Fristi rozequote:
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
Wat nou als je de Fristi met perzik hebt? Is het dan een beetje gelig?
Ahhuh.quote:
Ik ben er vroeger achter gekomen dat als je teveel passoa drinkt het er precies hetzelfde weer uit komtquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat nou als je de Fristi met perzik hebt? Is het dan een beetje gelig?
Ik kan niet tegen chocomelquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe weten jullie dat eigenlijk allemaal? Worden jullie dronken van chocomel, fristi en passoa?
Dezelfde geur lijkt me een heel klein beetje sterk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen chocomel. En ook niet tegen Fristi.
Dat komt me in dezelfde kleuren en geuren weer tegemoet.
Van een fles zekerquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe weten jullie dat eigenlijk allemaal? Worden jullie dronken van passoa?
Gemengd met wat zuur.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
Dezelfde geur lijkt me een heel klein beetje sterk?
quote:
Oh. Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:50 schreef Laniboekje het volgende:
Joh, het is al bijna middag. Tijd voor mij om te douchen.
Ziekjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Inderdaad.
Mnah, ik kom m'n pyjama niet uit vandaag. Denk ik.
Ik voel me niet zo bijzonder nee. En ik vind het weer ook niet uitnodigend om me aan te kleden.quote:
Heel de dag in pyama lopen is O Kquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo bijzonder nee. En ik vind het weer ook niet uitnodigend om me aan te kleden.
Ahhh Kuuk, blijf dan maar lekker in pyjama ja. Ik heb vandaag ook geen bijzondere dingen (behalve vanavond bowlen, wordt lachen, gieren en brullen), maar wil wel ff fris douchen en aankleden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo bijzonder nee. En ik vind het weer ook niet uitnodigend om me aan te kleden.
Wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef Poit het volgende:
Heel de dag in pyama lopen is O K
Het is dat ik de stad echt even in moet.. (en geen pyama heb)
Bowlenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:52 schreef Laniboekje het volgende:
Ahhh Kuuk, blijf dan maar lekker in pyjama ja. Ik heb vandaag ook geen bijzondere dingen (behalve vanavond bowlen, wordt lachen, gieren en brullen), maar wil wel ff fris douchen en aankleden.
Zo terug!
Oh dear. Nou. Succes dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:54 schreef Poit het volgende:
Euh, ik moet op jacht naar prullenzooi voor een sinterklaasavond..
Ja.. Zit er nou niet echt enorm op te springen..quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Fallen, doe mij 'ns wat the Cure tips?
* Kuukske is wel nieuwsgierig.
Engel!quote:
Buhbye!quote:
Weetnognietquote:
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?quote:
Voor mezelf, vermaak voor in de treinquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?
Suikerquote:
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.quote:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suiker.
[..]
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.
Oh handigquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel niet
Da's snel!quote:
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
V&D denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Before and after pictures or it didn't happen.
quote:
Ik ga wel een rondje door de stad scheuren, vier winkels in de buurt hebben die meukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.
Bij ons heeft de Trendhopper ook Blond, maar ikweet niet of dat overal zo is.
Oh, klinkt wel aardig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=34083
Deze ga ik zoeken
Ehm, weet je hoeveel foto's daar staan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
Tsk. Facebook. Ik ben anti die generatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
Succes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ga wel een rondje door de stad scheuren, vier winkels in de buurt hebben die meuk
Yauhquote:
veulquote:[..]
Ehm, weet je hoeveel foto's daar staan?.
Naakt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
Ik ga vanmiddag trouwens voor de grap een "fotosessie" doen
quote:
NEUH WAY!quote:
Omdat het kan.quote:
Jewait toch!quote:
Nou, het valt onder de tijdelijke mokken. Je hebt straks ook een Kerstlijn als het goed is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Stop wacht! Weten jullie dames ook waar de Sinterklaas-mok onder valt? Ik zie 'm in de webshop alleen bij Nieuw en Acties staan
Wees dan stoer en kruip naakt bij d'r in bed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
Omdat het kan.
En omdat ik gisteren met m'n grote bakkes een vriendin beloofd heb om naakt op haar muur te komen hangen..
Been there, done that..quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wees dan stoer en kruip naakt bij d'r in bed.
Was dat voor of nadat jij bij d'r in bed kroop?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
Been there, done that..
Ze is lesbisch trouwens
quote:
Er voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat jij bij d'r in bed kroop?
Wil je er over praten?quote:
Waarover?quote:
okee maar zijn die ook in de winkels te koop dan? Ik gok als ze "even bijkletsen" hebben dat de kans groot is dat ze die ook wel kunnen hebben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, het valt onder de tijdelijke mokken. Je hebt straks ook een Kerstlijn als het goed is.
Laat maar.quote:
De tijdelijke spullen zijn als het goed is gewoon bij V&D verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
okee maar zijn die ook in de winkels te koop dan? Ik gok als ze "even bijkletsen" hebben dat de kans groot is dat ze die ook wel kunnen hebben?
quote:
ok, dus kisten met spikes aan en een baan door die dikke wijven trappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De tijdelijke spullen zijn als het goed is gewoon bij V&D verkrijgbaar.
quote:
Poeder, dat had ik nou niet achter je gezocht!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ok, dus kisten met spikes aan en een baan door die dikke wijven trappen
bedankt Kuuk
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Moeten we het dit topic nog over games hebben trouwens?
en anders ga ik gewoon naar de Trendhopper!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeder, dat had ik nou niet achter je gezocht!
Graag gedaan.
Ja ik vraag het maar hoor.quote:
Dat is gewaagd op zaterdagquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:29 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
en anders ga ik gewoon naar de Trendhopper!
Games?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
.
Moeten we het dit topic nog over games hebben trouwens?
niet in Hooglandquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik vraag het maar hoor.
[..]
Dat is gewaagd op zaterdag.
Ja je weet wel. Van dat digitale vermaak.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:30 schreef Poit het volgende:
Games?
Oeh, over games gesproken. Krijg net een belletje dat ik de bordspellen van iBood al binnen zijn
Oh. Dat had iemand me wel even mogen vertellen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
niet in Hoogland
Oh en algemene ongeschreven regel in de GAM SC is dat het hier over alles behalve games gaat
Als ik tevreden ben over het resultaat vind ik het prima.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Poit, wil jij ook naakt aan mijn muur hangen?
Gitaar? Keyboard? Drums? Zang?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja je weet wel. Van dat digitale vermaak.
Ik zat gisteren te zwoegen op RB3 op Hard maar ik ben echt een mietje. Ik kan dat niet.
Gitaar.quote:
Eerder opstaanquote:
Ga je me ophangen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik tevreden ben over het resultaat vind ik het prima.
In ruil wil ik dan jou naakt aan mijn muur..
Neu, je mag op de rand van m'n bank staan, leunend tegen de muur.quote:
Oh mooi, dan hoeven we niet te vechten over wie wat doet bij een RB-meet.quote:
Okay, cool.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Neu, je mag op de rand van m'n bank staan, leunend tegen de muur.
Vrouwen horen te zingen trouwensquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mooi, dan hoeven we niet te vechten over wie wat doet bij een RB-meet.
Is ook makkelijker als ik een knuffel wilquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Is ook makkelijker als ik een knuffel wil
Há, je wil mij niet aan het zingen hebben. Overigens zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben mits de rest dronken is.quote:
Ik weet zeker dat ik daar veul beter in ben!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben heul goed in knuffelen.
Dan zing ik wel weer met m'n goude strotjequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há, je wil mij niet aan het zingen hebben. Overigens zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben mits de rest dronken is.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef Poit het volgende:
Dan zing ik wel weer met m'n goude strotje
OMG zo snel heb ik nog nooit een filmpje weer dichtgeklikt.quote:
Ze is geniaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMG zo snel heb ik nog nooit een filmpje weer dichtgeklikt.
DAAAMN.. Die freakouts.. Koningin!! Dat is hetquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Is wel een leuk idee trouwens. Om dat een keer te doen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:49 schreef Kuukske het volgende:
Boh ik moet écht even in beweging komen. Eigenlijk.
Ik heb Uncharted klaar liggen om te bespelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ook niet. Hoe kunnen wij onszelf motiveren?
Ik begin in ieder geval met John Mayer op te zetten en dan zien we wel weer...quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb Uncharted klaar liggen om te bespelen. Maar.. ja. Jemig.
Geen idee. Heb jij een suggestie?
Denk niet dat het daar aan ligtquote:
Daar was ik inmiddels ook al wat verder mee gevorderd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:56 schreef Laniboekje het volgende:
En ik ga mij nu even in wat kleding hijsen. Heb al die tijd onder mijn dekbed gelegen..![]()
Oh waaraan dan?quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nu toch maar es even naar m'n PS3 kijken. Tot later.
Meisjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
Zooo, helemaal aangekleed. Alle make-up er op... Mijn haar is wel echt een ramp vandaag. Straks even ergens een nieuwe haardroger scoren, want zo wordt het niks... Pluizenbende.
Ik ben een meisje...
Call of Dutyquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:19 schreef Laniboekje het volgende:
Kan ik de poppetjes beter zien die ik dood ga schieten.
Fixedquote:
I know you love mequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nom nom, controller.![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
Oh gofter! I failed to escape!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om nom nom, controller.![]()
![]()
![]()
Nu ga ik echt!!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Handig, in de binnenstad wonenquote:
Heb je nog bakkebaarden?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:12 schreef Kuukske het volgende:
Geen idee. Ik ben aan het RB3-en. Blue Monday.
Ik mag volgend jaar wel weer een keer.quote:
aiquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een papercut onder mijn nagel... Weet je hoe pijnlijk...
oops.quote:
Dat zijn alle FOK!kers.quote:
Het is maar goed dat hij geen Poit heet dan.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij geen Poit heet dan.
Gelukkig niet nee,quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goedemorgen ehh middag, gister lekker ouderwets wezen stappenquote:
Poit grapt alleen maar over zusjes maar blijft er wel netjes met zijn pootjes vanafquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Oh.. daar gaat m'n beeld van Nebo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:48 schreef GameBabe het volgende:
Poit grapt alleen maar over zusjes maar blijft er wel netjes met zijn pootjes vanafDat kun je van Nebo niet zeggen schijnt...
het roddelcircuit says so...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat zo? Oh.. daar gaat m'n beeld van Nebo.
To-do-lijsten van players...quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
het roddelcircuit says so...
Ik sta trouwens hoog op de to-do list van de grootste player van leidenWaarom snappen sommige mannen niet dat nee nee is?
Ik had me Nebo nou echt voorgesteld als een lief mannetje, dat hard studeert en lief is voor alles en iedereen. Komt door z'n usericon dan denk ik.quote:
Oh. Eh.. omdat ze man zijn? /generalisatie.quote:Ik sta trouwens hoog op de to-do list van de grootste player van leidenWaarom snappen sommige mannen niet dat nee nee is?
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is het probleem dan... Hij gaat nog maar 1x vreemd, das bijna niksquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...
Why schatje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:01 schreef Poit het volgende:
knuffels en kusjes helpen niet meer..
ik voel me gekrenkt...
Dat is slechts een kleine pleister op de zere wonden..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why schatje?
Ik hou nog steeds veel van je
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij een vriendin heeft en vindt dat hij zijn leven heeft gebeterd omdat hij nog maar 1 keer per week vreemd gaat ipv 5 keer per week...
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why schatje?
Ik hou nog steeds veel van je
Ik zou ook wel met Jou vreemd willen gaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toen ik een keer uit was vroeg een kerel nadat we een heel gesprek hadden gehad: Mag ik je zoenen? Ik: Nee, wat zou je vriendin er van vinden? Hij: Hoeft ze toch niets van te weten? Dus, zullen we? Ik: Nee, mijn vriend staat naast me.
Hij droop heerlijk af.
SukkelEerst helemaal zijn vriendin opheerlijken en dan vreemd willen gaan...
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou ook wel met Jou vreemd willen gaan
De vriendin van deze jongen weet het wel hoor en ze hebben het al twee jaar, dus het zal wel goed zijn denk ik... niet voor iedereen werkt een standaardrelatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toen ik een keer uit was vroeg een kerel nadat we een heel gesprek hadden gehad: Mag ik je zoenen? Ik: Nee, wat zou je vriendin er van vinden? Hij: Hoeft ze toch niets van te weten? Dus, zullen we? Ik: Nee, mijn vriend staat naast me.
Hij droop heerlijk af.
SukkelEerst helemaal zijn vriendin opheerlijken en dan vreemd willen gaan...
Niet koud krijgen he?! Dan wordt je ziek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaan
Ik geloof niet in open relaties.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De vriendin van deze jongen weet het wel hoor en ze hebben het al twee jaar, dus het zal wel goed zijn denk ik... niet voor iedereen werkt een standaardrelatie.
Dit is gewoon een jongen met een enorme seksverslaving, maar verder een hele aardige kerel... alleen toen hij me gisteren thuis wilde brengen heb ik dat wel netjes afgeslagen, dan liever alleen door leiden fietsen
Why? Gaat u uw fitness voortgang vastleggen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, trouwens, babe, ik sta op het punt m'n kleren uit te trekken en op de foto te gaan
Ik ook niet voor de lange termijn, in sommige situaties kan het voor een beperkte tijd wel goed zijn denk ik...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof niet in open relaties.
Nee, ik ga een 'sexy' foto maken voor Lisettequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Why? Gaat u uw fitness voortgang vastleggen?
En doe maar mailen
De vip lisette, of de andere? Voor een kunstprojectje ofzo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik ga een 'sexy' foto maken voor Lisette
Get info, hide extension uit en renamen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, hoe krijg ik foto's gemaakt op de MacBook geconverteerd in .gif of .jpg. Ik krijg alleen maar .jpeg...
Die andere.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De vip lisette, of de andere? Voor een kunstprojectje ofzo?
quote:
Thanks, gelukt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Get info, hide extension uit en renamen?
Aww, kopje thee voor je zetten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef Kuukske het volgende:
Pfff.. Ik ben onwijs lamlendig vandaag.
Ik ben niet zwanger maar als ik langs een babywinkel loop gil ik ook allerlei "Ahhh.. kijk nou. En ahww cute!"-kreten hoor. Beebies zijn schattig. En alles eromheen ook. Behalve kots. En bevallen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef badboynova het volgende:
Wat is erger dan met een vrouw in een schoenen winkel te zijn? ......................................................... met een zwangere vrouw een baby winkel in gaan
Ik gil bij alles wat klein is: "kijk babies" In de groothandel waren laatst baby witlofjes en paprika'squote:Op zaterdag 27 november 2010 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger maar als ik langs een babywinkel loop gil ik ook allerlei "Ahhh.. kijk nou. En ahww cute!"-kreten hoor. Beebies zijn schattig. En alles eromheen ook. Behalve kots. En bevallen.
Nasi? Dat ga ik straks maken namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Nou, lekker.. Al zou een bordje warm eten er ook wel in fietsen atm.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef GameBabe het volgende:
Ik gil bij alles wat klein is: "kijk babies" In de groothandel waren laatst baby witlofjes en paprika's
Doe je niets aan, erfelijk bepaald
Lekker!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nasi? Dat ga ik straks maken namelijk.
Niet te vaak doen, dat kost je je relatie als je pech hebtquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:56 schreef Laniboekje het volgende:
Beebies, keendjes.![]()
![]()
Gisteren een beeb van 1 maand op mijn werk. Lekker mee geknuffeld.
Maar als ik thuis zeg: Ik wil een beeb! Dan krijg ik hele dodelijke blikken mijn kant toe geworpen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef badboynova het volgende:
De TT voor het volgende topic "waar Boobs en Beebies samen komen"
Pff!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet te vaak doen, dat kost je je relatie als je pech hebt![]()
Dat is wel weer het voordeel van een korte relatie, dat heb ik tenminste nog een reden om nu geen babies te nemen...
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pff!
Mijn relatie wordt door de ander al verpest. Ik hoor iedere dag wel een paar keer: Zullen we trouwen?! En dan zeg: JA! En dan zegt de wederhelft: Willuk toch nie!
Ja, wij hebben een gezonde relatie..
Hij zegt: Ik maak het uit.
En ik zeg: Nee, dat doe je niet.
En hij zegt dan: Oke.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pff!
Mijn relatie wordt door de ander al verpest. Ik hoor iedere dag wel een paar keer: Zullen we trouwen?! En dan zeg: JA! En dan zegt de wederhelft: Willuk toch nie!
Ja, wij hebben een gezonde relatie..
Hij zegt: Ik maak het uit.
En ik zeg: Nee, dat doe je niet.
En hij zegt dan: Oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |