quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:49 schreef Kuukske het volgende:
Fallen, doe mij 'ns wat the Cure tips?
* Kuukske is wel nieuwsgierig.
Engel!quote:
Buhbye!quote:
Weetnognietquote:
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?quote:
Voor mezelf, vermaak voor in de treinquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor jezelf? Om te lezen als vermaak of informatief?
Suikerquote:
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.quote:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Suiker.
[..]
Oehw. Ehm.. Harry potter deel 81.798 offuhh.. Fallen, leuk boek. Echt. Maar misschien niet iets voor jou. Nieuwe Buren? Euhh.. Hm.
Oh handigquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:04 schreef Poit het volgende:
Ik heb er al 1 in m'n hoofd die ik wil lezen maar weet de titel niet
Da's snel!quote:
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
V&D denk ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:09 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Dames, ik heb Blond Amsterdam advies nodig. Zijn die Sinterklaasmokken nog ergens te krijgen?
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Before and after pictures or it didn't happen.
quote:
Ik ga wel een rondje door de stad scheuren, vier winkels in de buurt hebben die meukquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk bij V&D, en als je in A'dam woont natuurlijk in de shop zelf.
Bij ons heeft de Trendhopper ook Blond, maar ikweet niet of dat overal zo is.
Oh, klinkt wel aardig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)tml?_requestid=34083
Deze ga ik zoeken
Ehm, weet je hoeveel foto's daar staan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
Tsk. Facebook. Ik ben anti die generatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, kijk maar op m'n Facebook.. Heb zelf geen camera
Succes!quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ga wel een rondje door de stad scheuren, vier winkels in de buurt hebben die meuk
Yauhquote:
veulquote:[..]
Ehm, weet je hoeveel foto's daar staan?.
Naakt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef Poit het volgende:
Ik ga vanmiddag trouwens voor de grap een "fotosessie" doen
quote:
NEUH WAY!quote:
Omdat het kan.quote:
Jewait toch!quote:
Nou, het valt onder de tijdelijke mokken. Je hebt straks ook een Kerstlijn als het goed is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Stop wacht! Weten jullie dames ook waar de Sinterklaas-mok onder valt? Ik zie 'm in de webshop alleen bij Nieuw en Acties staan
Wees dan stoer en kruip naakt bij d'r in bed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
Omdat het kan.
En omdat ik gisteren met m'n grote bakkes een vriendin beloofd heb om naakt op haar muur te komen hangen..
Been there, done that..quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wees dan stoer en kruip naakt bij d'r in bed.
Was dat voor of nadat jij bij d'r in bed kroop?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:25 schreef Poit het volgende:
Been there, done that..
Ze is lesbisch trouwens
quote:
Er voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat jij bij d'r in bed kroop?
Wil je er over praten?quote:
Waarover?quote:
okee maar zijn die ook in de winkels te koop dan? Ik gok als ze "even bijkletsen" hebben dat de kans groot is dat ze die ook wel kunnen hebben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, het valt onder de tijdelijke mokken. Je hebt straks ook een Kerstlijn als het goed is.
Laat maar.quote:
De tijdelijke spullen zijn als het goed is gewoon bij V&D verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:27 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
okee maar zijn die ook in de winkels te koop dan? Ik gok als ze "even bijkletsen" hebben dat de kans groot is dat ze die ook wel kunnen hebben?
quote:
ok, dus kisten met spikes aan en een baan door die dikke wijven trappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De tijdelijke spullen zijn als het goed is gewoon bij V&D verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |