abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:40:01 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89235636
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Kap eens met trollen joh.
Voor de derde keer: die kinderen zitten nu ook weer op een zwarte school.
Is dat werkelijk zo? Zo'n kunstmagneetschool lijkt me erg Montesorri-achtig. Dat wil zeggen: vooral blanke elite-kinderen. Allochtonen sturen hun kinderen meestal gewoon naar een openbare school.
Waarmee ik niet wil beweren dat dat de reden is geweest om die kinderen daar te plaatsen. Misschien trok het concept Femke Halsema gewoon aan. Of anders wil ze haar kinderen bést wel op een multikul-school zetten, maar nu ook weer niet op een school waar 85% van de kinderen zwart is. Want dat kun je ook geen multikul meer noemen.

Niet dat er verder iets mis is met zo'n kunstmagneetschool, lijkt me best wel prima. Alleen zie je ze enkel in de Randstad.
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:41:22 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89235677
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Is dat werkelijk zo? Zo'n kunstmagneetschool lijkt me erg Montesorri-achtig. Dat wil zeggen: vooral blanke elite-kinderen. Allochtonen sturen hun kinderen meestal gewoon naar een openbare school.
Waarmee ik niet wil beweren dat dat de reden is geweest om die kinderen daar te plaatsen. Misschien trok het concept Femke Halsema gewoon aan. Of anders wil ze haar kinderen bést wel op een multikul-school zetten, maar nu ook weer niet op een school waar 85% van de kinderen zwart is. Want dat kun je ook geen multikul meer noemen.

Niet dat er verder iets mis is met zo'n kunstmagneetschool, lijkt me best wel prima. Alleen zie je ze enkel in de Randstad.
Als je nou eens ff op die link van Gert drukt en de foto's bekijkt????
Ideetje? :)

EDIT hier is 'ie, speciaal voor jou ff opgehaald van de (voor mij) vorige pagina: http://www.kraal.edu.amsterdam.nl/
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:41:47 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89235690
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een paar posts terug heb ik de link geplaatst naar de kunstmagneetschool in de transvaalbuurt.
Op foto's vanuit de klas zie je dat die 85% zwart zelfs wel gehaald wordt!

Kranten als Telegraaf en AD (die heeft dit 'nieuws' nu ook op de website staan) nemen óf de moeite niet om dat te checken, óf, nog kwalijker, ze hebben het wél gecheckt maar kiezen toch voor het stemmingmakende berichtje dat Halsema de kinderen "van een zwarte school haalt".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_89235850
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Een paar posts terug heb ik de link geplaatst naar de kunstmagneetschool in de transvaalbuurt.

Kranten als Telegraaf en AD (die heeft dit 'nieuws' nu ook op de website staan) nemen óf de moeite niet om dat te checken, óf, nog kwalijker, ze hebben het wél gecheckt maar kiezen toch voor het stemmingmakende berichtje dat Halsema de kinderen "van een zwarte school haalt".

Ik denk dat dat al teveel nuance is voor mensen als TS. Misschien moet je je post iets versimpelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2010 20:47:59 ]
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:47:46 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89235864
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef Gert het volgende:

[..]

In ieder geval 50%, zo op het oog.

Maar wel een hele nette school, denk ik zo. Als je ziet hoe modern die klassen en sportzalen zijn. In het gemiddelde onderwijs (hier op de dichtstbijzijnde school in de buurt) is het gewoon een ouwe bende, met computers van 10 jaar oud en afgetrapt meubilair.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n school dit van het rijksbudget kan betalen. Het zal wel een school zijn met een fikse ouderbijdrage. Dat selecteert natuurlijk ook publiek.
Verder zie ik géén duidelijk herkenbare moslims/marokkanen.
The End Times are wild
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:50:18 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89235936
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar wel een hele nette school, denk ik zo. Als je ziet hoe modern die klassen en sportzalen zijn. In het gemiddelde onderwijs (hier op de dichtstbijzijnde school in de buurt) is het gewoon een ouwe bende, met computers van 10 jaar oud en afgetrapt meubilair.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n school dit van het rijksbudget kan betalen. Het zal wel een school zijn met een fikse ouderbijdrage. Dat selecteert natuurlijk ook publiek.
De ouderbijdrage is vrijwillig en is slechts een paar tientjes. Per jáár.

quote:
Ouderbijdragen

Elk jaar vraagt de ouderraad een vrijwillige bijdrage aan de ouders van ¤ 37,50- per kind voor het ouderfonds. Uit dit ouderfonds worden de extra activiteiten betaald zoals schoolreisjes (behalve dat van groep 8), bezoek aan Artis, Sinterklaasfeest, kerstviering en alle andere activiteiten die niet vanuit het schoolbudget betaald kunnen worden. Aan het begin van het schooljaar krijgt u hierover een brief van de ouderraad.
En het is (veel) meer dan 50%.
En nee of er moslims tussen zitten zie ik zo ook niet, maar dat haar kinderen van een "zwarte school" afgehaald zijn is dus óf stemming maken en/óf broddeljournalistiek.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:55:05 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236048
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, volgens mij wél hoor..
quote:
Schoolgegevens

De Kraal ligt in het voormalige Polderweggebied aan Paradijsplein 2. De Kraal is een veelkleurige, openbare buurtschool voor basisonderwijs. Op onze school zijn alle kinderen welkom, van iedere achtergrond, cultuur of geloof. De school telt 250 leerlingen, ingedeeld in dertien groepen van gemiddeld twintig kinderen. Onze school telt: dertien verschillende nationaliteiten. 45 % is van Marokkaanse afkomst, 25 % is Turks, 11 % is van Nederlandse en 9 % van Surinaamse afkomst. De overige 10 % bestaat uit kinderen van Spaanse, Colombiaanse, Italiaanse, Braziliaanse, Ertirese, Afghaanse, Pakistaanse, Iraanse en Nepalese afkomst.

http://www.kraal.edu.amsterdam.nl/
En géén fikse ouderbijdrage

quote:
Ouderbijdragen
Elk jaar vraagt de ouderraad een vrijwillige bijdrage aan de ouders van ¤ 37,50- per kind voor het ouderfonds. Uit dit ouderfonds worden de extra activiteiten betaald zoals schoolreisjes (behalve dat van groep 8), bezoek aan Artis, Sinterklaasfeest, kerstviering en alle andere activiteiten die niet vanuit het schoolbudget betaald kunnen worden. Aan het begin van het schooljaar krijgt u hierover een brief van de ouderraad.
En, owh ja, ze zijn in 2009 verhuisd naar een nieuw gebouw.. Vandaar dat het er zo mooi uitziet ;)
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:56:16 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236094
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef Gert het volgende:

[..]

[..]

En het is (veel) meer dan 50%.
En nee of er moslims tussen zitten zie ik zo ook niet, maar dat haar kinderen van een "zwarte school" afgehaald zijn is dus of stemming maken en/of broddeljournalistiek.
Nou, laten we het precieze percentage in het midden laten.

Ik kan me verder niet voorstellen dat deze school geen extra geld (significant veel) van de ouders vraagt. Als je ziet hoe nieuw de gebouwen zijn, wat er gedaan wordt aan activiteiten, hoe netjes alles er in de klassen uitziet, hoe nieuw het materiaal is.

Ik ben voor de keuze voor de school van mijn dochtertje op 4 scholen in de buurt geweest, uitgebreid bekeken, en overal was het echt armoede troef hoor! Kapot meubilair, noodgebouwen die inmiddels al 10 jaar in gebruik zijn, verouderde computers, grote klassen (25 kind), geen voorzieningen in de lerarenkamer en ga zo maar door. Ik dacht toen echt bij mezelf: ze zijn veel te ver gegaan met de bezuinigingen in het onderwijs, want het is te gek dat Nederlandse kinderen zo armoedig les krijgen. (Later dacht ik: wat boeit het eigenlijk, die kinderen hebben het toch wel naar de zin, als de leerkracht maar goed is).

Enfin, kijk op de foto's van de site en je ziet dat dit een hele rijke school is. Dus er zal echt wel wat meer dan die vier tientjes gevraagd worden. En dat is natuurlijk ook een selectiemechanisme.
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:57:29 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236129
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik kan me verder niet voorstellen dat deze school geen extra geld (significant veel) van de ouders vraagt. Als je ziet hoe nieuw de gebouwen zijn, wat er gedaan wordt aan activiteiten, hoe netjes alles er in de klassen uitziet, hoe nieuw het materiaal is.

Ik ben voor de keuze voor de school van mijn dochtertje op 4 scholen in de buurt geweest, uitgebreid bekeken, en overal was het echt armoede troef hoor! Kapot meubilair, noodgebouwen die inmiddels al 10 jaar in gebruik zijn, verouderde computers, grote klassen (25 kind), geen voorzieningen in de lerarenkamer en ga zo maar door. Ik dacht toen echt bij mezelf: ze zijn veel te ver gegaan met de bezuinigingen in het onderwijs, want het is te gek dat Nederlandse kinderen zo armoedig les krijgen. (Later dacht ik: wat boeit het eigenlijk, die kinderen hebben het toch wel naar de zin, als de leerkracht maar goed is).

Enfin, kijk op de foto's van de site en je ziet dat dit een hele rijke school is. Dus er zal echt wel wat meer dan die vier tientjes gevraagd worden. En dat is natuurlijk ook een selectiemechanisme.
Lees je mijn post ook nog even? Of kijk gewoon ff op de website van de school. Alle info is daar ZO vanaf te halen. En de link hebben we je ook al gegeven..
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:57:38 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236135
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, volgens mij wél hoor..

[..]

En géén fikse ouderbijdrage

[..]

En, owh ja, ze zijn in 2009 verhuisd naar een nieuw gebouw.. Vandaar dat het er zo mooi uitziet ;)
Ok harde stats. Ik kan het aan de neuzen ook niet zien. Maar goed. Wel of geen zwarte school, het zijn Halsema's eigen zaken. Zijn er nog wel witte scholen überhaubt in Amsterdam?
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:58:40 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236174
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lees je mijn post ook nog even? Of kijk gewoon ff op de website van de school. Alle info is daar ZO vanaf te halen. En de link hebben we je ook al gegeven..
Toen jij jouw post postte, was ik nog aan het tikken. :')

Bitch.
The End Times are wild
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 20:59:12 #162
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89236187
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:56 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou laten we die aantallen eens niét in het midden laten. Bekijk de foto's. Dit is wat men in de volksmond een "zwarte school" noemt. Geen twijfel over mogelijk.

En je mag van alles aannemen over dat het zo'n rijke school is die vast nog wel veel meer geld van de ouders vraagt, maar op de site staat nota bene dat de vrijwillige ouderbijdrage 37,50 per jaar bedraagt.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:00:56 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236232
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok harde stats. Ik kan het aan de neuzen ook niet zien. Maar goed. Wel of geen zwarte school, het zijn Halsema's eigen zaken. Zijn er nog wel witte scholen überhaubt in Amsterdam?
Waar het op neerkomt is dat dat nieuwsbericht dus gewoon gelul is.
Halsema's kinderen zitten gewoon nog op een gemengde buurtschool.. Alleen een andere. Volgens Halsema omdat die school groter is en haar tweeling in verschillende klassen kan zitten. Dat vindt ze namelijk beter voor de ontwikkeling van haar kinderen..

Ergo: ophef over NIKS ;)
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:01:58 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236261
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toen jij jouw post postte, was ik nog aan het tikken. :')

Bitch.
Bitch? je had het allemaal zelf kunnen lezen als je gewoon ff de site bekeken had. Dat je dat niet hebt gedaan en nu "voor lul staat", is niet mijn fout. Of wel soms? ;)
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:03:23 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236316
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou laten we die aantallen eens niét in het midden laten. Bekijk de foto's. Dit is wat men in de volksmond een "zwarte school" noemt. Geen twijfel over mogelijk.

En je mag van alles aannemen over dat het zo'n rijke school is die vast nog wel veel meer geld van de ouders vraagt, maar op de site staat nota bene dat de vrijwillige ouderbijdrage 37,50 per jaar bedraagt.
In mijn post (na de foto's bekeken te hebben) zeg ik: Het is minstens 50%. Dus daarmee geef ik al aan dat het een zwarte school is. Dan zeg jij: het is zkeer 85%. Dan zeg ik: Laten we het exacte aantal in het midden laten. Wat is dan verder nu je punt? Of wil je nóg meer gelijk hebben dan die 50%?
Dat betekent: 'in het midden laten'. Het maakt voor de discussie niet zoveel uit, het punt is al gemaakt of het nu 50% of 80% is.
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:04:30 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236353
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waar het op neerkomt is dat dat nieuwsbericht dus gewoon gelul is.
Halsema's kinderen zitten gewoon nog op een gemengde buurtschool.. Alleen een andere. Volgens Halsema omdat die school groter is en haar tweeling in verschillende klassen kan zitten. Dat vindt ze namelijk beter voor de ontwikkeling van haar kinderen..

Ergo: ophef over NIKS ;)
Ja dat klopt dan toch allemaal! Zeg ik anders dan? Er is niks aan de hand, en als Femke haar kinderen wél op een blanke school geplaatst had, dan was er nog steeds niks aan de hand geweest.
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:05:28 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236397
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bitch? je had het allemaal zelf kunnen lezen als je gewoon ff de site bekeken had. Dat je dat niet hebt gedaan en nu "voor lul staat", is niet mijn fout. Of wel soms? ;)
Nee, je postte dat ik jouw post niet gelezen had, terwijl er maar 2 minuten zitten tussen jouw en mijn post. Dat vind ik wel erg vinnig. Vandaar.
The End Times are wild
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 21:07:21 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89236450
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

In mijn post (na de foto's bekeken te hebben) zeg ik: Het is minstens 50%. Dus daarmee geef ik al aan dat het een zwarte school is. Dan zeg jij: het is zkeer 85%. Dan zeg ik: Laten we het exacte aantal in het midden laten. Wat is dan verder nu je punt? Of wil je nóg meer gelijk hebben dan die 50%?
Dat betekent: 'in het midden laten'. Het maakt voor de discussie niet zoveel uit, het punt is al gemaakt of het nu 50% of 80% is.
Jij komt aan met 50 en dat klopt gewoon niet.
Als ik dat zeg, dan moeten we het ineens maar in het midden laten.
Maar daar gaat het hier nu precies om: het is een kwaadaardig flutartikel waarbij de feiten niet gecheckt zijn of bewust weggelaten.
pi_89236461
quote:
[..]

^O^

Dit geeft aan hoe hypocriet die vrouw is. Alle linksen zijn trouwens hypocriet.
Alle rechtsen ook , dus dat heft elkaar mooi weer op.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:07:48 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236468
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, je postte dat ik jouw post niet gelezen had, terwijl er maar 2 minuten zitten tussen jouw en mijn post. Dat vind ik wel erg vinnig. Vandaar.
Zo vat JIJ het op. Wat mij betreft was het een vriendelijk verzoek om mijn post ook even te bekijken (of de site). Zodat je de cijfers e.d. zelf kon lezen. Ik was namelijk "bang" dat jij en Gert over de aantallen e.d. zouden blijven bakkeleien terwijl die info gewoon voorhanden was..
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:09:43 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236534
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij komt aan met 50 en dat klopt gewoon niet.
Als ik dat zeg, dan moeten we het ineens maar in het midden laten.
Maar daar gaat het hier nu precies om: het is een kwaadaardig flutartikel waarbij de feiten niet gecheckt zijn of bewust weggelaten.
Als je autist oid bent, zeg het dan even. Dan houd ik daar rekening mee.

VERDER: OF HET NU 50% IS OF 80% MAAKT DUS NIKS UIT VOOR DE DISCUSSIE. IK ZEG DAN: JA, JE HEBT GELIJK. HET IS EEN ZWARTE SCHOOL!
EN JIJ ZEGT DAN: NEE, HET MAAKT WEL UIT!! IK WIL MEER GELIJK HEBBEN!! IK WIL 85% GELIJK HEBBEN!!
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:09:51 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236538
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Alle rechtsen ook , dus dat heft elkaar mooi weer op.
Zullen we het inhoudelijk houden ipv er een links/rechts verhaal van te maken (danwel daar in mee te gaan)? Het hele artikel is gewoon onwaar. PUNT.
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:10:44 #173
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236571
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zullen we het inhoudelijk houden ipv er een links/rechts verhaal van te maken (danwel daar in mee te gaan)? Het hele artikel is gewoon onwaar. PUNT.
De redactie van de Telegraaf zou dan zeggen: het is wel degelijk waar. Er staat geen feitelijke onjuistheid in het artikel. Zijn die kinderen nu van een zwarte school afgehaald of niet?
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:11:53 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89236629
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zo vat JIJ het op. Wat mij betreft was het een vriendelijk verzoek om mijn post ook even te bekijken (of de site). Zodat je de cijfers e.d. zelf kon lezen. Ik was namelijk "bang" dat jij en Gert over de aantallen e.d. zouden blijven bakkeleien terwijl die info gewoon voorhanden was..
Ok. Ik had nog geen tijd gehad om jouw post te lezen voordat ik mijn post postte. En daarna merkte je dat al op. Laten we dit dan verder afsluiten.
The End Times are wild
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:13:26 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_89236690
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Ik had nog geen tijd gehad om jouw post te lezen voordat ik mijn post postte. En daarna merkte je dat al op. Laten we dit dan verder afsluiten.
Prima!
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 21:14:27 #176
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_89236728
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je autist oid bent, zeg het dan even. Dan houd ik daar rekening mee.

VERDER: OF HET NU 50% IS OF 80% MAAKT DUS NIKS UIT VOOR DE DISCUSSIE. IK ZEG DAN: JA, JE HEBT GELIJK. HET IS EEN ZWARTE SCHOOL!
EN JIJ ZEGT DAN: NEE, HET MAAKT WEL UIT!! IK WIL MEER GELIJK HEBBEN!! IK WIL 85% GELIJK HEBBEN!!
Nee hoor, ik wilde het alleen niet "in het midden laten". Da's alles. Gewoon de feiten checken. Klaar. :)

En prima verder dat jij het ook een zwarte school vindt. Dat valt ook niet echt te ontkennen trouwens, lijkt me. ;)
pi_89237501
Ik vind het best leuk dat de kinderen van Halsema nu op de Kraal zitten. Amsterdam Oost ~<3

Zwarte scholen, witte scholen je hebt nu eenmaal veel scholen in Amsterdam. Boeiend, al erger ik me lichtelijk aan de waardeoordelen die er aan toegekend worden... Maarjah, het merendeel van de mensen waar ik op doel zullen wel hun basisschool niet afgemaakt hebben. :')
“An interesting thing is a good thing.”
pi_89237644
http://weblogs.nrc.nl/hei(...)en-een-beetje-slaan/
Mooie analyse van mensen zoals TS. Vrees alleen dat TS het zelf niet zal begrijpen...
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:38:53 #179
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_89237667
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:26 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom zijn de linksen toch altijd voorstander van de multikul, terwijl uit hun gedragingen blijkt dat ze heel goed weten dat de multikul niet werkt?
Waarom moeten rechtsen altijd zo generaliseren en in hokjes denken?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_89304442
Straks komt ze bij Pauw en Witteman, gaan die haar vragen stellen over haar hypocritische gedrag?
ben benieuwd
pi_89305899
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef gtotep het volgende:
Straks komt ze bij Pauw en Witteman, gaan die haar vragen stellen over haar hypocritische gedrag?
ben benieuwd
Wat bedoel je? Moeten die vragen waarom ze haar kinderen van de ene naar de andere zwarte school stuurt?

Is dat discussiewaardig? Mogen ouders dat niet gewoon zelf weten?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_89305966
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef gtotep het volgende:
ben benieuwd
Heb jij trouwens op een zwarte school gezeten? Je Nederlands doet me dat vermoeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')