quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef freako het volgende:
[..]
As it turned out, the error resulted in keeping the Liberal Party's Björn Andersson off the ballot, replacing him with that of the other Björn Andersson.
quote:"It's easy to laugh at it, but at the same time, if he had wanted to keep the seat, that would be quite serious," said Andersson, adding that Swedes perhaps "take it for granted" that such mistakes can't occur.
"It's frightening, really. You assume that society has controls in place so things like this can't happen."
While he's relieved that the "wrong" Björn Andersson is willing to give up the seat, the 'right' Björn Andersson still isn't sure about what bureaucratic steps must take place to enact the change.
"He has been formally elected, so I'm not sure how they’re going to fix it," he said.
 Da's balen... Maar ook wel enorm grappig
  Da's balen... Maar ook wel enorm grappig   

quote:AMSTERDAM - Vicepremier Maxime Verhagen (CDA) verkiest het huidige kabinet dat gedoogsteun krijgt van de PVV boven het vorige kabinet dat bestond uit zijn partij, de PvdA en de ChristenUnie. Dat zei Verhagen zaterdag tijdens het congres van zijn partij in Utrecht.
De CDA-minister kijkt niet terug 'met wrok' op het vorige kabinet, dat begin dit jaar viel over een conflict met de PvdA over de militaire aanwezigheid in Afghanistan. Verhagen speelde daarbij als minister van Buitenlandse Zaken een sleutelrol. 'Maar als ik eerlijk ben en de twee kabinetten met elkaar vergelijk, verkies ik het huidige kabinet.'
Schuld bij PvdA
Het CDA geeft de PvdA nog steeds de schuld van de val van het kabinet. Voor de val liep de samenwerking tussen beide partijen ook al moeilijk. 'In dit kabinet wordt de regeringsverantwoordelijkheid samen gedragen', benadrukte Verhagen. 'Die sfeer van collegialiteit spreekt me aan.'
Niettemin deelde Verhagen een kleine plaagstoot uit aan PVV-leider Geert Wilders. Diens partij ligt de afgelopen weken onder vuur vanwege Kamerleden die een strafrechtelijk verleden blijken te hebben. Ook verwees de PVV-fractie deze week voorstellen van Hero Brinkman voor meer democratisering in de partij naar de prullenbak.
Ledenpartij
'Wat hebben wij het als CDA toch goed voor elkaar', hield Verhagen zijn gehoor voor. 'Wij zijn een partij waar je lid van kunt worden. Wij zijn een partij waar we het samen willen doen.'

Ik wacht op de nieuwe patch voordat ik weer een potje start.quote:

Ach, en als het CDA ook in het volgende kabinet zit zegt hij dat kabinet te prefereren boven het huidige.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)uidige-kabinet.dhtml
[..]

Dat ik een fan ben van hem.quote:

Ik dacht dat je "een VVD-er" was?quote:

Dat klopt, maar dat neemt niet weg dat ik Maxime hoog heb zitten. Net als Jack bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je "een VVD-er" was?

daarom: hij houdt van gluiperige leugenaars zonder enig greintje integriteit of zelfrespect.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je "een VVD-er" was?

quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
daarom: hij houdt van gluiperige leugenaars zonder enig greintje integriteit of zelfrespect.

Sorry hoor eriksd, maar het IS grappig..
  Sorry hoor eriksd, maar het IS grappig..

Een soort mislukte GS? Iig dezelfde stijl van schrijven ..quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Montov het volgende:
Wat voor site is zapruder.nl precies?

Van die maffe complotdenkers lijkt het.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Montov het volgende:
Wat voor site is zapruder.nl precies?

ikquote:Op zondag 28 november 2010 01:01 schreef TomLievense het volgende:
Net terug uit de bios. Is er nog iemand?

quote:

niet heel de nacht, was gezellig met broer,zussen, zwagers, opa,oma, superoma's.quote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
WAT?? Jij ging toch Sinterklaas vieren??

No worries.quote:Op zondag 28 november 2010 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mmm, reageer een beetje laat geloof ik..

'quote:Op zondag 28 november 2010 01:16 schreef betyar het volgende:
[..]
niet heel de nacht, was gezellig met broer,zussen, zwagers, opa,oma, superoma's.

Thanks! En je ben er nog...quote:

daar ben ik niet geweest.TomLievense wel.quote:Op zondag 28 november 2010 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
'
Maar wat deed je in een bioscoop dan??

Ik zou ook veel drinken als ik naar Harry Potter moest gaan.quote:Op zondag 28 november 2010 01:18 schreef TomLievense het volgende:
Met mijn ouders uit eten geweest. We moesten mijn vader bijna dragen, had iets minder moeten drinken. Harry Potter 7 valt overigens best tegen.

quote:Op zondag 28 november 2010 01:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou ook veel drinken als ik naar Harry Potter moest gaan.
Of merk dat mijn zoon daar naar toe gaat.

Nouja, ik volg de serie al sinds ik klein ben. En dan moet je de laatste delen natuurlijk ook zien. Mijn intresse is wel minder geworden moet ik zeggen.
 Nouja, ik volg de serie al sinds ik klein ben. En dan moet je de laatste delen natuurlijk ook zien. Mijn intresse is wel minder geworden moet ik zeggen.

In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.quote:Op zondag 28 november 2010 01:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]

True..quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]
In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.

Ik vond dat toen ook wel interessant, maar ik was iets jonger dan jij. Politiek interesseerde me toen minder.quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]
In het jaar toen de hype rond Harry Potter begon vond ik de aanslagen op het WTC toch interessanter.

Hij is vooral warrig..quote:Op zondag 28 november 2010 01:45 schreef TomLievense het volgende:
Ik wordt gek van die intelligente fokthesystem. Ik kan het debat niet winnen

Ik krijg er geen grip op.quote:

Je stelt me gerust.quote:Op zondag 28 november 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie wel??
Gewoon soms iets intelligents zeggen wat op zijn onderwerp slaat..;-)

Bedtijd. Trusten.quote:

Vergeleken met politiek is alles interessanter.quote:Op zondag 28 november 2010 01:28 schreef betyar het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |