Er is er zelfs 1 met mijn eigen echte achternaam! En als die droplul meedoet aan een race dan heb ik op de 1 of andere manier ook altijd een vloekmomentje met hem.quote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef LangeJan het volgende:
Hebben jullie ook al op de namen van de AI spelers gelet? Ik reed in de AMG Challenge voor amateurs op de Nordschleife ineens op de baan met ene F. Bauer in een zwarte kamperbak
Je wint een pick-up met een bepaalde race ergens in beginner of amateur, en ander hbe ik ook nog wel een snelle RAM1500..quote:Op zondag 28 november 2010 17:34 schreef IrishBastard het volgende:
Ok, ik heb m'n pick-upHet is een
[ afbeelding ]
geworden
Weet je hoe hard ik die moet opfokken wil ik daarmee winnen!
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenquote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ja en als je alle beschikbare specials gehaald hebt?
Iedereen rijdt mijn voor meer dan een ton opgevoerde fiat 500 eruitquote:Op zondag 28 november 2010 20:02 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel geld uitgegevenMet die races met langzame auto's maak ik er gewoon een groot beukfestijn van, dan heb je helemaal geen opgevoerde auto nodig
Save game verwijderen?quote:Op zondag 28 november 2010 20:17 schreef aerodynamic het volgende:
Weet iemand hoe je de GT mode opnieuw kan starten vanaf 0 (dus bij het kiezen van een coureurspak, welkomstboodschap, thuisachtergrond etc.) zonder een nieuw PSN ID aan te maken?
Dat probleem heb ik dus ook. Heb die laatste in de A wel 20 keer opnieuw moeten doen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Die laatste race in A-license, dat ze continu zo remmen dat je er of niet langs kunt, of ineens van de ene kant van de baan naar de andere schieten, zodat je ze aanrijdt en gediskwalificeerd wordt
En nog steeds geen goede pick-up. Hoe kun je nou een spel maken waarin de auto's niet simpel te kopen zijn
Ik zag het wel hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---
Heb je geen Facebook of Picasa account ? Kan je je foto's rechtstreeks op internet zetten !quote:Op zondag 28 november 2010 16:08 schreef Toempf het volgende:
Wat de neuk, als ik al mijn foto's kopieër naar mijn usb-stick, staan er maar een paar op. Wat is deze
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was, dus dat is opgelost. Maar ik heb wel een Facebook account ja, hoe werkt dat rechtstreeks overzetten dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je geen Facebook of Picasa account ? Kan je je foto's rechtstreeks op internet zetten !![]()
M'n eerste autootje:
[ afbeelding ]
Inmiddels als grondig getransformeerd tot tuningshok
Wat is een event dan precies? Ik heb al meerdere gouden bekertjes in de A klasse gewonnen namelijk maar nog geen pick up...quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
--> JE KRIJGT EEN PICK-UP ALS BELONING VOOR HET WINNEN VAN EEN EVENT! <---
Eerst de camera modus unlocken, kost je wel 10k.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef TheNeptune het volgende:
Misschien echt een hele pauper vraag maar hoe kan ik precies die foto's maken en die zooi op m'n laptop pleuren. Aangezien ik dit spel net een paar dagen heb haha. En het al een tijdje geleden is dat ik GT heb gespeeld!
Eerst zet je de foto's over in je fotoalbum in GT5, naar je XMB menu. Met het nieuwe foto-programma versie 2.0 of iets, kan je uploaden naar een Facebook of Picasa account. Heel gemakkelijk. IK zat hier op de laptop achter internet. Account op Picasa aangemaakt, speciaal voor GT5 en direct na het uploaden staat het ook op je picasa account. Zal bij Facebook net zo zijn, schat ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter wat het probleem was, dus dat is opgelost. Maar ik heb wel een Facebook account ja, hoe werkt dat rechtstreeks overzetten dan?
Waar doe ik dit precies en hoe kan ik dan aan de slag?quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerst de camera modus unlocken, kost je wel 10k.
Dan kun je de foto's op een USB stick zetten.
Het moet als het goed is gewoon met standard car in arcade time trial met de standaard-bandjes. Want als je al medium racing koopt of zo reed ik 7:12 of zo...quote:Op zondag 28 november 2010 15:17 schreef nero7 het volgende:
Hoe win ik de GT-R Norderschleife trofee?
Je moet met een GT-R '07 binnen een bepaalde tijd de schleife afleggen, maar moet dit in GT Life gebeuren, met standard settings? wtf!
Die laatste in de A-license is pretty easy. Alleen ik ben vergeten de mijne op te slaan. Echter tips:quote:Op zondag 28 november 2010 20:36 schreef IrishBastard het volgende:
Kut AI
Eerste keer had ik hem, rond de 750 meter vol in de ankers!quote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Hiya het volgende:
Iemand tips om de 1000 meter stop te halen in die DB9. Tevens genomineerd voor meest frusterende License. Het is geen kunde maar gokken op wanneer je moet remmen. Pauper spel
Hoe snel ging je toen? Daar let ik vooral op en aan de hand van mijn tijd juist later of sneller remmenquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eerste keer had ik hem, rond de 750 meter vol in de ankers!
Je moet leren gebruik te maken van objecten of strepen. Het is ongeveer waar het laatste kruis op de baan zich bevindt (als ik t me goed herinner)quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Hiya het volgende:
[..]
Hoe snel ging je toen? Daar let ik vooral op en aan de hand van mijn tijd juist later of sneller remmen
Ongeveer halverwege dat laatste kruis is het jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je moet leren gebruik te maken van objecten of strepen. Het is ongeveer waar het laatste kruis op de baan zich bevindt (als ik t me goed herinner)
Vlak voor het kruis na de 13e streep vol op de rem staan. Mogelijk aan het eind iets bijsturen om de pilonnen niet te rakenquote:Op zondag 28 november 2010 22:15 schreef Hiya het volgende:
Iemand tips om de 1000 meter stop te halen in die DB9. Tevens genomineerd voor meest frusterende License. Het is geen kunde maar gokken op wanneer je moet remmen. Pauper spel
Ik heb nog geen meter met die M3 gereden, die Chromeline Cobra evenminquote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bakken
Flauw van mij, maar je hoeft niets te unlocken.quote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Waar doe ik dit precies en hoe kan ik dan aan de slag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |