Om te voorkomen dat het straks weer 7 delen vol FLIPPIEquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dan het doel van het plaatjes posten van de hyves van zulke mensen?
waarom moet dat dan perse?
ja dat hoeft ook niet maar iets anders dan zulke mensen belachelijk maken kan toch ook?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat het straks weer 7 delen vol FLIPPIE![]()
![]()
![]()
HE MEREL
![]()
![]()
HAHA TIETEN BIER KEES KANKERKACHEL
![]()
![]()
![]()
![]()
is.
heb ik ook altijdquote:
Kon dat nog maar. Niets wat dit volk hier nog van hun onderwerp kan krijgen. Het is te laat. Dit mocht toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoeft ook niet maar iets anders dan zulke mensen belachelijk maken kan toch ook?
Ik vertrouw je nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was werkelijk mijn nummer hoor.
"Zulke mensen'quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hoeft ook niet maar iets anders dan zulke mensen belachelijk maken kan toch ook?
Mensen? Het gaat hier over autonome honden die gewoon een compleet Hyvesprofiel erop na houden. Zweten met die pootjes op hun klavier. 'Vriendenstop.', 'Lezen -> reageren -> verwijderen'. Uitloggen en LimeWire.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
Teken mij als directeur van Fok!quote:
:/quote:
ja dat zin honden wat pb postquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen? Het gaat hier over autonome honden die gewoon een compleet Hyvesprofiel erop na houden. Zweten met die pootjes op hun klavier. 'Vriendenstop.', 'Lezen -> reageren -> verwijderen'. Uitloggen en LimeWire.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kon dat nog maar. Niets wat dit volk hier nog van hun onderwerp kan krijgen. Het is te laat. Dit mocht toch niet gebeuren.
quote:
verkleed als een konijntjequote:
die zie bij mij op school veel op tafels en murenquote:
Niemand durft te bellen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Was werkelijk mijn nummer hoor.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef MYV het volgende:
Nee ik teken die jongen met die moeilijke username als de president van Fok.
D.?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef MYV het volgende:
Nee ik teken die jongen met die moeilijke username als de president van Fok.
Kan best zo zijn, is inmiddels mijn nummer niet meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet
Dadelijk zit ik te flirten met een niet-bestaand nummer
IK WIST HETquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan best zo zijn, is inmiddels mijn nummer niet meer.
awh das vervelend altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
AU IK HAALDE MIJN VINGER OPEN AAN HET PAPIER.
God zal het wel gewild hebben. Jezebel dat je bent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
IK WIST HET
VIEZE WANNABE-SLET
papercutquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
PAPER CUT, KUT PAPIERquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
Kusje op je vingerquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef MYV het volgende:
Zal ik je haar echte nr geven?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
IK WIST HET
VIEZE WANNABE-SLET
Ik vertrouw hier niemand meerquote:
Dan nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:06 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik vertrouw hier niemand meer
verbazend heh hou zo'n klein sneetje meer pijn doet dan je been brekenquote:
toch niet dat velletje tussen je vingers he..?quote:
RedCatquote:
Crewbashrapportage wordt opgemaakt. Kaartstukken verzameld, dukaten ingeruild, bijbetaling in betaling.quote:
neequote:Op zaterdag 27 november 2010 01:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je niet !
Toch toch toch toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |