Sorry, ik word echt spontaan niet-lesbisch meer van jou..quote:
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook ik weet pas sinds vandaag van het hondennetwerk op Hyves.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerd
Ik ga een youtube account aanmaken en hem bij m'n favorieten zettenquote:
quote:
Kut man, want was echt mn nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Sorry, ik word echt spontaan niet-lesbisch meer van jou..
Probeer ze tegen te houden dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerd
mooi!quote:
een grote gouden kitsch-lijst eromheen en ophangen bij de intratuinquote:
Beter niet fokcen met de Intratuin, ik heb daar goede herinneringen aan. Rennen door planten alles.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
een grote gouden kitsch-lijst eromheen en ophangen bij de intratuin
Allemaal sletten zijn hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kut man, want was echt mn nummer
ze hebben daar plantjes die hun bladeren inklappen als je ze aaitquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beter niet fokcen met de Intratuin, ik heb daar goede herinneringen aan. Rennen door planten alles.
Terwijl het werkelijk echt mijn nummer was, en ik lieg niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Allemaal sletten zijn het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |