Sorry, ik word echt spontaan niet-lesbisch meer van jou..quote:
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook ik weet pas sinds vandaag van het hondennetwerk op Hyves.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerd
Ik ga een youtube account aanmaken en hem bij m'n favorieten zettenquote:
quote:
Kut man, want was echt mn nummerquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:54 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Sorry, ik word echt spontaan niet-lesbisch meer van jou..
Probeer ze tegen te houden dan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik weet al wat dat betekent, voorspelbaar en geforceerd
mooi!quote:
een grote gouden kitsch-lijst eromheen en ophangen bij de intratuinquote:
Beter niet fokcen met de Intratuin, ik heb daar goede herinneringen aan. Rennen door planten alles.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
een grote gouden kitsch-lijst eromheen en ophangen bij de intratuin
Allemaal sletten zijn hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kut man, want was echt mn nummer
ze hebben daar plantjes die hun bladeren inklappen als je ze aaitquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Beter niet fokcen met de Intratuin, ik heb daar goede herinneringen aan. Rennen door planten alles.
Terwijl het werkelijk echt mijn nummer was, en ik lieg niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Allemaal sletten zijn het
ik ken de zanger van die bandquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom heeft deze hond 900 vrienden op Hyves? Dat is nog meer dan zijn baasje.
http://xosky.hyves.nl/
Luistert naar Seven Left trouwens.
tegenhouden, nee man als jij het nu extreem lollig vind moet je lekker zelf weten maar goed ieder zijn meugquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Probeer ze tegen te houden dan.
http://bolle-pluk.hyves.nl/
Ook ik ben al enkele minuten helemaal conuufs om al dit hondenvolk op Hyves. Wie verzint zoiets. Dit is ook Nederland.
Ik durf het niet te testenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Terwijl het werkelijk echt mijn nummer was, en ik lieg niet.
Bij één van zijn video's staat ook "Penisbaard" tussen de tags. Tevens blijft hij mij maar PM's sturen terwijl ik nooit antwoord geef. Ik ben zo bang.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef Desunoto het volgende:
Labels:
* footworship
* adam
* vanessa
* doau
* sealight
* forrest
* de
* psychiater
* van
* edwin
* is
* een
* druif
Heb jij mij een moment horen zeggen dat dit grappig was dan? Ik heb het hier nonstop over 'confuus' en 'zorgen baren' gehad. treize.gifquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenhouden, nee man als jij het nu extreem lollig vind moet je lekker zelf weten maar goed ieder zijn meug
Je vinger in van die vleesetende planten stekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:57 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ze hebben daar plantjes die hun bladeren inklappen als je ze aait
zo makkelijk ditquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:58 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik durf het niet te testen
Ik ben ook bang van hem. Als hij geluiden gaat maken als bij 3:35 in dat filmpjequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij één van zijn video's staat ook "Penisbaard" tussen de tags. Tevens blijft hij mij maar PM's sturen terwijl ik nooit antwoord geef. Ik ben zo bang.
Mensen hier weten niet, maar ze praten wel hard. Daar kots ik op.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef meneernilson het volgende:
zijn er al antwoorden pb? ik wil ook weten wat/wie het is ..
die had ik een tijd terug daar gehaaldquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je vinger in van die vleesetende planten steken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben ook bang van hem. Als hij geluiden gaat maken als bij 3:35 in dat filmpje
quote:
wat is dan het doel van het plaatjes posten van de hyves van zulke mensen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb jij mij een moment horen zeggen dat dit grappig was dan? Ik heb het hier nonstop over 'confuus' en 'zorgen baren' gehad. treize.gif
ik ben inspiratieloosquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen hier weten niet, maar ze praten wel hard. Daar kots ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |