Oh god die Marlies Dekkers bandjes bovenop die eerste foto, met die blauwe beha.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:01 schreef kvd het volgende:
heeft het niet gewoon met de campagne te maken? Die foto's van Fajah Lourens waren ook al zo plastic achtig, net zoals die van Inge
voorbeeld van Fajah
[ afbeelding ]
terwijl ze er zo op de shoot uit zag (let op de wallen)
[ afbeelding ]
Zo te zien wel, net zoals haar wallen. Maar op andere foto's is hij wel weer aanwezig. En op die rechterfoto zijn haar borsten zo te zien een beetje uit elkaar gesnoept om een mooie decollete te krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god die Marlies Dekkers bandjes bovenop die eerste foto, met die blauwe beha.![]()
En waarom zó plastic, een beetje fotosoep is niet erg, maar dit![]()
En op diezelfde foto, met blauwe beha, is de tattoo dus weggewerkt?
Aan haar lijf is niks veranderd verder, dat is dan wel weer leuk![]()
Oh ik had erbij moeten vertellen dat ik bedoelde dat er geen vet of buik weggewerkt is, geen kilo's weggewerkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo te zien wel, net zoals haar wallen. Maar op andere foto's is hij wel weer aanwezig. En op die rechterfoto zijn haar borsten zo te zien een beetje uit elkaar gesnoept om een mooie decollete te krijgen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef sbientje het volgende:
er is ook niet echt vet om weg te werken
mijn god wat een gedrochtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen Cher nee het is Pete Burns
Dat vind ik niet mooi, die ruimte tussen haar borsten, viel me juist op dat haar décolleté mooier was op de ongeshopte foto en ze heeft trouwens helemaal wel een prima figuur!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:05 schreef kvd het volgende:
[..]
Zo te zien wel, net zoals haar wallen. Maar op andere foto's is hij wel weer aanwezig. En op die rechterfoto zijn haar borsten zo te zien een beetje uit elkaar gesnoept om een mooie decollete te krijgen.
Bij de nieuwe serie van ANTM doet een meisje mee die ontzettend op PB lijkt. En dat heet dan model...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die man niet permanent zijn Kiss make-up op doen, volgens mij ziet hij er tegenwoordig dan beter uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Stanley (KISS) en zijn vrouw
[ afbeelding ]
Vind je? Hij sluit totaal niet aan op haar borstbeen en hij is daardoor dus duidelijk te klein in de cup.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat vind ik niet mooi, die ruimte tussen haar borsten, viel me juist op dat haar décolleté mooier was op de ongeshopte foto
Ja vind ik!quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef rena het volgende:
[..]
Vind je? Hij sluit totaal niet aan op haar borstbeen en hij is daardoor dus duidelijk te klein in de cup.
OMGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Stanley (KISS) en zijn vrouw
[ afbeelding ]
en ik was wat vergeten dik te maken in jouw tekst, mijn opmerking sloeg op de tattoo, niet op weghalen van vet of wat dan ook. Alleen een lekker strakgetrokken gezichtje en een verandering aan de borstenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik had erbij moeten vertellen dat ik bedoelde dat er geen vet of buik weggewerkt is, geen kilo's weggewerkt.
Verder idd wel een hoop glad getrokken.
ja echt een ordinair merk op die veel te grote reclameborden langs de snelwegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat vind ik niet mooi, die ruimte tussen haar borsten, viel me juist op dat haar décolleté mooier was op de ongeshopte foto en ze heeft trouwens helemaal wel een prima figuur!
Dat Sapph is wel een vreselijk merk overigens, dus wat dat betreft passen die plastic advertenties daar prima bij!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef Kutjelik het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |