Hahahaha en op die vorige een alien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef DarkElf het volgende:
eea geshopt? ze ziet eruit als een real doll
... voor een man.quote:
welke vorige?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha en op die vorige een alien.
Ze heeft wel wat weg van Connie Breukhoven, vind ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Olcay Gulsen altijd een gek eendenbekkie hebben..
[ afbeelding ]
Een fusie tussen Connie en Hans B. Check die mond dan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ze heeft wel wat weg van Connie Breukhoven, vind ik.
Wow, die vrouw, eng. Het touwtje is te strak aangetrokken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
Paul Stanley (KISS) en zijn vrouw
[ afbeelding ]
Nee, hij is lekker. Daar zitten ook wat touwtjes teveelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, die vrouw, eng. Het touwtje is te strak aangetrokken.
Daardoor ben ik er ook op gekomen. Ik zag de foto en ik dacht dat hij ook prima hier kon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:57 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft nog wel de leeftijd om te baren. Zie het zwangere celebs-topic.
En ze zetten ook nog aan tot borstvergrotingen met hun "size does matter" slogan. En dan zon bimbo met dikke tieten eronder. Ik koop alleen al om de afschuwelijke posters niks van dat merk. Alsof vrouwen aangetrokken worden door dit soort reclame...serieus, volgens mij werken er alleen maar mannen bij dat merkquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef Skaai het volgende:
Alle reclameposters van Sapph zien er nep en vooral heel erg slecht gefotoshopped uit. Inge is geen lelijke vrouw maar deze plastic upgrade verdient ze nou ook weer niet.
Geweldigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
wow wtfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, dat ziet er echt niet uit !! Krijgt ze die foto's niet zelf vantevoren te zien voor goedkeuring of zo ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zal vast e.e.a. geshopt zijn, maar Inge ziet eruit alsof ze in elk zwembad blijft drijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |