Niet van desperate housewives, maar the real housewives. En aanstaande ex van Frasierquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Camille Grammer. Van Desperate housewives.
Ziet er vreemd uit ja. Gezicht is ook zo plasticachtig. Maar die wenkbrauwen had 'ie voeger ook zo:quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt verspookt, maar erg natuurlijk ziet het er ook niet uit.
Vooral die te hoog opgetrokken wenkbrauwen zijn vreemd
Die Taylor van die serie is ook wat te enthousiast geworden met het spuiten van haar lippen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Camille Grammer. Van The real housewives.
Hahah iehl,quote:Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Taylor van die serie is ook wat te enthousiast geworden met het spuiten van haar lippen.
[ afbeelding ]
Gohquote:Op maandag 14 februari 2011 15:05 schreef rena het volgende:
Ik zat pas Glee te kijken en ligt het nou aan mij of heeft Olivia Newton-John ook aan haar gezicht laten sleutelen
Zonde, want het tekent ook in haar gezicht volgens mij, en ze is altijd een mooie vrouw geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef sbientje het volgende:
ik zag net deze van denise richards langskomen op NU
wtf?
[ afbeelding ]
juist haar gezicht is volgens mij bewerkt hoor, voor de rest.. ja ze is erg mager, maar goed dat is geen chirurgie denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonde, want het tekent ook in haar gezicht volgens mij, en ze is altijd een mooie vrouw geweest.
Die ogen heeft ze gewoon van zichzelf zo en zeker met een camera en flits in je bakkes krijg je dan zo'n koppie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
juist haar gezicht is volgens mij bewerkt hoor, voor de rest.. ja ze is erg mager, maar goed dat is geen chirurgie denk ik![]()
maar die ogen.. het lijkt wel een pop
ja Denise Richards heeft het echt niet nodig ( vind haar met een blonde coupe toch leuker)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ogen heeft ze gewoon van zichzelf zo en zeker met een camera en flits in je bakkes krijg je dan zo'n koppie.
Maar ik hoop echt dat ze niks heeft laten spuiten in haar gezicht, zo zonde, ze is prachtig van zichzelf.
Het lijkt wel of je in Amerika verplicht aan de botox moet zodra je de 28 voorbij bent
Wat me overigens meteen weer aan Estelle Gullit doet denken, ook een prachtige vrouw en begin dertig en ook al aan de spuitjes (denk ik).![]()
Lijkt ook echt of er EW onder die foto staatquote:
Ja, ik weet niet of ze er iets aan heeft laten doen maar ze heeft inderdaad een rare mond!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:32 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Olcay Gulsen altijd een gek eendenbekkie hebben..
[ afbeelding ]
lijkt net of ze zo'n alien voorhoofd heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Inge de bruijn natuurlijk..
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |