Nicole Kidman geeft gebruik botox toe
AMSTERDAM- Actrice Nicole Kidman wordt al enkele jaren bekritiseerd om haar porseleinachtige, strakke huid. Kidman bleef altijd volhouden zonder botox door het leven te gaan, maar geeft nu eindelijk toe wel degelijk botox te hebben geďnjecteerd.
De Oscarwinnares ontkent al jarenlang het gebruik van botox, maar heeft nu haar ‘geheim’ met de wereld gedeeld in een Duits tijdschrift, zo meldt de Daily Mail.
Toen de interviewer aan Kidman vroeg hoe ze haar gezicht zo rimpelloos houdt, gaf de 43-jarige actrice het gebruik van botoxinjecties eerlijk toe.
Voorhoofd bewegen
”Ik heb naast het sporten en diëten nog veel meer gezichtverzorgingsproducten geprobeerd, maar niets helpt. Ik heb zelfs botox geprobeerd, maar ik vond mijn gezicht niet mooi na de injecties. Nu gebruik ik het niet meer en kan ik zelfs mijn voorhoofd weer bewegen”, aldus Kidman.
De Australische actrice benadrukt aan het einde van het interview nog een keer dat ze echt niks meer aan zichzelf laat doen: “Ik ben helemaal naturel. Ik heb niets meer in mijn gezicht of waar dan ook”.
Slecht voorbeeld
In 2008 raakte Kidman in opspraak door haar veelvuldige botoxgebruik. Een cosmetische chirurg noemde de actrice tijdens een belangrijke medische conference ‘over-botoxed’ en noemde haar een slecht voorbeeld voor de cosmetische chirurgie.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in