Hoewel ik alle verspookte dames heel eng vind, vind ik Marijke gek genoeg alleen schattig en een beetje zielig. Ze is er gewoon zo eerlijk over, een soort clowntje. Destijds bij Felderhof, echt bijzonder mens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:57 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)hotel-amsterdam.html
dat mens is zo eng
quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:04 schreef Malahide het volgende:
Ook Gwyneth lijkt in de botoxspuit te zijn gevallen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeeldin
g ]
Ohh, wat erg! Alleen haar linkerkant (voor ons recht) lijkt nog een beetje op Gwyneth. Rechts is..., nou 'ja', noem 1van die andere 167 geruïneerde hollywoodhoofden...
Zonde!
klopt! maar nu... afschuwelijk wat doen die mensen zichzelf aan!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
O ik vond haar vroeger zo on-ge-loof-lijk benijdenswaardig mooi.![]()
Om eerlijk te zijn, tot 2006 zag het er eigenlijk best goed uit. Volgens mij is dat ook het verneukeratieve, de eerste tijd heeft het, denk ik, vaak wel een positief effect (en hebben wij het wellicht nog niet eens door), maar uiteindelijk gaat het er 9 van de 10 keer toch verspoookt uit zien als je er langer mee doorgaat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:49 schreef SEMTEX het volgende:
Lara Flynn Boyle
[ afbeelding ]
kan maar niet accepteren dat ze ouder wordt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2009
[ afbeelding ]
Het is net als met drank en gokken: je moet weten wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, tot 2006 zag het er eigenlijk best goed uit. Volgens mij is dat ook het verneukeratieve, de eerste tijd heeft het, denk ik, vaak wel een positief effect (en hebben wij het wellicht nog niet eens door), maar uiteindelijk gaat het er 9 van de 10 keer toch verspoookt uit zien als je er langer mee doorgaat.
Wat zonde zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:04 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt qua hoofd wel het oudere zusje van die verbouwde Heidi huppeldepup...quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:04 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheryl Ladd (de blonde oorspronkelijke Charlies Angels)!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt qua hoofd wel het oudere zusje van die verbouwde Heidi huppeldepup...
quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef chibibo het volgende:
Na het bekijken van de foto's uit het vorige deel heb ik een hernieuwd respect gekregen voor Spitting Image. Toen was het niets meer dan een satirische poppenshow; naar nu blijkt waren de makers ware visionairs.
[ afbeelding ]
't Schijnt dat haar gezicht op die foto's niet niet helemaal hersteld was van de behandeling(en). Deze foto's zijn van gisteren:quote:Op dinsdag 14 december 2010 04:04 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |