geen idee maar ik ben zelf maar naar het bureau gereden om aangifte van diefstal van mn wagen te doen. Terwijl ze gebeld zijn toen we nog wisten waar mn wagen ongeveer uithingquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was er wat belangrijks te doen dan?
Hmmz, ik vind het dus lekker. Anders zou ik het niet drinkenquote:
Dat is wel vrij verknetterd dan jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee maar ik ben zelf maar naar het bureau gereden om aangifte van diefstal van mn wagen te doen. Terwijl ze gebeld zijn toen we nog wisten waar mn wagen ongeveer uithingWat natuurlijk 4 uur later niet meer veel nut heeft aangezien je dan al lang aan het bier in Amsterdam kunt zitten
Nee, dat kan ze niet want ze is keilief. En jij kunt het ook niet want jij bent ook keiliefquote:
Jij speelt teveel met Thijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Jajajajaaaaa, net als Kitt, de super pursuit mode en die sprindingesdingie
Oh jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Tot straksquote:
Kijk dan nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Nog een keer die Ewbank
Ze straffen me
Ja inderdaad!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Lenny was trouwens zooooooo fucking briljant vandaag
nogal, vooral als de getuigen moeten werken om 8 uurquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel vrij verknetterd dan ja
Turbo Boostquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |