ik zie t, t gaat veel te snel hieroquote:
Jij bent ook geweldig goed bezig met steeds snel een nieuw topicquote:
Ik ookquote:
Thanksquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent ook geweldig goed bezig met steeds snel een nieuw topic
Liever dit dan Jennifurrrr die Kylie probeert te zingen. Hij kan in zijn eigen musicgenre blijven door moderne liedjes te tweaken, dat vind ik best een compliment waard.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is juist geen uitdaging aangegaan, dan had hij geen reggeae gezongen, dat was pas een uitdaging geweest voor hem.
De meesten doen diverse genres, elke week weer, en hij? Weer het standaard tempoquote:
Jaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
Lenny moet gewoon a la Baseballs (met rockabilly) alle huidige popnummers uitvoeren in reggae-versie.
en meteen nog eenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
Geneautuh:
Soosjul miedieja/Twiddurr: 2
Dom Wendy okksent: 4
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 1
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
+ Benquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Lenny is naast Joan de enige die wat unieks heeft
eens! alsof ze 'm zelf geworpen heeftquote:
Dat noemen ze stoned.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
Die oogjes van Lenny, die kleur, die twinkeling...
Ik heb hier thuis een mambo christmas cd liggen van de Kruidvat en daar doet ie me een beetje aan denkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
Lenny moet gewoon a la Baseballs (met rockabilly) alle huidige popnummers uitvoeren in reggae-versie.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
Het gaat nog spannend worden in team Roel
Zei zeker vaak "eier" "eiierrr"!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
eens! alsof ze 'm zelf geworpen heeft
Zou jij t op m kunnen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef Lutte het volgende:
Die oogjes van Lenny, die kleur, die twinkeling...
Can't get you out of my headquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef Asskimo het volgende:
wat heeft mimimimmimimi gezongen? Zapte pas tijdens Nigel.
Dubbel ergeren tijdens het twittermomentje? Dat houd mijn hart nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen ze Winston niet op de plek van Wendy zetten?
Nou.. haha, dat durven ze nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
Als ze in plaats van op Twitter eens op FOK! gingen kijken.
Een 'eigen' versie van Kylie Minogues Can't get u out of my head. Klonk vals, lelijk en zaad. Maar Angela vond het een geweldige versie en kwam bijna klaar. De rest van NL niet.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef Asskimo het volgende:
wat heeft mimimimmimimi gezongen? Zapte pas tijdens Nigel.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
Ewbank zit erbij als een 6-jarige meisje in een verkleedjurk
Echt wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
Als ze in plaats van op Twitter eens op FOK! gingen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |