Begin er niet aan, het blijft niet meer bij plunderen van de snoepjespot.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:42 schreef Cee het volgende:
Wat de fak een stoere crossfiets voor je kleinzoon van 200+ euro, verwende kutkinders.
Het nummer dat hij gaat doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd of ook Ben gaat tegenvallen.
Het wordt snel saai, er zit geen afwisseling in en ik kom niet in de flow.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook zonder was het te prima te pruimen
Ik heb geen flauw idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Ok, stomme vraag, maar is Lenny een 'volbloed blanke' ?
van het deceniumquote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet, is het de moeite waard om toch nog te gaan kijken? Is het weer kut met peren?
Peren zonder de kut. Heulemaal niets aan dus.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk niet, is het de moeite waard om toch nog te gaan kijken? Is het weer kut met peren?
Lenny was geweldig, Nigel en Jennifer verschrikkelijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:44 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |